..: Přeprava soupravy S-Bahn SBB-CFF-FFS do Velimi :..

Siemens - dvoupodlažní elektrická jednotka ř.514 SBB - foto SiemensPraha - V pondělí 31.10.2005 bude přepravena dvoupodlažní elektrická jednotka S-Bahn SBB-CFF-FFS řady 514 z výrobního závodu firmy Siemens Praha Zličín na ŽZO Cerhenice. Přeprava proběhne samostatnou jízdou zvláštním vlakem v trase Praha-Zličín (10:10) - Praha Vršovice (10:54-11:12 - přepřah) - Velim (13:00). Čtyřvozová jednotka s dvěma ochrannými vozy Uas + 4 brzdící vozy Res pojede maximální rychlostí 60 km/h.
Jedná se o první soupravu z celkem 35 kusové serie. Jako zajímavost lze uvést, že spolu s druhou soupravou, budou jediné své řady kompletně dokončeny v Praze v SKV. Ostatní soupravy budou částečně vyráběny ve Švýcarsku firmou Stadler, kde budou dokončovány vložené vozy (řada 200 a 300).

Ucelená nedělitelná jednotka se skládá ze čtyř vozů :
514.101 - hnací vůz s oddíly 1. třídy.
514.201 - vložený vůz s oddíly 2. třídy a oddílem pro přepravu tělesně postižených cestujících. Součástí tohoto oddílu je také bezbarierové WC s vlastnim BIO-reaktorem
514.301 - vložený vůz s oddíly 2. třídy.
514.401 - hnací vůz s oddíly 2. třídy.

Informace a foto na webu Siemens


Jiří Průša Poslat mail autorovi , JRtrain Poslat mail autorovi | 28.10.2005 (21:03)
Related newsopen/close

More on Vozidla

More from Česká republika (celá)


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
Zapa
29.10.2005 (20:06)  
NIcKON: Tak 843 vypadá ještě celkem solidně, co je však hnus, tak to je její řídící kolega 943.
Jinak souhlasím s tím, že ešus se mohl trochu lépe "vytunit".
Editor or ŽelPage Administrator NIcKON  mail  
29.10.2005 (19:44)  
Mně se Ešus líbí, domnívám se, že mohl vzhledově dopadnout daleko hůř, třeba jako 843. Jednoduché linie, které nenadchnou, ale ani neurazí a kromě toho se ta čela zřejmě také dobře udržují.
Editor or ŽelPage Administrator Vladass
29.10.2005 (16:51)  
No, vypadá to jak naše 471, ale trochu prodloužená :-)
Jen mě tak napadá, proč ty čela 471 jsou tak fádní? Přeci při té pomalé a kusové výrobě by neměl být vážnější problém dát od určitého kusu modernější čelo!
29.10.2005 (12:27)  
Mně se nelíbí ten termín "dvouposchoďová". Kde je to "to druhé poschodí (patro) ?
Jednotka je "patrová" (má přízemí a jedno patro), podobně jako domečku s přízemím a jedním patrem také neříkáme "dvoupatrový".
V SBBsku se takovéto jednotky běžně používají jako "náhrada" vlaků ICE, EC, IR, ICN … Ve stávajících "patrových" jednotkách S–Bahn Zürich je ovšem poněkud podivná I. třída, která se liší od druhé jenom tím, že na opěrce hlavy je "bílý" textitlní "podhlavníček". Jinak je tam rozdíl asi tak jako mezi I. a II. třídou v EJ 680 ČD …
Registered user Blažek
29.10.2005 (8:29)  
Mě se osobnš tahle jednotka líbí, nemohla by jezdit i u nás. Třeba na nějaké vytížené příměstské lince (011, So+Ne 171,...), anebo na Sp. Ono kvalitou by předčila i naše EC.
Registered user mike
29.10.2005 (0:03)  
grrr... "najdi deset rozdilu" proti ceskoslovenske lidove tvorivosti.

ma nekdo tuchu, kolik tahle jednotka kostuje?
Registered user Zlámalík
28.10.2005 (21:16)  
Hele že i ešus může vypadat pěkně! Proč se tomu "dyzajnu" někdo trochu nevěnuje? Stačilo by tak málo...
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko