Praha - V pondělí 31.10.2005 bude přepravena dvoupodlažní elektrická jednotka S-Bahn SBB-CFF-FFS řady 514 z výrobního závodu firmy Siemens Praha Zličín na ŽZO Cerhenice. Přeprava proběhne samostatnou jízdou zvláštním vlakem v trase Praha-Zličín (10:10) - Praha Vršovice (10:54-11:12 - přepřah) - Velim (13:00). Čtyřvozová jednotka s dvěma ochrannými vozy Uas + 4 brzdící vozy Res pojede maximální rychlostí 60 km/h.
Jedná se o první soupravu z celkem 35 kusové serie. Jako zajímavost lze uvést, že spolu s druhou soupravou, budou jediné své řady kompletně dokončeny v Praze v SKV. Ostatní soupravy budou částečně vyráběny ve Švýcarsku firmou Stadler, kde budou dokončovány vložené vozy (řada 200 a 300).
Ucelená nedělitelná jednotka se skládá ze čtyř vozů :
514.101 - hnací vůz s oddíly 1. třídy.
514.201 - vložený vůz s oddíly 2. třídy a oddílem pro přepravu tělesně postižených cestujících. Součástí tohoto oddílu je také bezbarierové WC s vlastnim BIO-reaktorem
514.301 - vložený vůz s oddíly 2. třídy.
514.401 - hnací vůz s oddíly 2. třídy.
Informace a foto na webu Siemens

Já mám pocit přesně obrácený. Podle mě je 943 mnohem hezčí než 843.
Lidí s foťáky tam bylo dost (předpokládám, že někteří i odsud) - kousek za mnou stála skupinka tří, kteří to zabalili chvilku přede mnou.
Povedlo se nakonec někomu pořídit fotečky?
Jenže jízdenka na tarifní vzdálenost 61 km na HALBTAX stojí cca 200 Kč, zatímco tatáž s kartou "Z" 55 Kč, zhruba jednu čtvrtinu …
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.











