Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Vídeň - Rakouští cestující si stěžují na kvalitu vozů, které jsou řazeny na 2 párech spěšných vlaků mezi Českými Budějovicemi a Vídní. Zákazníci ÖBB jsou nespokojeni s úrovní WC, špatným technickým stavem vozů i špínou na sedačkách. České dráhy dostaly čas do konce ledna 2006, aby odstranily modernizací zjištěné nedostatky.Pokud se tak nestane, budou české vozy odpojeny v pohraniční přechodové stanici a zbylou část cesty budou na vlacích řazeny vozy ÖBB. Trasu dlouhou 220 km urazí přímé spěšné vlaky za necelé 3,5 hodiny.
Ilustrační foto
CSPSV | 3.11.2005 (20:40)
Související zprávy

07.11.2005 (23:59)
Luhacovice: 722 - jeho razeni doporucuji prohlednout - docela zajimave:-))
07.11.2005 (23:53)
Cely Moravan a dva vozy na Hutníku.
A mozna jeste nekde
A mozna jeste nekde
07.11.2005 (22:58)
Ano, skutečně jsou to vozy Beer. Dnes jezdí na některých rychlících na Moravu (osobně vím o tom do Luhačovic) a některých Expresech (dříve Budvar nyní asi Moravan).
Je to odvozené od humBEERto?
Je to odvozené od humBEERto?
07.11.2005 (22:32)
Na jaké vlaky jsou tyhle vagony řazeny? Že bych se aspoň do nich podíval, až budou někde stát.
07.11.2005 (22:27)
Zirecek: No, jestli jsou to ty na obrázku, tak to jsou skutečně Beer. Tak v tom případě nemůžu posoudit, protože v těchhle vagonech jsem nikdy nejel.
07.11.2005 (22:20)
07.11.2005 (21:53)
Zirecek: Humberta?? Nemám nejměnší potuchy, o co jde. Mohl bys aspoň trochu přiblížit, o jaké vagony se jedná?
07.11.2005 (21:46)
Jen můj názor o modernizaci vozů: EC/IC vozy ČD svým komfortem/kvalitou zpracování/dojmem nesahají ani po kotníky "Humbertům". To jsou nejlepší modernizované vozy, co jsem viděl, a to opravdu po všech stránkách. Nové tlakotěsné červené EC se jim přibližují. Zdůrazňuji, že mi jde u vozu více o praktickou stránku, než abych měl být celý rozechvělý při nástupu do nových tlakotěsných, honosných nových EC vozů s číslicí 200km/h na boku. Humberta rulezz, příjemně působící prostředí, barvy, dostatek místa. Sedačky jsou o něco větší než v IC, takže se ve velkoprostoru Humberta cítím mnohem lépe než ve velkoprostoru IC. PS.: Nechci splést označení vozů, proto používám názvy.
07.11.2005 (9:01)
Jeden můj známý dokonce říkal, že když jel v EC v Maďarsku, tak se k němu do kupé klidně navezl dědek s kozou. Nevim, co je na tom pravdy ale celkem bych tomu věřil.
07.11.2005 (1:44)
Ja jsem od DB videl i vysypavaji kosu ZA hranicemi, ale mam prilis maly vzorek:-)
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Logowanie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- administratorzy
Info
informacni okenko











