..: Prezentační jízdy souprav pendolino :..
680Česká republika - Dnes začala prezentace souprav pendolino, která se uskuteční ve všech železničních stanicích, kde budou tyto soupravy od 11.12.2005 zastavovat.
Dnes byla jednotka řady 680 představena veřejnosti v Ostravě. Prezentační jízda: Ostrava hl. n. (10:40) - Suchdol nad Odrou (11:00 - 11:15) - Ostrava hl. n. (11:35).
Zítra bude pendolino v Olomouci. Prezentační jízda: Olomouc hl. n. (10:30) - Hranice na Moravě (11:10 - 11:20) - Olomouc hl. n. (12:00).
Ve středu se setkají cestující s pendolinem v Pardubicích, kde budou zastavovat jak vlaky SC PENDOLINO, tak i vlaky EC/IC, na kterých bude pendolino nasazeno. Prezentační jízda: Pardubice hl. n. (10:00) - Česká Třebová (10:35 - 10:45) - Choceň (11:05 - 11:45) - Pardubice hl. n. (12:15).
Poslední představení pendolina veřejnosti v tomto týdnu se uskuteční ve čtvrtek v žst. Praha Holešovice. Prezentační jízda: Praha Holešovice (10:37) - Kolín (11:02 - 11:10) - Praha Holešovice (11:36).
Prezentace v Brně a v České Třebové se uskuteční příští týden v pondělí a ve středu.

Pozn.: Časy prezentačních jízd jsou pouze orientační.
Zdroj: www.pendolino.cz

CSPSV | 21.11.2005 (18:24)
Súvisiace správyopen/close

Ďalšie z rubriky Vozidla

Ďalšie z regiónu Česká republika (celá)


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
Unipuls
22.11.2005 (13:55)  
HonzaW: z www.pendolino... jsem si dovolil zkopírovat:
Prezentační jízdy pro veřejnost? Autor: marekg , čas: 2005-11-22 01:40 PM
Chtěl jsem se dnes zúčastnit prezentační jízdy Olomouc-Hranice.Po příchodu na 1.nástupiště jsem byl asi po 5 minutách vykázán s odůvodněním,že pokud nemám oficiální pozvánku,nemám tam co dělat,že pro veřejnost je to až od 13.00.Až teď jsem se na WWW.CD.CZ dočetl:Prezentace SC Pendolino 22.11.2005 Olomouc Hl.n. 13.00-17.00.O žádných jízdách pro veřejnost zde není ani zmínka.Proto nechápu,proč tady uvádíte informace typu JEDNA PANÍ POVÍDALA a pak se ukáže,že jsou úplne k HO*VNU.Příště si to ověřte na GŘ ČD,než tady budete psát takové bludy.
Medvěd
22.11.2005 (13:13)  
Ad Kubíček 12:50 - S tím, zda opravdu nikdo neočekává srovnání s béčkem, bych si nebyl tak jist. Pro dost lidí ČD (vcelku oprávněně) znamená zelené béčko. Pokud Vám ale správně rozumím, tak ČD vyčítáte, že v reklamní kampani na P. pravdivě neřekne, že to není žádný zázrak a že nám doporučují, abychom při cestě do Brna dali raději přednost maďarskému écéčku, protože je prostornější a ve vagónech druhé třídy jsou zásuvky. No to je jistě pozoruhodná moralistní výtka, ale nemá (bohužel) mnoho společného s naší realitou.
lffi
22.11.2005 (13:05)  
Vtd psal: Ty šroty jezdit budou! Akorát bych nerad seděl v kolemjedoucím vlaku. Norma pro výši rušení byla upravena na několikanásobek, protože i ty slavné kompenzátory jsou pro kočku, takže nikdo neví, zda nebudou rušeny ostatní vlakové cesty. Bezpečnost už nikoho nezajímá, hlavně musí jezdit SC.
Nesouhlas VÚŽ s touto situací byl po zásluze odměněn dvěmi ukončeními pracovního poměru v jeho vedení. Takže bude veselo.
Můžeme tedy očekávat i řadu 189 Siemens na našich kolejích, ona sice také ruší, ale norma už není překážkou.

Dodám: v Kolíně zbytečně kvůli tomu krámu v neděli zarubali Os 9308 skoro o půl hodiny, pašíci se svezli a já přišel pozdě do práce a měl jsem co vysvětlovat...
Medvěd
22.11.2005 (12:58)  
Ad Kubíček: Vidíte a já třeba maďarské Bvmz vůbec rád nemám. Nejen, že se mi tam špatně sedí, ale navíc na mě jejich interiér působí jako kvintesence východoevropské představy a kráse a luxusu. Nehodlám se ovšem přít o to, zda je interiér Pendolíno lepší nebo horší.
Kubíček
22.11.2005 (12:50)  
Medvěd: nikdo neočekává srovnání se slizkým béčkem, to by byla jaksi demagogie á la vrcholný český politik. Pendolino má dle propagandy ČD nabídnout o třídu vyšší komfort cestování než běžný vlak vyšší kvality (aspoň já to tak z těch jejich výplodů chápu), což jaksi v některých ohledech (viz můj předchozí příspěvek a veškeré výhrady k různým detailům od mnoha lidí) nesplňuje.
Kubíček
22.11.2005 (12:45)  
Zapa:
1) V Pendolinu se mi sedělo asi tak pohodlně jako v zeleném Béčku. MÁV Bvmz, DB Bmpz apod. jsou pro mě daleko pohodlnější.
2) Já to třeba nevyužiju, ale pro spoustu lidí je hodně důležité napájení pro notebook, což má Mouvivláček, pokud vím, jen v 1. třídě, zatímco DB nebo ÖBB velkoprostoráky to mají většinou i ve 2. třídě.
3) Nejsem klaustrofobik, ale prostory v Pendolinu mi přišly strašně stísněné.
4) Na pár detailů detailů bych ještě přišel, až tím zase pojedu, naposled tomu bylo skoro před rokem:-). Ale rád bych spíš slyšel argumentaci, v čem je Moudivláček tak super oproti klasikám, kromě toho, že úsek Bm-ČT ujede o 5-10 minut rychleji;-).
Medvěd
22.11.2005 (12:10)  
Ano, všichni víme, že Pendolína jsou hned z několika důvodů průšvih. Ale přeci jen jsou to o maličko lepší vozidla než osmsetdesítka nebo klasické béčko (ačkoli poté, co jsem se na tu dozvěděl, jak skvělá je 843 proti desiru, tak asi i s tím budou někteří z vás nesouhlasit). V takové situaci opravdu od ČD očekáváte, že udělá (nejlépe pouze v Železničáři) reklamní kampaň pod heslem "Pendolíno - stoprocentní průšvih" a pak s tím začne jezdit osobáky Plzeň - Svojšín? Mám velmi nízké mínění o obchodních schopnostech vedení ČD, ale jak vidím, mohlo by to být ještě mnohem horší...
Zapa
22.11.2005 (12:09)  
Kubíček: Můžete mi prosím ještě sdělit, v čem je pendolíno na trase Pardubice - Brno o dost horší, než běžné vozy zde jezdící na EC, popř. R. Já vám neupírám mít na něj negativní názor, ale zajímají mě důvody.
registrovaný užívateľ Rail-2005  mail  
22.11.2005 (11:49)  
Opravdu už mne veškeré naříkání na nové vozy/jednotky kvůli ceně sere. Nové věci jako Ampz/Bmz/680/380 atd. stojí obrovské peníze. Proto je jasné, že jízda v těchto nových "prostředcích" nemůže být zadarmo, ba co víc ani za normální cenu.

Problém je úplně jinde. V Německu a Rakousku a Francii jezdí krásné vlaky předvším proto, že lidé jsou za svezení novým materiálem ochotni zaplatit. Kdo plká a stěžuje si na absenci přímých rychlíku na trati Praha-Ostrava v novém GVD, tak je magor. Vdyť EC/IC/SC přinese zvýšení kvality, která samozřejmě něco stojí. Co by za to jiní dali, kdyby jim po jejich tratích jezdilo takové množství vlaků této kategorie, místo plesnivých B na R.

A pokud je toto stěžování si otázkou větší skupiny populace, tak mohu říci jediné. Obyvatelé v ČR si v žádném případě nezaslouží tento moderní materiál. A proto je provoz EC/IC/SC u nás zbytečný, protože jsme všichni vidláci!
registrovaný užívateľ Kubíček
22.11.2005 (11:28)  
Pardon, ten příspěvek od "Zapa" jsem psal já, byla to reakce na příspěvek tohoto autora. Omlouvám se.
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2025 ŽelPage - správcovia


Info
informacni okenko