Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Praha - Od neděle 11.12.2005 do úterý 20.12.2005 přepravily vlaky kategorie SuperCity Pendolino přes 13.000 cestujících. Během prvních 7 dní provozu od 11. do 17.12.2005 přepravily spoje 10.100 cestujících. Nejvíce zaplněny jsou spoje SC 502/OK 4003 (z Ostravy hl.n. v 5:45) a SC 509/OK 4008 (z Prahy Holešovic v 15:56). V předvánočním období doporučují ČD včasnou rezervaci míst vzhledem ke zvýšené frekvenci jízd vlakem. Toto upozornění umístíly na své internetové stránky, do informačních systémů vybraných stanic a umístily plakáty a velkprostorové vizuály přímo do souprav pendolino a do stanic, kde tyto vlaky zastavují.Zdroj: Tisková zpráva ČD, a. s.Foto: Archiv ŽelPage
CSPSV | 20.12.2005 (20:53)
Související zprávy

21.12.2005 (16:10)
Tom:
Problemem, jak jsem vyrozumel je vsak to, ze SCP neni vnimano (a fakticky asi ani neni) jako nabidka navic pro ty, kteri chteji/maji, ale jako draha legrace, ktera zredukovala moznosti (a pro vetsi natresk take znekvalitnila) moznost R/IC/EC, kterymi se zde prave mnozi zaklinaji. Tedy ta moznost volby ma sve trhliny.
Nevim, jestli samy CD chapou tuto sluzbu tak, jak jste ji popsal vy. Nenapovidala by tomu jedna redukce ostatnich spoju a jednak celkem grandiozni sleva pro studenty/duchodce -> to neni uplne bezny atrib exkluzivni sluzby pro spechajici firemni klientelu.
Problemem, jak jsem vyrozumel je vsak to, ze SCP neni vnimano (a fakticky asi ani neni) jako nabidka navic pro ty, kteri chteji/maji, ale jako draha legrace, ktera zredukovala moznosti (a pro vetsi natresk take znekvalitnila) moznost R/IC/EC, kterymi se zde prave mnozi zaklinaji. Tedy ta moznost volby ma sve trhliny.
Nevim, jestli samy CD chapou tuto sluzbu tak, jak jste ji popsal vy. Nenapovidala by tomu jedna redukce ostatnich spoju a jednak celkem grandiozni sleva pro studenty/duchodce -> to neni uplne bezny atrib exkluzivni sluzby pro spechajici firemni klientelu.
21.12.2005 (16:04)
To cestujici: No pokud onen dotycny ma na rpespani v hotleu v Praze kvuli jednomu koncertu, tak myslim, ze pro nej nebude problem priplatit si na SC. Pokud tma jede na vikend za babickou, ci tetickou, tak asi nespecha a nepotrebuje usetrit tu hodinu, tudiz pojede "obyc" IC/EC/R.
Myslim ze M tim chtel proste jen rict, coz tu vetsina lidi nechape (a porad vymysli hovadiny), ze vlaky typu SC proste nejsou rucene beznym cestujicim (ve smyslu vyletniku, rodinek jedoucich za pribuznymi apod.), ale lidem, kteri kazdy den jezdi danou trasu slzuebne a chteji usetrit co nejvice casu, bo cas jsou penize. Ostatni vyuziji jinych spoju. Kdy to konecne pochopite? Komu vadi cena, muze jet IC/EC, nebo rychlikem, pripadne se muze drkocat busem, kterej vyjde pod 200 v brzke dobe. Tem, kteri potrebuji klid a rychlou cestu je urceno pendolino. Jsou i taci, kteri zaplati jeste vice za dalsi usetreny cas a leti ten kousicek letadlem. Pro kazdeho je urcena nejaka nabidka a hlupaci, kteri by chteli jezdit pokud mozno pendolinem za cenu jizdneho v osobacku si muzou klidne trhnout (ostatne nic jineho nez kvavt blbosti na diskusich jim stejne nezbude, pripadne ani nic jineho nezvladnou) a to vsude na svete.
Pro me je to take drahe, protoze priplatek za rychlost se me nevypalti a radsi pojedu standard IC/EC, ale chapu komu a proc je takova nabidka urcena a za odpovidajici cenu.
Myslim ze M tim chtel proste jen rict, coz tu vetsina lidi nechape (a porad vymysli hovadiny), ze vlaky typu SC proste nejsou rucene beznym cestujicim (ve smyslu vyletniku, rodinek jedoucich za pribuznymi apod.), ale lidem, kteri kazdy den jezdi danou trasu slzuebne a chteji usetrit co nejvice casu, bo cas jsou penize. Ostatni vyuziji jinych spoju. Kdy to konecne pochopite? Komu vadi cena, muze jet IC/EC, nebo rychlikem, pripadne se muze drkocat busem, kterej vyjde pod 200 v brzke dobe. Tem, kteri potrebuji klid a rychlou cestu je urceno pendolino. Jsou i taci, kteri zaplati jeste vice za dalsi usetreny cas a leti ten kousicek letadlem. Pro kazdeho je urcena nejaka nabidka a hlupaci, kteri by chteli jezdit pokud mozno pendolinem za cenu jizdneho v osobacku si muzou klidne trhnout (ostatne nic jineho nez kvavt blbosti na diskusich jim stejne nezbude, pripadne ani nic jineho nezvladnou) a to vsude na svete.
Pro me je to take drahe, protoze priplatek za rychlost se me nevypalti a radsi pojedu standard IC/EC, ale chapu komu a proc je takova nabidka urcena a za odpovidajici cenu.
21.12.2005 (14:01)
M: "A koncertuji ti svetovi umelci casto ve dve odpoledne (protoze jinak normalni pracujici nemuze uvazovat, jestli je 500 hodne nebo malo, protoze proste pendolinem zpatky nepojede..."
Ale co by nejel, přespí v hotelu a pojede odpoledne, stejěn mu nic jiného nezbyde. :D Používeje hlavu.
Tahle diskuze je fakt o ničem.
Ale co by nejel, přespí v hotelu a pojede odpoledne, stejěn mu nic jiného nezbyde. :D Používeje hlavu.
Tahle diskuze je fakt o ničem.
21.12.2005 (13:38)
Rychlíky tu jsou pouze v noci a ve 4 ráno OVA-PHA, ale přes den žádný, to jsou tam jen IC, EC a SC. Ne vždy nastupuju přímo v Ostravě a vystupuju v Praze nebo naopak. :-) Přičemž u IC je navíc příplatek za leckdy menší pohodlí než v rychlíku. Do půlky prosince např. rychlík Praha-Bohumín a zpět, tuším že to byl spoj 602/603. Ale to už je jiná debata ...
21.12.2005 (12:11)
Tady v té diskusi to vypadá, jakoby jiné spojení Ostravy a Prahy než SCP neexistovalo. Pendolino je alternativa pro ty, co o to stojí a jsou ochotni si připlatit. Pro ty ostatní je tu stále několik přímých IC/EC vlaků popř. rychlíků s přestupem.
21.12.2005 (10:30)
NIcKON:
Omluvam se, nebyl to zly umysl. Rad slova komolim pro poteseni z jazyka. Na svou obhajobu bych si dovolil poznamenat, ze jinde jsem zase zahledl treba Otrava misto Ostravy... ale neurazelo me to, pbral jsem to s nadhledem.
Jinak je pravda, ze ac (a mozna proto) v Praze a okoli jiz nejakych 7 let bydlim, vnimam tragickou opozdenost a take zpackanost uzemni reformy, ktera stale nedokazala vyresit to, ze regiony dal od Prahy/bez dobreho spojeni do Prahy odumiraji. Vedel to jiz F. Palacky, je to problem stale. Ale celkem jsem jiz rezignoval na nadeji, ze by to nekdo v Praze/st. Cechach pochopil.
Omluvam se, nebyl to zly umysl. Rad slova komolim pro poteseni z jazyka. Na svou obhajobu bych si dovolil poznamenat, ze jinde jsem zase zahledl treba Otrava misto Ostravy... ale neurazelo me to, pbral jsem to s nadhledem.
Jinak je pravda, ze ac (a mozna proto) v Praze a okoli jiz nejakych 7 let bydlim, vnimam tragickou opozdenost a take zpackanost uzemni reformy, ktera stale nedokazala vyresit to, ze regiony dal od Prahy/bez dobreho spojeni do Prahy odumiraji. Vedel to jiz F. Palacky, je to problem stale. Ale celkem jsem jiz rezignoval na nadeji, ze by to nekdo v Praze/st. Cechach pochopil.
21.12.2005 (8:20)
2 NIcKON: uroven snizuje diskuse o tom "proc proboha jezdit do prahy/nekam dal" ? kam sme se to dostali???
21.12.2005 (7:37)
No a da se teda nejak vyjadrit ta prumerna obsazenost vlaku (plural)?
21.12.2005 (7:24)
přeplněnost SCP 502 a 509 je způsobeno zrušením SC Manažer. Tady České dráhy šláply vedle. Z čehož vyplývá, že časové rozložení SCP není dobré.SCP 500 jezdí skoro prázdne, 504 naplněna z poloviny, odpolední z OSR jsou jaktakž. Z PRG 501 na půl, poslední večerní opět zeje prázdnotou.
21.12.2005 (2:57)
Pro xyz: Omlouvám se za OT, ale proč dáváte tak okatě najevo svou zaujatost vůči Praze? (Pupek, P-centrismus, Prase) Snižuje to kvalitu vašich příspěvků a potažmo celé diskuze.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko











