Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Praha - Škoda Plzeň dle návrhu firmy Porsche nepřipravuje jen novou elektrickou lokomotivu, ale také vyrobila dva prototypy pětičlánkové tramvaje typu 14T, které jsou již od prosince loňského roku k vidění v pražských ulicích. Zatím se jedná o zkušební jízdy.Po ukončení homologačního procesu budou moci Pražané i návštěvníci hlavního města využívat všech výhod tohoto vozu. Cena nové tramvaje je 56 480 000 korun a v blízké budoucnosti přibudou další vozy. V současné době probíhají homologační zkoušky prvních dvou tramvají typu 14T a od roku 2006 budou zahájeny pravidelné dodávky těchto tramvají. Bude tak nastoupena cesta zásadní obnovy vozového parku tramvají v hlavním městě Praze.
Zdroj : DP Kontakt 1/2006 (soubor PDF)
Foto : ŠKODA
Popis tramvaje na webu Škoda
Rail-2005
| 6.1.2006 (13:37)
| 6.1.2006 (13:37)Zusammenhängende Nachrichten

06.01.2006 (16:37)
Jup, podle mě jí odlišuje od Vektry a ostatních skvělých českých výrobků to, že má jako jediná dizajn :) Což samozřejmě spousta lidí nerozdejchá :)
06.01.2006 (16:33)
Taky mi prijde, ze od (z meho pohledu) pekne Vektry ji odlisuje pouze (podle me) ohavny cumak.
06.01.2006 (16:03)
Nevim, ja do tramvaji nejak moc nedelam, ale spolubydla rikal ze je to vektra s jinym celem.... Podle nejakych veci co jsem cetl ale doslo i k jinym upravam nez je celo, asi bude o fous kratsi. Jinak vzhledove pusobi az na celo stejne.
06.01.2006 (15:39)
Podívej se na zadní stranu Dráhy 12/2005 a hledej rozdíly...........
Stačilo nakoupit Vektru, byla by asi levnější a asi nejen dle mého názoru hezčí. Osobně si myslím, že desing 14T buď byla pražská politická objednávka anebo to mělo co do činění s majetkovými a personálními škatulaty ve Škodě.
Stačilo nakoupit Vektru, byla by asi levnější a asi nejen dle mého názoru hezčí. Osobně si myslím, že desing 14T buď byla pražská politická objednávka anebo to mělo co do činění s majetkovými a personálními škatulaty ve Škodě.
06.01.2006 (15:26)
neni nahodou vektra to same akorat s jinym celem? cili rozdil cen akorat v poplatku pro Porsche za to ze to celo navrhlo?
06.01.2006 (15:11)
Muj subjektivni nazor na ten cumak je asi takovy, ze vypada uplne desne. :-/
06.01.2006 (14:13)
Hm, tak tramvaj 14T rozhodně není z levného kraje. Ale co by člověk při kusové výrobě chtěl. Zajímalo by mne, kolik stojí Vektra.
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko










