Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Ostrava - Již před časem probleskla některými médii zpráva o problémech značky "SC Pendolino". První informace přinesl Týden v Regionu z Ostravy. Hlavním problémem je nasazení pendolina na "jižní trati", kde jezdí vlaky jako klasické IC a EC. Podle náměstka generálního ředitele drah Jiřího Koláře je spojení do Ostravy natolik atraktivní, aby byla zavedena zvláštní kategorie vlaků. Nejvíce problémů si ČD nadělaly s ceníkem jízdného, kvůli kterému kauza vznikla. České dráhy odůvodňují zdražení lepšími službami. Dalším odůvodněním kategorie SCP pro ČD jsou expresní pokladny a čekárny "ČD LOUNGE", které ovšem slouží i ostatním cestujícím 1.třídy u vlaků InterCity a EuroCity. SuperCity Pendolino ovšem nedotuje stát narozdíl od jiných spojů, a proto se ČD pokouší přitáhnout zákazníky službami. Hlavní reklamu sázejí na samotnou jednotku 680. Ještě připomeňme, že vlaky jsou vedeny jako IC, protože kategorie SuperCity neexistuje.Zdroj : Týden v regionu Ostrava
Samir Lepara | 5.1.2006 (17:13)
Zusammenhängende Nachrichten

05.01.2006 (22:21)
Ty dvoji ceny jsou, jak jsem se pokusil naznacit skoro vsude (resp. tam, kde jezdi vlaky vyssi kategorie), tak nechapu, proc se ti, komu se to nelibi probudili ted z niceho nic. Zahada...
05.01.2006 (21:31)
Jediné co by bylo možno napadnou jsou "dvojí" ceny u Pendolina v úseku Praha - Pardubice a zpět za prakticky stejnou službu se platí odlišné ceny.U SCP se vyšší cena dá zdůvodnit vyšší rychlostí než ostatní vlaky na stejné trase(opět mimo úsek Pha - Par.)
05.01.2006 (20:55)
M: Uvidime, co z toho foxika vyroste. Nicmene by nebylo od veci, kdyby si autor nehral na tajemny hrad v Karpatech a vypadlo z neho neco vic. Takhle je tenhle clanek vice ci mene jenom vystrel do tmy.
05.01.2006 (19:29)
Ad Adam - pravdepodobne v tom jadro foxteriera bude, ale potom by meli (a to uz DAVNO) napadnout i nependolinske EC. Protoze ty nekdy vozi vozy, ktere jsou k videni i na ne-EC vlacich. Jde o ucelovou provokaci, nic min, nic vic...
05.01.2006 (19:09)
SCP je jen obchodní nabídka stejně jako vlaky vyšší kvality, za které se platí příplatek a SCP je jen marketingové označení vlaků InterCity vedených el.j. 680 na relaci Pha-Ostrava.
O té kauze nic nevím, ale nezdá se mi že by bylo něco špatného nabídnout určitou službu byť za přemrštěnou cenu - je na trhu, aby tuto nabídku odmítnul a na konkurentech, aby ji využili pro sebe - pro ty, kterým se cena zdá přemrštěná (já to za sebe netvrdím).
Někde jsem teď slyšel tvrzení někoho z marketingového oddělení ČD, že do Brna jezdí klopidlo na vlacích EC/IC jen jako typ vozu. To už je tak trochu očividná lež - stačí se podívat do vlakového průvodce ve Smetaně. Osobně mně ale víc vadí, že teď mají 4 páry vlaků IC/EC pravidelný zpoždění v Brně jen proto, že se vedení ČD chtělo blýsknout s klopidlem i na střídavině a dá se říct, že pravidelně nejezdí.
Nezkoumal jsem oběhy klopidel, ale zajímalo by mně, jak chtějí stihnout jízdy do Vídně a Bratislavy (páry EC Vyšehrad (Slovenská strela), Smetana a Alois Negrelli), když teď nedokáží udržet jednu jednotku na dvou párech vlaků do Břeclavi - to už je trochu off-topic.
O té kauze nic nevím, ale nezdá se mi že by bylo něco špatného nabídnout určitou službu byť za přemrštěnou cenu - je na trhu, aby tuto nabídku odmítnul a na konkurentech, aby ji využili pro sebe - pro ty, kterým se cena zdá přemrštěná (já to za sebe netvrdím).
Někde jsem teď slyšel tvrzení někoho z marketingového oddělení ČD, že do Brna jezdí klopidlo na vlacích EC/IC jen jako typ vozu. To už je tak trochu očividná lež - stačí se podívat do vlakového průvodce ve Smetaně. Osobně mně ale víc vadí, že teď mají 4 páry vlaků IC/EC pravidelný zpoždění v Brně jen proto, že se vedení ČD chtělo blýsknout s klopidlem i na střídavině a dá se říct, že pravidelně nejezdí.
Nezkoumal jsem oběhy klopidel, ale zajímalo by mně, jak chtějí stihnout jízdy do Vídně a Bratislavy (páry EC Vyšehrad (Slovenská strela), Smetana a Alois Negrelli), když teď nedokáží udržet jednu jednotku na dvou párech vlaků do Břeclavi - to už je trochu off-topic.
05.01.2006 (18:42)
Neskodilo by napsat vic. Tak lze jenom spekulovat. Co kdyz se treba nelibi to, ze za stejny vlak se na jedne trati plati specialni (nadsazene) jizdne nez na druhe?
05.01.2006 (18:37)
asi jsem to spatne pochopil, ale z toho clanku chapu, ze pokud by na SC Pendolino (mysleno kategorie spoju) nasadili CD i bezne soupravy, napriklad nahrady, ktere se na jizni vetvi bezne pouzivaji (362 + Apmz nebo co to je, jidelak a 2xBee a 2xBpee) tak by vse bylo v richtigu a antimonopolni urad by nemel namitky?
05.01.2006 (18:30)
Nějak jsem taky nepochopil jak by mohlo byt SCP napadnutelny ? Bud jedu nebo jedu necim jinym EC/IC/R nebo nejedu vubec. Muze to autor vysvětlit popřípadě odkázet na zdroje? Nikde jinde ani zminka - Nebo je autor zdrojem sám ?
05.01.2006 (17:56)
když na to měkdo nemá tak atˇ do toho neleze a jenom atˇ tiše závídí a nestará se do toho.
05.01.2006 (17:49)
já nevím ,co by cestující měl na SC Pendolino napadat. Jen je fakt divný, že se to jmenuje IC SC Pendolino, nebo tak nejak ze? Proste bud jedu nebo nejedu...
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko











