..: Nehody na železnici :..
NehodyTřebčín - Ve čtvrtek ráno ve 4:35 hod. vykolejil v Třebčíně motorový osobní vlak jedoucí z Olomouce do Prostějova. K vykolejení jedné nápravy došlo na samovratné výhybce pravděpodobně kvůli sněhu. Přičiny se ovšem dále šetří. Škoda byla vyčíslena na 18 tisíc korun, provoz na trati do 9.30 hodin zajišťovaly autobusy.

Letovice - v 6:39 hod. se mezi Letovicemi-zastávkou a Letovicemi střetl rychlík 876 jedoucí z Brna do Prahy s osobním autem Škoda Octavia, které na přejezdu uvázlo v rozbředlém sněhu. K nehodě došlo na přejezdu s výstražnými světly a závorami, který byl v činnosti. Vlak po nárazu auto tlačil více než 300 metrů. Řidič, který ze střetu zřejmě vyvázl bez zranění, z místa nehody utekl. Provoz v obou kolejích na trati z Brna do České Třebové byl přerušen do 8:00 hodin.
Škoda na autě byla předběžně vyčíslena na 200 tisíc korun, na vlaku na 60 tisíc korun. Provoz i po druhé koleji byl obnoven v 9:53 hodin.

Uherský Brod - v 8.50 hodin srazil rychlík jedoucí z Bohumína do Luhačovic v Uherském Brodě při vjezdu do stanice 16 letou dívku, která přecházela koleje v místech, kde je to zakázáno. S lehkým zraněním nohy byla odvezena do nemocnice. Provoz byl přerušen do 9.30 hodin, rychlík z Uherského Brodu odjel opožděn o 91 minut.

Doplněno : 18:17
Příbram - v 15.37 hodin se mezi Bratkovicemi a Příbramí střetl rychlík jedoucí ze Zdic do Strakonic s osobním autem Seat Ibiza. K nehodě došlo na železničním přejezdu s výstražnými kříži. Težce zraněna byla 53letá řidička osobního auta. Škoda na autě byla předběžně vyčíslena na 200 tisíc korun, na vlaku na 100 tisíc korun. Provoz na trati byl obnoven v 18.00 hodin.

Zdroj : Drážní inspekce

JRtrain Poslat mail autorovi | 19.1.2006 (11:27)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Milynho  mail  
21.01.2006 (16:38)  
Tak jsem se dozvěděl, že to byla
363 174 (kus pluhu pryč,odepsanej vzduchojem,topná spojka VSET v háji
a tak dále).
registrovaný uživatel Milynho  mail  
21.01.2006 (13:05)  
Neví někdo, která 362 konkrétně smetla tu Oktávku v Letovicích ?
registrovaný uživatel M 
19.01.2006 (22:51)  
Pro me na to divneho neni nic, jen jsem cekal na reakci tech, co nas tady "krmi" hlaskami, ze klasiky jsou stejne rychle jako pendolina
registrovaný uživatel tenzor 
19.01.2006 (20:52)  
Tak jsem si zkusil nasimulovat EC taženou 362 se šesti vozy Praha - Kolín - Pardubice - Česká Třebová - Olomouc - Ostrava. Nejlepší výsledek byl 3 hodiny 37 minut. V Kolíně a ČT to ale nestaví, takže můžeme zkusit předpokládat že čas nutný k zastavení/stání/rozjetí bude zhruba stejný jako čas který stráví stáním v Pardubicích, Olomouci a Ostravě-Svinově. Vzhledem k tomu že simulace počítá s 95 procenty max. dovolené rychlosti, při 100% využití max. rychlosti by měl být výsledný čas kolem 3:30. Limit Pendolina bych tudíž tipoval tak na 3 hodiny 5 - 10 minut.
registrovaný uživatel Racek 
19.01.2006 (17:12)  
to M: pendolina do Ostravy navatována jsou, neb mezi Třebovou a Přerovem budou od jara zase řádit stavaři. Pendolina do Břeclavi navatována nejsou, neboť v jejich trase se nekorytorizuje - co je na tom tak divného?
registrovaný uživatel Skaličák  mail  
19.01.2006 (16:13)  
To M: A jak to souvisí s tím dneškem? Jinak 362 to nestihnou nikdy, 350 naprosto výjimečně (jednou?) to ujela na čas (a to mně zrovna Smetana v Brně ujel:-) a bohudíky nejsou pendolína navatovaný na jízdy přes Vysočinu:-)
registrovaný uživatel M 
19.01.2006 (16:06)  
Tak nevim, jsou teda ty pendolina navatovany nebo nejsou?:-))

Do Brna to vidime uz ted, do Ostsravy az se pohnou ledy
registrovaný uživatel Skaličák  mail  
19.01.2006 (15:39)  
Většina normálních cestujících neshledala nic dobrého na tom, že jejich vlak měl 40 minut zpoždění!

A radši už nepřipomínejte vlak EUROCITY Vyšehrad, páč z té náhradní soupravy je mně zle (nebo za ni vrací příplatek?)

A nejlépe už vůbec nepřípomínejte ČD! :-)
(to se nijak nevztahuje k tématu této zprávy)
registrovaný uživatel PN  mail  
19.01.2006 (15:28)  
No, na všem zlém je něco dobrého. Po dlouhé době jsem se (Vyšehradem) svezl přes Vysočinu :-)
registrovaný uživatel Skaličák  mail  
19.01.2006 (15:26)  
1. Mám dojem (z Babitronu) že se jednalo ne o spěšák, ale o R876, potom ho asi ještě přepřahali v Březové.

2. Proč tam musí ty osobní vozy (myslím skoro po každé takové nehodě) stát asi ještě tři hodiny??? Proč tam nemůžou odpojit loko a ty vozy odjet hned po zprovoznění jedné koleje? Podle Babitronu ten vlak odjel až po zprovoznění obou kolejí? Proč???

3. Ty tabulky zpoždění vlaků na kterých mělo jezdit klopidlo vypadají fakt škaredě, tahle asi nejvíc:
http://kam.mff.cuni.cz/~babilon/cgi-bin/zpvlaku.cgi?v=571 - a po celej dnešek ta souprava obraty už nestíhá...:-(
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko