Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.

První změnou je výše zpáteční slevy, která bude od 26. února na všech tratích ve výši pět procent. Zpáteční lístek bude kvůli této změně dražší o jednotky korun na všech trasách do vzdálenosti 275 kilometrů, naopak mírně zlevní na dlouhých tratích nad 300 kilometrů. Podle zástupců ČD a.s. tím „nedojde ke zvýšení průměrného jízdného“. Dráhy také postupně začnou nahrazovat jednoroční papírové Z karty, Junior a Senior pas za nové In-karty. Ty budou použitelné až tři roky a půjdou použít i u mezinárodního jízdného. Z kartu nahradí In-Zákazník za 600 korun, ale bude platit tři roky. In-Junior bude stát 600 korun za rok, což je o sto korun méně než současný Junior Pas. A In-Senior bude stát stejně jako dnes, tedy 600 korun na rok. Zda zůstane v nabídce sezónní produkt Junior Pas-léto v nějaké modifikované podobě, nevím.
Novou kartou bude roční elektronická jízdenka In-Gold za 22 tisíc korun, která půjde použít na všechny vlaky Českých drah. Bonusem za lístek, jehož cena podle drah „odpovídá třem čtvrtletním síťovým jízdenkám“, je cestování bez doplatku v první třídě a mezinárodní sleva Rail plus na evropských železnicích. Nově budou také moci využít slevové karty důchodci ze sousedních států.
Zdroj: MF Dnes
Martin Hanzal | 24.1.2006 (10:05)
Súvisiace správy

24.01.2006 (12:01)
Ad Kutil: Samozřejmě to tak je.
Dále cituji: "Samotnou výrobu In-karty použitelné 3 roky zaplatí České dráhy. Zákazník uhradí pouze hodnotu příslušné aplikace".
Více se člověk nedozví - co je to za typ karty atd. Takže se lze jen domnívat, že kdyby člověk chtěl kartu na kratší dobu, tak to není technický problém, jen ho ještě zkásnou za výrobu karty.
No jsou to skvělí obchodníci - pořád zákazník=naše peníze. To že zákazníku ubyde jim jaksi nedochází. To že zákazníci musí zaplatiti novou techniku je nabíledni, ale že to dělaj tak blbě...
Při zavedení Plzeňské karty se taky musela zaplatit technika. Ale nikdo to nechtěl po zákaznících dopředu. P.K. se dělala zadarmo a současně po 7 letech se zdražilo jízdné. Možnosti délky předplatného se rozšířily. Bylo pár výkřiků, že v Praze je MHD levnější, ale Pražáci nám na to bleskově odpověděli v následujícím roce.
Jestliže ČD "upravují ceny" dvakrát do roka, tak si udržují permanentní nasranost potenciálních zákazníků. Mám tedy určité pochybnosti o kvalitách lidí, kteří jsou za toto odpovědní.
Dále cituji: "Samotnou výrobu In-karty použitelné 3 roky zaplatí České dráhy. Zákazník uhradí pouze hodnotu příslušné aplikace".
Více se člověk nedozví - co je to za typ karty atd. Takže se lze jen domnívat, že kdyby člověk chtěl kartu na kratší dobu, tak to není technický problém, jen ho ještě zkásnou za výrobu karty.
No jsou to skvělí obchodníci - pořád zákazník=naše peníze. To že zákazníku ubyde jim jaksi nedochází. To že zákazníci musí zaplatiti novou techniku je nabíledni, ale že to dělaj tak blbě...
Při zavedení Plzeňské karty se taky musela zaplatit technika. Ale nikdo to nechtěl po zákaznících dopředu. P.K. se dělala zadarmo a současně po 7 letech se zdražilo jízdné. Možnosti délky předplatného se rozšířily. Bylo pár výkřiků, že v Praze je MHD levnější, ale Pražáci nám na to bleskově odpověděli v následujícím roce.
Jestliže ČD "upravují ceny" dvakrát do roka, tak si udržují permanentní nasranost potenciálních zákazníků. Mám tedy určité pochybnosti o kvalitách lidí, kteří jsou za toto odpovědní.
24.01.2006 (11:58)
Takze jedina s platnosti na tri roky bude tedy nahrada Z-karty? A nebude existovat kratsi varianta, kdyz platnost bude "az" tri roky? Tahle zprava mluvi dost nejasne. Asi budeme muset pockat na novy tarif. :)
24.01.2006 (11:53)
Zajíc na 3 roky za 600 je vážně zajíc (v pytli). Co když si ho pořídím a za rok začne na mé trati provozovat vlaky Viamont nebo SA?
24.01.2006 (11:47)
Radim Jančura už se těší na další marketingovou bombu ČD. Po humbuk kampani se SCPpendolíny, to vypadalo, že už se ČD neodvážou. Ještě prosí prosí zrušit tu KMB.
Z kartu mám už druhý rok, protože jsem na to dostal pár stovek slevu do zahraničí. Kartu jsem jinak nikdy (!) za ty 2 roky nepoužil, i když mám nacestováno cca 10000 km ročně.
Z kartu mám už druhý rok, protože jsem na to dostal pár stovek slevu do zahraničí. Kartu jsem jinak nikdy (!) za ty 2 roky nepoužil, i když mám nacestováno cca 10000 km ročně.
24.01.2006 (11:45)
Vojtěch Hrubý: V tom pripade samozrejme ano - onehdy, kdyz jsem nemel ubytovani na kolejich, tak jsem ctvrtletni sitovky za 4000 na JP vyuzival.
24.01.2006 (11:41)
Ke koupi Z-karty me CD nedonutili ani dosud a za 600 Kc se jim to uz urcite nepovede. Ja si levnejsi jizdne koupit umim, ale mam obavu, ze az reknou neinformovanemu zakaznikovi, ze bud prukazka za 600 nebo obycejne jizdne, tak lidi ve vlacich jeste ubude.
24.01.2006 (11:37)
Kolegové, a nepřipadá Vám to od ČD i dost sprosté, takto si od cestujících "vynucovat sponzoring" na tři roky dopředu?!! :-(
24.01.2006 (11:28)
Chotěbořák: gapa měl pravděpodobně na mysli, jestli zůstane pravidlo, že když má čtvrtletní síťovou na JP, tak neplatí příplatek EC/IC. Z vlastní zkušenosti vím, že když člověk dlouho jezdí na čtvrteltní síťovou, přestává pro něj příplatek na EC/IC tak nějak existovat :-)
24.01.2006 (10:58)
gapa: s JP za 700 jezdite bez priplatku EC/IC? Jste si jisty?
24.01.2006 (10:57)
To je moc pěkné. In-Gold předpokládá velmi dobrého zákazníka, který použije denně služeb ČD 90km, nebo 60 v první třídě. Při průměrné cestovní rychlosti to znamená denní zážitek 2 hodiny s ČD. To by už musel být velký nadšenec, nebo kdo dojíždí do práce 100km.
To ostatní je klasické placení předem - místo na rok, tak na tři roky. Dráhy si na chvíli vylepší zisk a příští rok budou muset zdůvodnit pokles tržeb.
To ostatní je klasické placení předem - místo na rok, tak na tři roky. Dráhy si na chvíli vylepší zisk a příští rok budou muset zdůvodnit pokles tržeb.
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- dopisovateľ alebo člen ŽP,
- editor alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správcovia
Info

informacni okenko