Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Praha - Od 11.12.2005 začal jezdit nový vlak Ex/EC Jože Plečnik do Lublaně či přímý lehátkový vůz do Benátek. Z Prahy do Lublaně lze cestovat na jízdenku Ljubljana/Praha-Spezial již od 29€ (850 Kč). Počet míst na tuto jízdenku je limitován. Jednosměrná jízdenka včetně lehátkového příplatku z Prahy do Benátek stojí 49€ (1.500 Kč). Sleva SparNight je určena také omezenému počtu cestujících v každém spoji. Na jízdenku SparNight lze z Prahy cestovat také vlakem Kopernikus (Kolín nad Rýnem, místo k sezení - 29€, lehátko - 49€) či do Curychu (přímý lehátkový vůz - 49€).Na jízdenky EURegio lze nově cestovat i do Drážďan a také se snížily ceny těchto jízdenek do Rakouska. Zpáteční EURegio jízdenka ve vlaku EC s Kartou Z z Brna do Vídně stojí 300 Kč, z Českých Budějovic do Lince 271 Kč. Jízdenky jsou vždy zpáteční s dobou platnosti až 4 dny. V platnosti nadále zůstávají jízdenky München/Nürnberg-Spezial, SoNe+, EGRONET či LIBNET+. Pro dálkové cesty jsou nejvýhodnější jízdenky EuroDomino, InterRail či City Star.
Tisková zpráva ČD
CSPSV | 25.1.2006 (20:26)
Súvisiace správy

| 1 2 | Zpráv na stránku: |
25.01.2006 (22:08)
Nuz dekuji...
Bomz tedy beru za velmi blizky Bmz (asi az na tu klima). Bimz (tam bohuzel obrazek na interier moc neni) tedy jako pekne hnusny:-)
Bomz tedy beru za velmi blizky Bmz (asi az na tu klima). Bimz (tam bohuzel obrazek na interier moc neni) tedy jako pekne hnusny:-)
25.01.2006 (21:56)
25.01.2006 (21:55)
Bimz podle obrazku v razeni taky jezdi 200, proto mi nestimovalo, ze zde o nich nekdo psal jako o spatnych, ale zda se, ze na tom neco bude.
Ja jen, ze az na 450-5 prestanou CD posilat B (pokud to tak ted je), tak by po DB mohly chtit neco lepsiho nez Bimz. Pokud teda pres svou hnusnotu nejsou lepsi nez nejen B, ale i B(m)ee...
Ja jen, ze az na 450-5 prestanou CD posilat B (pokud to tak ted je), tak by po DB mohly chtit neco lepsiho nez Bimz. Pokud teda pres svou hnusnotu nejsou lepsi nez nejen B, ale i B(m)ee...
25.01.2006 (21:54)
M: zkus toto: http://www.railfaneurope.net/pix/de/car/IC%2BIR/pix.html
25.01.2006 (21:38)
Bimz jsou staré pěkně hnusné vagony, ale v každém případě lepší než naše B. Jsou to tuším mixy velkoprostoru a kupátek po 6. Kdysi jsem s tím jel, ale už je to dávno na IC Egrensis a Karlštejn.
Naproti tomu Bomz jsou o dost lepší. Sice nemají klimatizaci (ale to bývá někdy lepší), mají vmax 200km/h, iterier jsou polstrované ale tvrdé sedačky v zelené barvě, kupátka po 6. Ale na délku přes 3 sedačky se dá celkem slušně vyspat. Jezdím s nimi pravidělně na R352 do Frankfurtu. Pokud si občas nezaplatím lůžko WLABmee61 :-)
Naproti tomu Bomz jsou o dost lepší. Sice nemají klimatizaci (ale to bývá někdy lepší), mají vmax 200km/h, iterier jsou polstrované ale tvrdé sedačky v zelené barvě, kupátka po 6. Ale na délku přes 3 sedačky se dá celkem slušně vyspat. Jezdím s nimi pravidělně na R352 do Frankfurtu. Pokud si občas nezaplatím lůžko WLABmee61 :-)
25.01.2006 (21:24)
Jsou nabidky do Ljubljane a Benatek nejak casove omezeny?
25.01.2006 (20:43)
Tak a ted mam problem, kvuli kterymu neusnu...
Lze nejak prirovnat Bimz (Plzen-Nemecko) a Bomz (Kopernikus) k nasim vagonum?
Kdo odpovi, udela dobry skutek:-)
Lze nejak prirovnat Bimz (Plzen-Nemecko) a Bomz (Kopernikus) k nasim vagonum?
Kdo odpovi, udela dobry skutek:-)
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- dopisovateľ alebo člen ŽP,
- editor alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správcovia
Info
informacni okenko











