Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Karlovarský kraj - Oproti původním předpokladům zůstanou oficiálním dopravcem na trati č. 149 Karlovy Vary - Mariánské Lázně České dráhy a to až do konce platnosti letošního jízdního řádu. Původní předpoklady jim zaručovaly potřebnou kapacitu pro tuto trať jen do první změny jízdního řádu - tedy do 24.2.2006. S ohledem na neuzavření dohody mezi SŽDC a společností Viamont, která vyhrála výběrové řízení na provozování osobní dopravy na této trati, vypsané Krajským úřadem, byla kapacita trati č. 149 přidělena Českým drahám až do 9.12.2006. České dráhy teď musí uzavřít dohodu s KÚ o úhradě ztrát z provozování osobní dopravy. Vzhledem k předpokladu, že tato dotace bude nižší, než ČD požadují, lze předopkládat, že během platnosti tohoto jízního řádu dojde na trati mezi oběma lázeňskými městy k redukcím v osobní dopravě.Martin Hanzal | 31.1.2006 (22:51)
Související zprávy

| 1 2 | Zpráv na stránku: |
01.02.2006 (11:38)
Ad František jedna z variant která stejně nepomůže,lepší je změnit zákon o drahách,třeba v tom smyslu že dopravce MŮŽE postoupit kapacitu dopravní cestu(KDC) postoupit jinému dopravci,či že kraj může žádat o přidělení KDC a pak ji postoupit dopravci atd. čili chybu bych nehledal jen u ŠŽDC a ČD. ŠŽDC udělalo jen co muselo dle zákona nic víc nic míň.Doporučiji článek který vyšel v Železničním Magazínu 12/2005.
01.02.2006 (10:12)
To co zde předvedly ČD je směšné.
Věřím že do prosince udělají trať tak nepopulární, že se Viamont bude muset hodně snažit!
Já domů jezdím SD - OKD Doprava. Převzali trať Milotice nad Opavou- Vrbno pod Pradědem po povodních v roce 1997. http://fotky.vlakpage.cz/VrbnoPP.htm
Jen pro informaci 20Km stojí u OKD Doprava 16 kč!
Věřím že do prosince udělají trať tak nepopulární, že se Viamont bude muset hodně snažit!
Já domů jezdím SD - OKD Doprava. Převzali trať Milotice nad Opavou- Vrbno pod Pradědem po povodních v roce 1997. http://fotky.vlakpage.cz/VrbnoPP.htm
Jen pro informaci 20Km stojí u OKD Doprava 16 kč!
01.02.2006 (9:28)
JPNK: Jakou konkrétní změnu byste si představoval? Vyměnit lidi na SŽDC, aby nechránili zájmy ČD na úkor všech?
01.02.2006 (9:24)
A ještě nemám vůbec nic proti soukromým dopravců jen víc a houšť aspoň politiky donutí předělat zákon o drahách.
01.02.2006 (9:23)
AD Bram doporučuji aspoň rámcově se seznámit se zákonem o drahách xxx(snad 164) /1996 Sb. A dále doporučuji se podívat kdo tehdá vládl.
01.02.2006 (8:50)
Také doufám, že karlovarský kraj se poučí z nemístného ataku ČD a SŽDC, čili neumožní jim další podfuky. Doufejme, že provoz na většině tratí převezmou soukromí dopravci.
01.02.2006 (8:44)
AD lada jestli to chce stihnou má nejvyšší čas otevírat obálky a vybírat dopravce neb zákon o drahách(ano to je ten který se prý krájů netýká,alespoň to tvrdí Karlovarský kraj)
01.02.2006 (6:59)
Doufam, ze karlovarsky kraj, a nejen ten, vypise podobne vyberove rizeni vsude, kde to bude mozne.
01.02.2006 (1:06)
Ano, přesně podle hesla: my vám ji nedáme, radši ji zbouráme. Je až směšné, jak se snaží za každou cenu ČD a její proučnická SŽDC stále házet klacky pod nohy konkurenci. Radši by tu trať zrušily a vytrhaly koleje, než aby na ní pustily jediný konkurenční vagón.
01.02.2006 (0:13)
To je zajímavé, že kraj požadoval mimo jiné nízkopodlažní a nové soupravy, ČD se přihlásily s regionovou kterou mají jedinou a ani ta tam nejezdí... Chápu že socialistická byrokracie a legislativa potřebuje pár let aby si povšimla, že by změna provozovatele někde přinesla užitek, ale kdyby s takovou pílí pracovali třeba ve Viamontu, neuživí se moc dlouho... Taková BRKS která provozovala dopravu do Záhorské Vsi neviděla od státu ani korunu, protože Slovensko, srdce EU, na to prostě nemělo zákon...
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko











