Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Praha - Po vyhodnocení aktuálního provozu jednotek řady 680 nevidí vedení ČD, a. s. žádný důvod k vrácení pendolin výrobci. Po úpravě systému měničů nedošlo k závažnějším poruchám. Od 3.2. do 14.2.2006 přepravily vlaky kategorie SCP na trase Praha - Ostrava 16.000 osob. V neděli 12.2.2006 bylo přepraveno v nedělní frekvenci nejvíce cestujících od zahájení provozu před 2 měsíci - 1.200 cestujících. ČD také oznámily, že pokud by se jednotky 680 vracely, neutrpěly by ČD ani ČR žádné zásadní škody. Bližší důvody jsou uvedeny v tiskové zprávě ze 14.2.2006.Zdroj: Tisková zpráva ČD, a. s.
Foto: Archiv ŽelPage
CSPSV | 14.2.2006 (21:49)
Související zprávy

| 1 2 | Zpráv na stránku: |
15.02.2006 (5:40)
Četl jsem někde propočet nákladů Ostrava-Praha a myslím že to vycházelo rentabilní cenou kolem 200 kč , ale s 50% obsazeností a na klasický R.
15.02.2006 (1:50)
Podle mě je to poplatek za použití dopravní cesty-za ošoupání kolejí. Myslím, že platí a možná i víc, protože "ošupuje" jiným stylem, než klasický vlak.....
15.02.2006 (1:08)
asi mi to moc nepremysli ale co je "osupny"?
14.02.2006 (22:35)
plati se za pendolino vetsi "osupny" nez za klasickou soupravu ?
14.02.2006 (22:34)
AndrewM: No to je fakt, s těmi odpisy jsem nepočítal - jinak ta prům. obsazenost spoje je fakt 33% (pokud v relaci PHA-OVA je nasazeno 12 spojů denně). Ošem nesmíme u těch odpisů zapomenout jaká je skutečná turnusová potřeba strojů vč. záloh... :(
14.02.2006 (22:25)
No prumerna obsazenost slabych 40 % je hodne slaba. Zejmena u slabsich spoju musi prijit cenove slevy (treba casova pasma ap.). O rentabilite se neda hovorit, mozna se zaplati cesta, personal nebo uklid, ale rozhodne ne odpisy. Ale jsme na zacatku, situace zacne byt vazna az tento stav bude stejny za rok nebo dva.
14.02.2006 (22:20)
Zajimave pocty...ted na vecer uz nebudu zadne vypocty provadet.
Ale je to divny. Ale to neni jedina vec na ČD co je divna ;)
Ale je to divny. Ale to neni jedina vec na ČD co je divna ;)
14.02.2006 (22:19)
AndrewM: uvažováno je NEDĚLNÍ maximum, ale stejně je využití docela malé, ale podle mého názoru je to asi za těch 60tis. Kč rentabilní.
14.02.2006 (22:03)
1200 cestujicich na 11 vlaku ? To, pokud se nepletu, neni ani 110 cestujicich na jeden vlak. To je neuveritelne obsazeni dosahujici 33 % (cca 60-70 tisic). Jen by me zajimala jedna vec ... od 3. do 14. je to 12 dni a 16000 deleno 12 je 1333,3 osob za den. V tom pripade mi neco nesedi, pokud je prumer vetsi nez maximum :o)))
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko











