..: Neexistuje důvod pro vrácení jednotek pendolino :..
680Praha - Po vyhodnocení aktuálního provozu jednotek řady 680 nevidí vedení ČD, a. s. žádný důvod k vrácení pendolin výrobci. Po úpravě systému měničů nedošlo k závažnějším poruchám. Od 3.2. do 14.2.2006 přepravily vlaky kategorie SCP na trase Praha - Ostrava 16.000 osob. V neděli 12.2.2006 bylo přepraveno v nedělní frekvenci nejvíce cestujících od zahájení provozu před 2 měsíci - 1.200 cestujících. ČD také oznámily, že pokud by se jednotky 680 vracely, neutrpěly by ČD ani ČR žádné zásadní škody. Bližší důvody jsou uvedeny v tiskové zprávě ze 14.2.2006.

Zdroj: Tisková zpráva ČD, a. s.

Foto: Archiv ŽelPage


CSPSV | 14.2.2006 (21:49)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Zel.am  mail  
15.02.2006 (5:40)  
Četl jsem někde propočet nákladů Ostrava-Praha a myslím že to vycházelo rentabilní cenou kolem 200 kč , ale s 50% obsazeností a na klasický R.
registrovaný uživatel PES38 
15.02.2006 (1:50)  
Podle mě je to poplatek za použití dopravní cesty-za ošoupání kolejí. Myslím, že platí a možná i víc, protože "ošupuje" jiným stylem, než klasický vlak.....
registrovaný uživatel honzaW  mail  
15.02.2006 (1:08)  
asi mi to moc nepremysli ale co je "osupny"?
registrovaný uživatel Mates 
14.02.2006 (22:35)  
plati se za pendolino vetsi "osupny" nez za klasickou soupravu ?
registrovaný uživatel xAnri05  mail  
14.02.2006 (22:34)  
AndrewM: No to je fakt, s těmi odpisy jsem nepočítal - jinak ta prům. obsazenost spoje je fakt 33% (pokud v relaci PHA-OVA je nasazeno 12 spojů denně). Ošem nesmíme u těch odpisů zapomenout jaká je skutečná turnusová potřeba strojů vč. záloh... :(
14.02.2006 (22:25)  
No prumerna obsazenost slabych 40 % je hodne slaba. Zejmena u slabsich spoju musi prijit cenove slevy (treba casova pasma ap.). O rentabilite se neda hovorit, mozna se zaplati cesta, personal nebo uklid, ale rozhodne ne odpisy. Ale jsme na zacatku, situace zacne byt vazna az tento stav bude stejny za rok nebo dva.
registrovaný uživatel Descent  mail  
14.02.2006 (22:20)  
Zajimave pocty...ted na vecer uz nebudu zadne vypocty provadet.
Ale je to divny. Ale to neni jedina vec na ČD co je divna ;)
registrovaný uživatel xAnri05  mail  
14.02.2006 (22:19)  
AndrewM: uvažováno je NEDĚLNÍ maximum, ale stejně je využití docela malé, ale podle mého názoru je to asi za těch 60tis. Kč rentabilní.
14.02.2006 (22:03)  
1200 cestujicich na 11 vlaku ? To, pokud se nepletu, neni ani 110 cestujicich na jeden vlak. To je neuveritelne obsazeni dosahujici 33 % (cca 60-70 tisic). Jen by me zajimala jedna vec ... od 3. do 14. je to 12 dni a 16000 deleno 12 je 1333,3 osob za den. V tom pripade mi neco nesedi, pokud je prumer vetsi nez maximum :o)))
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko