Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Praha - Spoj IC 500 "SC PENDOLINO" dnes dojel z Ostravy do Prahy. Na zpáteční cestu již ale jako spoj IC 503 nevyjel. Dráhy zjistily odchylku v jednom z kontrolních měření a rozhodly se vlak podrobně prozkoumat. Podle mluvčího drah Ondrůje nešlo o poruchu soupravy, ale o preventivní provozní opatření. Většina cestujících odjela následujícím spojem IC 505 "SC PENDOLINO"."Během pobytu ve stanici Praha Holešovice upozornil sofistikovaný analytický systém jednotky na možnou odchylku od standardního fungování. Vzhledem k tomu, že je souprava v provozu teprve krátkou dobu, rozhodly se ČD spoj nevypravit a soupravu podrobit servisní analýze", upřesnil Aleš Ondrůj z odboru komunikace ČD.
Zdroj: Idnes
CSPSV | 27.2.2006 (12:22)
Súvisiace správy

27.02.2006 (21:12)
Návrh opatření k nespolehlivosti 680:
ČD mají nyní k dispozici 6 kusů makarona. Tři makarony potřebuje na tunusovou potřebu pro Ostravu. Takže za každým spojem do nebo z Ostravy pojede na dohled další makaron a pokud ten první chcípne, tak je v dohledné době náhradní. Pokud chcípne ten druhý-záložní tak se nic neděje. Pokud by chcíply oba najednou nebo postupně, tak to už by byl průšvih. No nakonec ale těch průšvihů je tolik, že jeden, byť dvojitý, není zas tak něco strašného.
J.Fil
ČD mají nyní k dispozici 6 kusů makarona. Tři makarony potřebuje na tunusovou potřebu pro Ostravu. Takže za každým spojem do nebo z Ostravy pojede na dohled další makaron a pokud ten první chcípne, tak je v dohledné době náhradní. Pokud chcípne ten druhý-záložní tak se nic neděje. Pokud by chcíply oba najednou nebo postupně, tak to už by byl průšvih. No nakonec ale těch průšvihů je tolik, že jeden, byť dvojitý, není zas tak něco strašného.
J.Fil
27.02.2006 (21:03)
IC, hnatikk: No mam pocit, ze seste stoji na ONJ a ceka na pruser. A prisel pruser a nic. :-/ System jsme pochopil tak, ze budou jezdit 3 na Ostravu, 2 na Brno a jeden zalozni. A kdyz se posere ostravske, tak vyjede zaloha, do zalohy se stahne jedno brnenske a brno pojede klasika. A kdyz se posere brnenske, tak misto nej vyjede klasika.
27.02.2006 (20:21)
Spíše je zarážející, že na obrat do Břeclavi bylo nasazeno pendolino (přitom v Holešovicích stály vedle sebe). Říkalo se, že první se budou stahovat jednotky z obratu vlkaů IC/EC na jih.
27.02.2006 (20:18)
A nemaj náhodou Čd náhradní pendolino???Sem myslel že jich jezdí 5 A jedno záložní....:)
27.02.2006 (20:01)
Nebo soudruzi z CD?
27.02.2006 (20:01)
Stealth: Jednou nevyjede Pendolino? Ktere jednou mas na mysli? :-D Jinak spis se nabizi otazka: "Kde udelali soudruzi z Italie chybu?"
27.02.2006 (19:50)
Železničář: Váš příspěvek je opravdu "perla". Ale nejen Váš, kritizovat umí každý, Kdyby všemi opěvovaní žlutí SA místo luxusního busu nasadili Karosu C 735 z roku 1989 tak to všichni přejdou mlčením. To se přece stane... Jednou nevyjede pendl a je z toho zase aféra. Nabízí se otázka: komu to všechno prospěje?
27.02.2006 (19:29)
ad to železničář: musím se smát, kritizovat dokážeš, ale pravopisných chyb píšeš víc jak dítě v páté třídě!!! Zkus si to po sobě někdy přečíst, pane železničáři, nebo si vezmi pravidla pravopisu, jestli víš co to je!
27.02.2006 (19:08)
ad to jim: spíš do hnoje.Itolave stroje dělat neumněj. Max. Ferrari.
---------------------------------------
Od simensu by to bylo lepší !!!
---------------------------------------
Mám několik důvodů co bych vytlkl těm špagetožroutům.
Hlučnost ve voze. Jel jsem pendolínem do Ostravy 1. třídou ve lokomotivě.
Mně to připadlo něco mezi Bmz a normálním vozem typu B.
Sedadla. Připadala mi moc tvdá.
když jsem si sed do druhý tak byla mněkčí. Ale na DRUHOU STRANU BLO TO VYKOMPENZOV8NO TVAREM.
V 1. Třídě by mohl být větší konfort.
Například cd-přehrávač,rádio...atd. a když jseme u toho. V tom jejich "mp3" jel tak nefakala klasická hudba.. A ostatní programi nic moc nějaký nahrávky z očka..ušlo to.
------------------------------------
A jestli jsem urazil kamené zastánce Pendolina tím to fórem,tak ať napíšou mi e-mail gtg1@seznam.cz
Povídají si dava železničáři o pendolínu a prví říká "DOZVĚDEL JSEM SE NOVINU !" a druhej na to "A JAKOU ?"
" NO TO ŽE V PENDOLINU MĚL BEJ INFO PANEL. TEN MĚL INFORMOVAT KOLIK JEDE. A JAK VÍŠ NENI TAM....."
A víte proč ? Protože pendolilino 160 skoro nikde nejede !! :)
---------------------------------------
Od simensu by to bylo lepší !!!
---------------------------------------
Mám několik důvodů co bych vytlkl těm špagetožroutům.
Hlučnost ve voze. Jel jsem pendolínem do Ostravy 1. třídou ve lokomotivě.
Mně to připadlo něco mezi Bmz a normálním vozem typu B.
Sedadla. Připadala mi moc tvdá.
když jsem si sed do druhý tak byla mněkčí. Ale na DRUHOU STRANU BLO TO VYKOMPENZOV8NO TVAREM.
V 1. Třídě by mohl být větší konfort.
Například cd-přehrávač,rádio...atd. a když jseme u toho. V tom jejich "mp3" jel tak nefakala klasická hudba.. A ostatní programi nic moc nějaký nahrávky z očka..ušlo to.
------------------------------------
A jestli jsem urazil kamené zastánce Pendolina tím to fórem,tak ať napíšou mi e-mail gtg1@seznam.cz
Povídají si dava železničáři o pendolínu a prví říká "DOZVĚDEL JSEM SE NOVINU !" a druhej na to "A JAKOU ?"
" NO TO ŽE V PENDOLINU MĚL BEJ INFO PANEL. TEN MĚL INFORMOVAT KOLIK JEDE. A JAK VÍŠ NENI TAM....."
A víte proč ? Protože pendolilino 160 skoro nikde nejede !! :)
27.02.2006 (19:07)
Tak proto jela na SC506 náhradní souprava ... 3x 2.tř a 2x 1.tř
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- dopisovateľ alebo člen ŽP,
- editor alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správcovia
Info
informacni okenko











