Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Düsseldorf - Deutsche Bahn (DB) chce podle článku magazínu „WirtschaftsWoche“ převzít estonskou železniční společnost Eesti Raudtee (ER). Nákladní doprava s tratěmi patří z jedné třetiny státu a ze dvou třetin soukromým investorům (např. americká RDC z Pittsburghu/Pennsylvania). Investoři požadují za jejich podíl 150 až 170 milionů €. Estonská nákladní doprava má velký význam především pro sousední Rusko, které má tak přístup do přístavů, které nezamrzají.
Zdroj: Bahnnews
CSPSV | 6.3.2006 (13:11)
Související zprávy

08.03.2006 (2:33)
Mno, jdu si projet nabidku Eurotelu a totez zitra doporucuji i vsem ostatnim.
Protoze prechazeji pod zahranicniho vlastnika, tak lze v brzke dobe ocekavat snizeni cen hovorneho, nabidku novych telefonu, rozsireni nabidky sluzeb o takove, ktere v Cesku dosud nebyly a mnoho dalsiho. O2 totiz pozvedne mobilni telefonovani na vyssi uroven (stejne jako to udelal T-Mobile a nedavno Vodafone), diky vam, zahranicni investori...
Protoze prechazeji pod zahranicniho vlastnika, tak lze v brzke dobe ocekavat snizeni cen hovorneho, nabidku novych telefonu, rozsireni nabidky sluzeb o takove, ktere v Cesku dosud nebyly a mnoho dalsiho. O2 totiz pozvedne mobilni telefonovani na vyssi uroven (stejne jako to udelal T-Mobile a nedavno Vodafone), diky vam, zahranicni investori...
08.03.2006 (2:28)
Nó, tak žeby ta Octávka II byla pod úrovní VW. To snad ne. a když, tak bych rád věděl konkrétně v čem?
Takze je to tak, ze Skoda uvede na trh novy model a ten potom VW kopiruje a vylepsuje? Tudiz je dcera NAD urovni matky?
No a co? Koho to zajímá? Nový nebo zahraniční, hlavně že se to hejbe.
Myslel jsem, ze cele to je o tom, ze nekoho spasi zahranicni investor, ktery nema nic lepsiho na praci nez zachranovat ztratove podniky...
U ČD stejně platí NOVÝ = ZAHRANIČNÍ. Která z firem by byla schopná ČD koupit? O žádné nevím.
Tady je to prave o tom. Zahranicni podnik CD koupi AZ to bude ziskova zalezitost. A az to bude ziskova zalezitost, tak s tim nebude vubec nic delat (viz banky, viz mobilni opetarori), dokud to bude ziskove nebo pokud nebude citit, ze vyznamna investice nezvysi zisk (coz je v CR+zeleznice utopie)
Možná to vědělo i staré vedení, třeba i sekretářka ředitele. Je mi to srdečně jedno, protože se v té době nic nedělo.
Rekl bych, ze tohle je alfa a omega vseho. Stare vedeni to evidentne nevedelo...
No já věřím tomu, že by nás těch koženek postupně zbavily. :)
JAK? A ne postupne, ale ihned. Jinak to nebude zasluha toho zahranicniho investora, ale proste otazka casu. Drevenych lavic ve vlacich nas taky zbavil nejaky zahranicni investor? Parnich lokomotiv nas taky zbavil zahranicni investor? Nebo to bylo proste tak, ze jim vyprsel cas?
DB nas kozenek nezbavi, protoze k tomu nema zadny duvod, ztratove CD nikdo nikdy nekoupi, ledaze by to byl idiot (nebo by zadluzene spolecnosti kupoval pro zabavu, cemuz zde ale asi leckdo veri). DB zacne mit zajem, az do toho stat napumpuje X miliard a kozenky vyhaze sam.
Ale podle toho, co tady ctu jsou nekteri lide opravdu presvedceni, ze zahranicni banky u vlady skemraly, ze stuj co stuj chteji ceske banky koupit, ze jim ty miliardove dluhy nevadi, ze ony budou nadsene, ze mohou Ceske republice pomoci
Jeste zahranicni investori - TV Nova (nikdo se na ni sice "nediva", ale je to sakra vyhodna investice). Vytvoreno Zeleznym, dale "prodano" do zahranici, ale NIC se nezmenilo. Pote prodano do ceskych rukou (myslim) a opet se NIC nezmenilo...
Pivovary - vari ted Prazdroj lepsi pivo? Nebo co se zmenilo? Ze by ten zahranicni investor proste jen koupil neco, co mu zvysi zisk?
A poprosil bych o odpoved na tu otazku z 23:31 a to o OBE casti odpovedi.
Az zvladnes tohle, tak jeste jedna az dve
-Opravdu veris tomu, ze zahranicni investor prevezme ZTRATOVOU spolecnost (ztratovou behem nekolika poslednich ucetnich obdobi a alespon na nulu se nedostane bez masivni statni podpory) a bude do ni masivne investovat, protoze v opacnem pripade zatizi svuj hospodarsky vysledek ve vsech dalsich obdobich do doby dalsiho prodeje?
-V pripade, ze odpoved bude ANO, tak bych mel chut zeptat i na to, cim si myslis, ze Telefonica zmeni Telecom (jak pozvedne spokojenost jeho uzivatelu) a jako O2 zmeni Eurotel (opet stejna otazka; muj nazor je, ze absolutne nijak), ale zeptam se na toto: Myslis si, ze Elvise unesli mimozemstane a ze se vrati do konce letosniho roku na Zem?
Skoda, ze si obratne vybiras otazky, na ktere se ti hodi odpoved. Zajimalo by mne treba, proc mam verit tomu, ze CD nauci hopodarit spolecnost, ktera sama nedokaze byt v zisku.
Takze je to tak, ze Skoda uvede na trh novy model a ten potom VW kopiruje a vylepsuje? Tudiz je dcera NAD urovni matky?
No a co? Koho to zajímá? Nový nebo zahraniční, hlavně že se to hejbe.
Myslel jsem, ze cele to je o tom, ze nekoho spasi zahranicni investor, ktery nema nic lepsiho na praci nez zachranovat ztratove podniky...
U ČD stejně platí NOVÝ = ZAHRANIČNÍ. Která z firem by byla schopná ČD koupit? O žádné nevím.
Tady je to prave o tom. Zahranicni podnik CD koupi AZ to bude ziskova zalezitost. A az to bude ziskova zalezitost, tak s tim nebude vubec nic delat (viz banky, viz mobilni opetarori), dokud to bude ziskove nebo pokud nebude citit, ze vyznamna investice nezvysi zisk (coz je v CR+zeleznice utopie)
Možná to vědělo i staré vedení, třeba i sekretářka ředitele. Je mi to srdečně jedno, protože se v té době nic nedělo.
Rekl bych, ze tohle je alfa a omega vseho. Stare vedeni to evidentne nevedelo...
No já věřím tomu, že by nás těch koženek postupně zbavily. :)
JAK? A ne postupne, ale ihned. Jinak to nebude zasluha toho zahranicniho investora, ale proste otazka casu. Drevenych lavic ve vlacich nas taky zbavil nejaky zahranicni investor? Parnich lokomotiv nas taky zbavil zahranicni investor? Nebo to bylo proste tak, ze jim vyprsel cas?
DB nas kozenek nezbavi, protoze k tomu nema zadny duvod, ztratove CD nikdo nikdy nekoupi, ledaze by to byl idiot (nebo by zadluzene spolecnosti kupoval pro zabavu, cemuz zde ale asi leckdo veri). DB zacne mit zajem, az do toho stat napumpuje X miliard a kozenky vyhaze sam.
Ale podle toho, co tady ctu jsou nekteri lide opravdu presvedceni, ze zahranicni banky u vlady skemraly, ze stuj co stuj chteji ceske banky koupit, ze jim ty miliardove dluhy nevadi, ze ony budou nadsene, ze mohou Ceske republice pomoci
Jeste zahranicni investori - TV Nova (nikdo se na ni sice "nediva", ale je to sakra vyhodna investice). Vytvoreno Zeleznym, dale "prodano" do zahranici, ale NIC se nezmenilo. Pote prodano do ceskych rukou (myslim) a opet se NIC nezmenilo...
Pivovary - vari ted Prazdroj lepsi pivo? Nebo co se zmenilo? Ze by ten zahranicni investor proste jen koupil neco, co mu zvysi zisk?
A poprosil bych o odpoved na tu otazku z 23:31 a to o OBE casti odpovedi.
Az zvladnes tohle, tak jeste jedna az dve
-Opravdu veris tomu, ze zahranicni investor prevezme ZTRATOVOU spolecnost (ztratovou behem nekolika poslednich ucetnich obdobi a alespon na nulu se nedostane bez masivni statni podpory) a bude do ni masivne investovat, protoze v opacnem pripade zatizi svuj hospodarsky vysledek ve vsech dalsich obdobich do doby dalsiho prodeje?
-V pripade, ze odpoved bude ANO, tak bych mel chut zeptat i na to, cim si myslis, ze Telefonica zmeni Telecom (jak pozvedne spokojenost jeho uzivatelu) a jako O2 zmeni Eurotel (opet stejna otazka; muj nazor je, ze absolutne nijak), ale zeptam se na toto: Myslis si, ze Elvise unesli mimozemstane a ze se vrati do konce letosniho roku na Zem?
Skoda, ze si obratne vybiras otazky, na ktere se ti hodi odpoved. Zajimalo by mne treba, proc mam verit tomu, ze CD nauci hopodarit spolecnost, ktera sama nedokaze byt v zisku.
08.03.2006 (0:02)
M: "A ani ted nevyrabi auta, ktere jsou alespon generacne na stejne urovni s VW."
Nó, tak žeby ta Octávka II byla pod úrovní VW. To snad ne. a když, tak bych rád věděl konkrétně v čem?
M: " To podstatne ale neni v tom, ze to pozvedl ZAHRANICNI vlastni, ale NOVY (jeste jednou: NOVY), dobre slovo je taky mozna lepsi vlastnik."
No a co? Koho to zajímá? Nový nebo zahraniční, hlavně že se to hejbe.
U ČD stejně platí NOVÝ = ZAHRANIČNÍ. Která z firem by byla schopná ČD koupit? O žádné nevím.
M: "Ten jeden zakaznik by od nich odesel proc?"
Od by od nich neodešel, protože nebyl jejich zákazníkem (teď pomineme kablovou televizi), ale spíš by k nim nepřišel, protože by se upsal na rok či dva jiné firmě (něměl jinou možnost).
"Nepochybuji, ze tento stav na trhu bysme si uvedomili i my dva, i ten student a mozna ze i driv, nez na to prisli cizinci z Karnevalu..."
Možná to vědělo i staré vedení, třeba i sekretářka ředitele. Je mi to srdečně jedno, protože se v té době nic nedělo. Až se zahraničním investorem se ledy pohly.
"Ze by nechaly jizdne na soucasne urovni a se stejnymi vynosy by zacaly jezdit s modernim vybavenim stejne jak to umi nemecka "matka"? Tomu opravdu nekdo veri?"
No já věřím tomu, že by nás těch koženek postupně zbavily. :)
Nó, tak žeby ta Octávka II byla pod úrovní VW. To snad ne. a když, tak bych rád věděl konkrétně v čem?
M: " To podstatne ale neni v tom, ze to pozvedl ZAHRANICNI vlastni, ale NOVY (jeste jednou: NOVY), dobre slovo je taky mozna lepsi vlastnik."
No a co? Koho to zajímá? Nový nebo zahraniční, hlavně že se to hejbe.
U ČD stejně platí NOVÝ = ZAHRANIČNÍ. Která z firem by byla schopná ČD koupit? O žádné nevím.
M: "Ten jeden zakaznik by od nich odesel proc?"
Od by od nich neodešel, protože nebyl jejich zákazníkem (teď pomineme kablovou televizi), ale spíš by k nim nepřišel, protože by se upsal na rok či dva jiné firmě (něměl jinou možnost).
"Nepochybuji, ze tento stav na trhu bysme si uvedomili i my dva, i ten student a mozna ze i driv, nez na to prisli cizinci z Karnevalu..."
Možná to vědělo i staré vedení, třeba i sekretářka ředitele. Je mi to srdečně jedno, protože se v té době nic nedělo. Až se zahraničním investorem se ledy pohly.
"Ze by nechaly jizdne na soucasne urovni a se stejnymi vynosy by zacaly jezdit s modernim vybavenim stejne jak to umi nemecka "matka"? Tomu opravdu nekdo veri?"
No já věřím tomu, že by nás těch koženek postupně zbavily. :)
07.03.2006 (23:31)
Polozim jednoduchou otazku - pokud DB koupi CD, tak co se zmeni a o co je tento nazor opreny?
Tzn. pokud by DB zrusily "becka" a to ihned (protoze naveky asi - SNAD - opravdu jezdit nebudou a kdyz by se ta zmena nenastala hned, tak by mohlo byt sporne, jestli za zmenou stala zmena vlastnika nebo proste zub casu), tak cim by tyto vagony byly nahrazene a pokud by to znamenalo nakup novych vagonu, tak z ceho by se ty nove zaplatily?
Pokud odpoved bude, ze bysme "dostali" stare nemecke vagony, ktere jsou spatne pro Nemce, ale pro nas by to byl pekny upgrade (Ano, nejspis ano. Bohuzel...), tak prosim jeste jiny priklad nejake zmeny a at neni postaven na principu second handu...
Tzn. pokud by DB zrusily "becka" a to ihned (protoze naveky asi - SNAD - opravdu jezdit nebudou a kdyz by se ta zmena nenastala hned, tak by mohlo byt sporne, jestli za zmenou stala zmena vlastnika nebo proste zub casu), tak cim by tyto vagony byly nahrazene a pokud by to znamenalo nakup novych vagonu, tak z ceho by se ty nove zaplatily?
Pokud odpoved bude, ze bysme "dostali" stare nemecke vagony, ktere jsou spatne pro Nemce, ale pro nas by to byl pekny upgrade (Ano, nejspis ano. Bohuzel...), tak prosim jeste jiny priklad nejake zmeny a at neni postaven na principu second handu...
07.03.2006 (23:23)
Pokud je v tech prumyslovych jednickach atd. narazka na to, ze VW Skodovce otevrel svetovy trh, tak to nedokazi posoudit, ale OK.
Ale jak jsem uz napsal - Skoda-Auto vyrabi a svoje vyrobky muze nabidnout velmi snadno i v zahranici.
Naproti tomu, mobilni operatori, banky, ale ani CD nevyrabi nic, pouze nabizeji sluzby a to pouze na uzemi Ceska (vyvoz sluzeb je velmi, velmi omezeny), tak otevreni svetu nepripada v uvahu, prinos novych technologii take moc. Proto jsou vyhody zahranicniho investora z vyrobni sfery v pripade sluzeb dosti omezene.
Opravdu netusim, co by mohly DB v Cesku zmenit. Ze by nechaly jizdne na soucasne urovni a se stejnymi vynosy by zacaly jezdit s modernim vybavenim stejne jak to umi nemecka "matka"? Tomu opravdu nekdo veri? A to uz ani nemyslim na to, ze DB jsou (jak se zda podle tech uvedenych cisel) ve ztrate take... Takze jeden ztratovy podnik by ucil jiny ztratovy podnik jak provozovat zeleznicni dopravu. To je jako kdybych ja prevzal lyzarskou akademii a zacal vyucovat lyzovani...
Ale jak jsem uz napsal - Skoda-Auto vyrabi a svoje vyrobky muze nabidnout velmi snadno i v zahranici.
Naproti tomu, mobilni operatori, banky, ale ani CD nevyrabi nic, pouze nabizeji sluzby a to pouze na uzemi Ceska (vyvoz sluzeb je velmi, velmi omezeny), tak otevreni svetu nepripada v uvahu, prinos novych technologii take moc. Proto jsou vyhody zahranicniho investora z vyrobni sfery v pripade sluzeb dosti omezene.
Opravdu netusim, co by mohly DB v Cesku zmenit. Ze by nechaly jizdne na soucasne urovni a se stejnymi vynosy by zacaly jezdit s modernim vybavenim stejne jak to umi nemecka "matka"? Tomu opravdu nekdo veri? A to uz ani nemyslim na to, ze DB jsou (jak se zda podle tech uvedenych cisel) ve ztrate take... Takze jeden ztratovy podnik by ucil jiny ztratovy podnik jak provozovat zeleznicni dopravu. To je jako kdybych ja prevzal lyzarskou akademii a zacal vyucovat lyzovani...
07.03.2006 (23:12)
No, ale Skodovka spickou ve svetovem prumyslu neni ani ted, takze nak negomu ty kapitalky...
A ani ted nevyrabi auta, ktere jsou alespon generacne na stejne urovni s VW. A opravdu si myslis, ze by Skoda-Auto naveky vyrabela Favority, pouze by neustale zaoblovala hrany?
To ostatni jsem popsal nize - proste ve starem vedeni byli hloupi a neschopni lide. Misto nich prisli schopnejsi. Mohli jsme to byt my dva, mohl to byt nejaky student tretiho rocniku informatiky. I ten by mel lepsi napady nez to stare vedeni. Prevzal to ten, kdo dal nejvic a nejvic dava vetsinou cizinec. To podstatne ale neni v tom, ze to pozvedl ZAHRANICNI vlastni, ale NOVY (jeste jednou: NOVY), dobre slovo je taky mozna lepsi vlastnik.
Ten jeden zakaznik by od nich odesel proc? Protoze nenabizeli internet, ktery nenabizeli nikdy nebo protoze internet zacalo nabizet X dalsich spolecnosti a byly tak pod konkurencnim tlakem? Nepochybuji, ze tento stav na trhu bysme si uvedomili i my dva, i ten student a mozna ze i driv, nez na to prisli cizinci z Karnevalu...
Nejsem odbornik na to, kdo byla prvni kabelovka s internetem, nevim, kdy byla objevena opticka vlakna, jaky byl vyvoj jejich cen, nevim, od ktereho roku bylo ucelne budovat vysokorychlostni internet na bazi soucasne technologie
A ani ted nevyrabi auta, ktere jsou alespon generacne na stejne urovni s VW. A opravdu si myslis, ze by Skoda-Auto naveky vyrabela Favority, pouze by neustale zaoblovala hrany?
To ostatni jsem popsal nize - proste ve starem vedeni byli hloupi a neschopni lide. Misto nich prisli schopnejsi. Mohli jsme to byt my dva, mohl to byt nejaky student tretiho rocniku informatiky. I ten by mel lepsi napady nez to stare vedeni. Prevzal to ten, kdo dal nejvic a nejvic dava vetsinou cizinec. To podstatne ale neni v tom, ze to pozvedl ZAHRANICNI vlastni, ale NOVY (jeste jednou: NOVY), dobre slovo je taky mozna lepsi vlastnik.
Ten jeden zakaznik by od nich odesel proc? Protoze nenabizeli internet, ktery nenabizeli nikdy nebo protoze internet zacalo nabizet X dalsich spolecnosti a byly tak pod konkurencnim tlakem? Nepochybuji, ze tento stav na trhu bysme si uvedomili i my dva, i ten student a mozna ze i driv, nez na to prisli cizinci z Karnevalu...
Nejsem odbornik na to, kdo byla prvni kabelovka s internetem, nevim, kdy byla objevena opticka vlakna, jaky byl vyvoj jejich cen, nevim, od ktereho roku bylo ucelne budovat vysokorychlostni internet na bazi soucasne technologie
07.03.2006 (22:38)
eeh ...úzi náhle zvedla poptávka o 50%. Kdepak jenom zhanriční vlastníci věděli moc dobře, co má budoucnost a měli peníze. A proto v tomto případě udělal zahraniční vlastník něco dobrého, ikdyž se to snažíš všemi způsoby vyvrátit.
"Stejne tak je muj nazor, ze i kdyby k te fuzi nedoslo, tak by ty kabelovky casem internet nabidly."
To určitě, ale kdy a jak? Kdyby ještě pár měsíců váhali, tak mohli přijít minimálně o jednoho zákazníka. ;)
"Stejne tak je muj nazor, ze i kdyby k te fuzi nedoslo, tak by ty kabelovky casem internet nabidly."
To určitě, ale kdy a jak? Kdyby ještě pár měsíců váhali, tak mohli přijít minimálně o jednoho zákazníka. ;)
07.03.2006 (22:33)
Cestující: "Spicka prumyslu ze "prvni" z mnoha. Spicka zeleznicni dopravy je prvni z jednoho."
Na to jsem přesně narážel. Škodovka byla možná byla první v českém průmyslu, ale NE VE SVĚTOVĚM. A hranice se po revoluci otevřely.
"A kde je napsane, ze by i nadale prodavali Favority?"
Nikde, ale pochybuji, že by Škodovka dokázala přijít s nějakým o generaci nebo dvě novějším autem.
"Nesouhlasim, bylo to JEN rustem poptavky. Nebo jako Karneval testoval trh necim, o cem nevedel, jestli to proda?"
Tak moment! V přechozím příspěvku píšeš, že si nejsi jistý a že nejsi odoborník a najedou je vše jasno. Mýlíš se! Karneval samozřejmě věděl moc dobře, že se mu investice do sítí vyplatí, ale přechozí vedení (tehdy ještě Intercabelu) situaci mírně řečeno podcenilo. Nebo snad myslíš, že se po f
Na to jsem přesně narážel. Škodovka byla možná byla první v českém průmyslu, ale NE VE SVĚTOVĚM. A hranice se po revoluci otevřely.
"A kde je napsane, ze by i nadale prodavali Favority?"
Nikde, ale pochybuji, že by Škodovka dokázala přijít s nějakým o generaci nebo dvě novějším autem.
"Nesouhlasim, bylo to JEN rustem poptavky. Nebo jako Karneval testoval trh necim, o cem nevedel, jestli to proda?"
Tak moment! V přechozím příspěvku píšeš, že si nejsi jistý a že nejsi odoborník a najedou je vše jasno. Mýlíš se! Karneval samozřejmě věděl moc dobře, že se mu investice do sítí vyplatí, ale přechozí vedení (tehdy ještě Intercabelu) situaci mírně řečeno podcenilo. Nebo snad myslíš, že se po f
07.03.2006 (22:12)
Nicmene pokud je tu nejaky expert na hospodareni DB, tak bych ho poprosil, jestli by mi nejak mohl vysvetlit, v cem spociva rozdil mezi -385 mio €, coz je hospodarsky vysledek za rok 2004 za cely koncert DB (presto vyrocni zprava zacina slovy Erfolgreiches Geschäftsjahr 2004) a +372 mio €, coz je vysledek za "Kerngeschäft". Jinymi slovy, co vsechno stoji mimo to jadro cinnosti...
Vhodnou ucetni klickou by CD taky urcite byly v plusu (v nejhorsim by do toho "kerngeseftu" zahrnuly vyhradne vynosy)...
Vhodnou ucetni klickou by CD taky urcite byly v plusu (v nejhorsim by do toho "kerngeseftu" zahrnuly vyhradne vynosy)...
07.03.2006 (21:39)
A posledni teda...
Rekneme, ze se my dva spojime s dobrym planem, jak dobre vest Ceske drahy. Momentalne bych o ne ja nemel zajem, protoze proc... Stejne tak o ne momentalne nemaji zajem ani Deutsche Bahn.
V momente - kdy stat CD odluzi, propusti X tisic lidi (a vymysli, co s nimi), udela dalsich mnoho opatreni, ktera novy vlastnik nebude chtit udelat, protoze proc by se s tim babral, on chce zisk, neni samaritan, aby nekoho zachranoval - se vypise vyberove rizeni na prodej. Do souteze se prihlasi DB a my dva. DB nabidne miliardu (nebo nejake cislo, to je jedno), my dva nabidneme 50.000. DB i my dva mame stejne dobry plan. Co myslite, komu to stat proda?
Po prodeji budou CD-DB ziskove. Sice HODNE veci bude jinak nez ted, ale budou ziskove. Takze prodej do rukou DB zachrani CD. Ja sice reknu, ze ho zachranil stat svou megadotaci, ale ucetni cisla se zlepsi za vlady DB, takze to bude zahranicni investor, kdo "zachrani" CD. Pritom my dva jsme meli stejne dobry plan jako Nemci. Byli bysme lepsi nez soucasne vedeni CD, nemeli jsme ale tu miliardu...
Aby to nebylo tak bizardni, tak pod tim "my dva" si predstavte StudentAgency. Zbytek ale bude stejny
Rekneme, ze se my dva spojime s dobrym planem, jak dobre vest Ceske drahy. Momentalne bych o ne ja nemel zajem, protoze proc... Stejne tak o ne momentalne nemaji zajem ani Deutsche Bahn.
V momente - kdy stat CD odluzi, propusti X tisic lidi (a vymysli, co s nimi), udela dalsich mnoho opatreni, ktera novy vlastnik nebude chtit udelat, protoze proc by se s tim babral, on chce zisk, neni samaritan, aby nekoho zachranoval - se vypise vyberove rizeni na prodej. Do souteze se prihlasi DB a my dva. DB nabidne miliardu (nebo nejake cislo, to je jedno), my dva nabidneme 50.000. DB i my dva mame stejne dobry plan. Co myslite, komu to stat proda?
Po prodeji budou CD-DB ziskove. Sice HODNE veci bude jinak nez ted, ale budou ziskove. Takze prodej do rukou DB zachrani CD. Ja sice reknu, ze ho zachranil stat svou megadotaci, ale ucetni cisla se zlepsi za vlady DB, takze to bude zahranicni investor, kdo "zachrani" CD. Pritom my dva jsme meli stejne dobry plan jako Nemci. Byli bysme lepsi nez soucasne vedeni CD, nemeli jsme ale tu miliardu...
Aby to nebylo tak bizardni, tak pod tim "my dva" si predstavte StudentAgency. Zbytek ale bude stejny
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Logowanie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- administratorzy
Info
informacni okenko










