..: Na pardubickém nádraží vykolejil rychlík do Liberce :..
Pardubice - Krátce po 13:00 na okraji pardubického nádraží vykolejil rychlík do Liberce. Příčinou byla závada na kolejích. Nikdo z cestujících nebyl zraněn, vlaky kvůli nehodě budou mít přibližně půlhodinové zpoždění.

Vlak vykolejil na výhybce při výjezdu z pardubického nádraží směrem na Rosice nad Labem. "Byla to závada na svršku, došlo k lomu koleje a kus jí chyběl. Jeden vůz si sedl nápravou na zem, ale nikdo z cestujících žádné zranění neutrpěl," řekl Michal Štěpán, krajský koordinátor Českých drah v Pardubicích.

Dráhy obratem zavedly náhradní autobusovou dopravu. "Přeprava na Hradec a Chrudim ale samozřejmě utrpí. Vlaky budou mít 20 až 30 minut zpoždění, protože se autobusy musí do Rosic prodírat hustou městskou dopravou ve špičce," uvedl Štěpán.

Zdroj: ČTK


CSPSV | 7.3.2006 (16:14)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky

Další z regionu ČR Pardubický


  1 2      Zpráv na stránku:   
08.03.2006 (23:11)  
V první linii nechtějí zlepšovat, nechtějí do kriminálu, musí se jezdit, to je základ, nejde ani tak jakou rychlostí, ale musí se jezdit. Látá se, co se dá, snižují se rychlosti do nižších RP, aby dovoleny větší provozní a mezní odchylky, shání se peníze, látají se angličany, ruší se koleje, ať se nemusí udržovat, štěstí je výzisk nějaké solidní výhybky, ať se může vyměnit 40 let stará dezolátní.
No, do toho náš kvalitní koridor, aneb kvalita srdcovek, jazyků je tragická. 2x za sebou natvrdo prasklá srdcovka, úplně celá. Po 4 letech měněná srdcovka 3x na jedné koridorové výhybce.
08.03.2006 (20:50)  
V Gepardi se objevila celá řada rozumných věcí, bohužel pouze v teoretické části. Jako výstup jsou tam uvedeny jen další miliardy do nových dálnic (sice nevím, jak někdo mohl uzavřít strategický dokument závěrem, který vůbec nevyplývá z obsahu, ale je to tak). Takže budeme dál čekat - na ty peníze. Upřímně soucítím s těmi, kteří jsou v té "první linii" a chtěli by zlepšovat, ale nemají za co...
08.03.2006 (12:44)  
No pánové, začíná se blýskat na lepší časy. V Gepardi se už objevila aspoň zmínka, že bude potřeba nějaká koruna na údržbu. Je to sice 3x méně, než by bylo žádoucí, ale na druhou stranu se letos po mnoha letech mohou objevit na scéně nezkorumpovaní politici, kteří říkají přesně co vy všichni a budou se snažit to prosadit.
Prosím uvědomte si, že ve státě se miliardy přehazují vidlemi, takže miliony na údržbu nejsou. Může to být nelogické, ale kdo by se zajímal o malé věci, když ze stonásobně větších bude také stonásobně větší úplatek.
08.03.2006 (10:23)  
Bohužel se poslední dobou začínám ČD trochu bát, protože těch nehod je od začátku roku, jak tady Best poznamenal, opravdu trochu moc. A určitě to nejsou jen sebevrazi a přejezdy (to se stalo jakousi klasikou), ale bohužel i nehod, které jsou způsobeny vinou stavu vozového parku, stavu železničního svršku, selhání obsluhy apod. Popravdě bojím se okamžiku, kdy jim vyletí z kolejí nějaký rychlík vinou čísi chyby. Už jenom to, že třeba v Plzni vozmistři při převěšování vlaků občas kašlou na kontrolu brzdy, nebo že se podaří do Prahy poslat rychlík, kterému na konci vlaku chybí brzdové hadice úplně (Vsacan +20 asi před týdnem). Nechci působit nějakým poplašným dojmem, ale začíná to být trochu alarmující.
registrovaný uživatel Racek 
08.03.2006 (8:32)  
Slovo čekat není blbost ... lidé v první linii jsou závislí na penězích - a ty jim nikdo neschválí na trať, která se bude v nejbližší době zgruntu modernizovat. Co na tom, že "nejbližší doba" je už 10 let pořád stejně daleko :-(
07.03.2006 (21:24)  
Je toho opravdu hodně, z větší části je to dané velkou zimou.
07.03.2006 (21:20)  
Slovo "čekat" je blbost. Lidé v první linii, jediní, co fachají, jsou mistři, vrchní. Co ale nafachají, když nejsou peníze?? Látají jak to jde, s jednou nohou v kriminále, co se vysere. Už teď se rekonstrukce svršku-pomocí firmy dělí nelogicky na malé kousky, třeba 3x2,5km. Je to naprosto proti logicke, každý rok zavádět výluku, MHD a vše znova, protože není možno zajistit balík peněz, aby se udělal mezistaniční úsek jednokolejky v kuse. To jen střípek... .
registrovaný uživatel Pavel Šturm  mail  
07.03.2006 (19:59)  
na R784 jela 854.202
07.03.2006 (18:54)  
Nejen Pha-ČB. Ono se na železnici u nás vůbec pořád čeká...
07.03.2006 (18:49)  
Situace se stavem infrastruktury je podobná jako Pha-ČB, již několik let se čeká na pořádnou modernizaci a zdvoukolejnění a tak nemá význam do "staré" tratě investovat
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko