Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
České Budějovice - dnes v 6.33 hodin ve Velešíně na železničním přejezdu se světly bez závor narazila řidička Škody Fabie do boku lokomotivy nákladního vlaku jedoucího z Horního Dvořiště do Českých Budějovic. Byla lehce zraněna a odvezena do nemocnice. Škoda byla předběžně odhadnuta 120 tisíc na autě, 15 tisíc na vlaku a 5 tisíc na trati. V době nehody byla signalizace na přejezdu v činnosti. Provoz byl přerušen do 8.40 hodin.Cheb - dnes v 8.22 hodin usmrtil rychlík jedoucí z Chebu do Prahy 56letého muže. Muž stál na nástupišti přibližně ve vzdálenosti 100 metrů od místa rozjezdu rychlíku a sledoval, jak se vlak dává do pohybu. Následně přistoupil k okraji nástupišti, nevěnoval pozornost houkání strojvedoucího a skočil pod lokomotivu. Zranění na místě podlehl.
Náhradní souprava do Prahy odjela v 9.20 hodin.
V loňském roce při 278 střetech s vlakem zahynulo 157 osob. Více než polovinu těchto případů tvoří sebevraždy, podobně jako dnešní případ v Chebu. Těm se z hlediska provozovatele dráhy, dopravce, ani Drážní inspekce bohužel nedá nijak zabránit.
Zdroj : Drážní inspekce
JRtrain
| 20.3.2006 (10:52)
| 20.3.2006 (10:52)Související zprávy

20.03.2006 (14:50)
To Basnik:
A co takhle autoškola??Neučí se tam, že řidič má jet takovou rychlostí aby mohl bezpečně zastavit vozidlo...A taky musí v takovém počasí předpokládat náledí...A ještě pokud na PZZ bliká bílé světlo tak může 50m před přejezdem jet nejvýše 50km/h a pokud nebliká nic tak 30km/h...A Kua když tam bliká červená tak už brzdím ..stejně tö neurachlí,když se tam přižene...
A co takhle autoškola??Neučí se tam, že řidič má jet takovou rychlostí aby mohl bezpečně zastavit vozidlo...A taky musí v takovém počasí předpokládat náledí...A ještě pokud na PZZ bliká bílé světlo tak může 50m před přejezdem jet nejvýše 50km/h a pokud nebliká nic tak 30km/h...A Kua když tam bliká červená tak už brzdím ..stejně tö neurachlí,když se tam přižene...
20.03.2006 (14:27)
Jako dalsi pak prijdou detekcni ramy na vsech nadrazich, protoze tohle maji v Londyne taky a od doby jejich zavedeni tak snizily vyskyt teroristickych utoku o 100%?
Ano, uskodit by to samozrejme nemohlo
Ano, uskodit by to samozrejme nemohlo
20.03.2006 (14:27)
To Maťo: A kolik km kolejí patří ČD?
20.03.2006 (14:23)
Pokryti cele site kamerami opravdu picovina (cituji sveho predrecnika) je, ale ja jsem s tim neprisel. Nebo jako jak byl ten inteligentni napad s kamerami myslen? Ze by se kamery instalovaly jen na prvnim a druhem nastupisti a zbytek se nechal nepokryty, protoze plati, ze kdyz sebevrazda, tak uz na poradnem nastupisti a ne nekde daleko od nadrazni budovy, nedej boze nekde v polich nebo na nejake bezvyznamne zastavce?
Prosim tedy o vysvetleni - kde by se mely kamery instalovat?
Prosim tedy o vysvetleni - kde by se mely kamery instalovat?
20.03.2006 (14:15)
Twix> ja bych vedel, jak se to muze povest: co takhle namrzla silnice pred prejezdem, neprimereny odhad brzdne drahy a kopa stesti, ze neskoncili pred vlakem ;) :)
20.03.2006 (14:14)
TO Semík: BACHA, ale já o pokrytí sítě SŽDC kamerami nic neříkal.
20.03.2006 (14:09)
To Mato: Nechci nic říkat, ale vem si kolik je km nástupišť Londýnského metra a kolik je km kolejí SŽDC.
20.03.2006 (14:09)
K té nehodě u Velešína: Koukám že poslední dobou je moderní na přejezdu narazit do vlaku z boku. Nechápu ale jak se to někomu může podařit, to jede tak rychle nebo nepozorně, že přehlídne blikající přejezd? Myslel jsem že to dělají spíš chlapi, ale tohle už je teď druhý článek co se to podařilo ženský - první bylo to jak dvě ženský narazily z boku do vlaku zastavujícím v Lomu u Mostu.
20.03.2006 (14:01)
M: jste obyčejný ignorant a je vidět, že jste si vůbec ten článek nepřečetl a o problému víte hovno. Ad) kamerový systém v Londýně - jasně, není tam JENOM kvůli sebevrahům, ale dokazali ho k tomu využít. Ad) Pokrytí celé sítě ČD kamerami - to je 3,14čovina, kterou jste vvymyslel Vy (BTW ten chlap skočil pod vlak na nástupišti a ne někde v poli mezi horní a dolní prdelí). Ad) ČD - v článku se píše o provozovateli dráhy, DOPRAVCI, a drážní inspekci. Podle mně jsou ČD dopravcem. Můj přispěvek jsem napsal v reakci na poslední odstavec článku, extra kvůli poslední větě, protože ze strany Č je lepsí raději říct, že to nejde, než něco zkusit.
Jestli se Ti můj názor nelíbí, prosím, ale nemusíš ho veřejně ponižovat. Zkus se nad tím zamyslet a taky něco vymyslet
Jestli se Ti můj názor nelíbí, prosím, ale nemusíš ho veřejně ponižovat. Zkus se nad tím zamyslet a taky něco vymyslet
20.03.2006 (13:33)
Aha, takze kamerovy system by mel pokryt kazdicky usek zeleznice v Cesku, protoze v Londyne maji kamerovy system v metru, ktery tam NENI KVULI SEBEVRAHUM? Jako jo, taky moznost, ale doufam, ze se to nebude platit z dani, ale z prispevku tech, kdo by to odsouhlasili...
Ale jinak souhlas, CD maji hroznou povest a tim, ze nepokryji celou sit (a i kdyz se o infrastrukturu nestaraji CD, ale SZDC a o to je to pro CD jeste vetsi ostuda) kamerovym systemem si tuto povest jeste mohutne snizuji...
Jeste nejaky inteligentni napad?
Ale jinak souhlas, CD maji hroznou povest a tim, ze nepokryji celou sit (a i kdyz se o infrastrukturu nestaraji CD, ale SZDC a o to je to pro CD jeste vetsi ostuda) kamerovym systemem si tuto povest jeste mohutne snizuji...
Jeste nejaky inteligentni napad?
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Bejelentkezés
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Felelősök
Info
informacni okenko










