..: Informační stánek o rekonstrukci na pražském hlavním nádraží :..
obrazekPraha - České dráhy umístí v květnu letošního roku informační stánek v žst. Praha hlavní nádraží, kde si lidé budou moci prohlédnout plány rekonstrukce, dozvědí se o novinkách a také postup rekonstrukce na pražském hlavním nádraží. Rekonstrukce nádraží začne již letos v červnu a ukončena bude v roce 2009. První stavební práce budou patrné v červenci. Autorem projektu je ing. arch. Patrik Kotas, který se podílel i na dalších významných projektech, mezi které patří stanice metra Rajská zahrada, stavba Nového spojení či design jednotky pendolino.
První se bude rekonstruovat nová odbavovací hala, která bude částečně uzavřena - začnou se rekonstruovat veřejné prostory včetně eskalátorů a obchodních prostor. Původní Fantova budova se vrátí k originální podobě. Největší změnou pro cestující bude zrušení pokladen, které nahradí otevřené centrum v hale. MČ Praha 1 navíc připravuje důkladnou proměnu parku.

Zdroj: MF Dnes


CSPSV | 23.3.2006 (23:33)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Stavby a projekty

Weitere aus ČR Praha


  1 2      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer waszyn 
24.03.2006 (14:49)  
v Praze-hl.n. máme pro změnu pornokino, sex shop, odporné bistra s olezlými bagetami, několik bistrem spesl pro bezdaky a slapky(horni patro vlevo a nad dolni halou).
Pro normalniho cestujiciho pouzitelne v podstate pouze point a relay, vsechno ostatni hnus nicim nepripominajici 21.stoleti. predpokladam spravne ze CD je jedno komu pronajmou prostory? ze pornokino jim zaplati vice nez kavarna pro cestujici, tak to pronajmou pornokinu?
Nedavno jsem doprovazel znamou ze Svycarska na vlak do Zurichu. Museli jsme cekat asi hodinu v horni hale dokola kolem jejich kufru, kolem krouzili cerni a bezdaci a jen cekali na prilezitost. Neveril jsem tam svym ocim, toto by se na letisti urcite nestalo:( Stydim se ze jsem jim doporucil cestu vlakem.
Registrierter Benutzer George_L  mail  
24.03.2006 (14:38)  
To 1099:

Bohužel, s tímto nemám moc zkušeností. Jsem tam byl snad jen jednou.

ALe proč ne, třeba výjimka potvrzující pravidlo. Bohužel, zde žádné EC z Rakouska či Německa nezastaví a přestup tam také není ideální.

Podle mě je poloha HL.N., HOLEŠ. dobrá - přestup na -M-, ale co se vzhledu týče... Možná bych mohl pohledat fotky z Hannover Hbf nebo Leipzig Hbf. Zvláště Hannoverské nádraží vypadá jako to pražské. Také podchody a nad tím koleje, ale podchody světelnější a širší - po stranách různé obchody, občerstvení, atd.
Registrierter Benutzer 1099 
24.03.2006 (13:24)  
George_L: treba Praha-Liben je celkem pekny nadrazi ...
Registrierter Benutzer waszyn 
24.03.2006 (13:17)  
rail:
z architektonickeho hlediska nelze nic vytknout, je to fakt povedena rekonstrukce.
ale dat stenove dlazdice na podlahu v podchodech to muselo vymyslet nejake mega prase. a uz je to tam asi 4.zimu a nikdo to neresi. eskalatory v ostrave nefunguji ani na ostatnich nadrazich, takze toto cestujici berou sportovne.
Registrierter Benutzer Rail-2005  mail  
24.03.2006 (12:59)  
Zrovna co se týká nádraží Ostrava-Svinov, když jsem to po dlouhé rekonstrukci v lednu viděl, byl jsem velmi spokojený. Máte to tam pěkné. Velmi hezky architektonicky řešené.

Nefungující eskalátor? To je jen malý problém a lze vyřešit:-)

Už abychom měli v Praze také něco na úrovni...
Registrierter Benutzer waszyn 
24.03.2006 (11:39)  
Stav naprosté většiny nádraží ČD naprosto koresponduje se stavem vozového parku, firemní kultury i chování k zákazníkům. Takže jedinou cestu vidím viz Praha hlavní, strategický investor, který z nádraží udělá živé obchodní centrum a ohlídá si patřičnou úroveň čistoty a pořádku. ČD sami s tím těžko něco udělají. Nádraží se sice rekonstruují, ale bezďáci a bordel tím nevymizí. V případě např.stanice Ostrava-Svinov je ještě rekonstrukce obohacena o velmi kluzké kachličky v podchodech a nefunkční eskalátory :(
Registrierter Benutzer JN 
24.03.2006 (11:33)  
jako člověku znalého prostředí je mi úplně jedno, jaký nádraží máme - jestli je to skladiště, noclehárna pro bezdomovce nebo mekka zlodějů. Ale jako častý zahraniční cestovatel vždycky po cílové destinaci požaduju, abych se bez obav přesunul z letiště/nádraží do hotelu. A pokud by mi někdo jako cizinci řekl, že pojedu do Holešovic nebo na Hlavák, tak bych dostal infarkt při pomyšlení na temný podchody, vočůraný rohy, povalující se bezdomovce, taxikáře ukrytý kilometr od nástupiště a nikoho, s kým se můžu domluvit...čili na opravu alespoň jednoho nádraží jsme měli myslet už před 17 lety
Registrierter Benutzer xAnri05  mail  
24.03.2006 (11:24)  
Ja jsem videl hlavni nadrazi v Sofii (Bulharsko), Blagoevgrad (Bulharsko), Arad (Rumunsko), Oradea (Rumunsko), Bucuresti Nord (Rumunsko), Bratislva hl.st., Budpest Kelenfold, Budapest Nyiugatti, Thessaloniky (Soluň, Řecko) na a jeste dalsi velka mesta, na ktera se uz nemohu vzpomenout, a musim rici, ze vsechna jsou si dost podobna a vice mene stejne hrozna jako ty v Praze :)
Registrierter Benutzer George_L  mail  
24.03.2006 (10:57)  
Už aby bylo hotovo. Podle mě nemá Praha žádné nádraží, za které by se nemusela stydět. Myslím hlavně ve vztahu k návštěvníkům Prahy (zvláště cizincům). Jak HL.N. tak HOLEŠOVICE... škoda slov, takto si "vstupní bránu do města" pro návštěvníky nepředstavuji.

Přiznávám, zas tak moc zahr. nádraží jsem neviděl, ale v Hannoveru či Lipsku to bylo jiné kafe!
  1 2      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko