Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Varšava - Společnost PKP Przewozy Regionalne se nedohodla s některými vojvodstvími na úhradě ztráty vzniklé ze zajištění základní dopravní obslužnosti. Z tohoto důvodu bude zrušeno 140 vlaků k 1.4.2006. Další jednání se týkají 748 vlaků a budou probíhat až do konce června. O zbylých 244 vlacích se rozhodne do změny JŘ v prosinci.Nabídka vlakové dopravy bude omezena v úsecích Tomaszów Mazowiecki - Opoczno, Stróże – Jasło, Kłodzko Gł. - Kudowa Zdrój, Jelenia Góra - Szklarska Poręba Górna, Wałbrzych Gł. - Kłodzko Gł., Jelenia Góra - Węgliniec, Milicz - Grabowno Wielkie a Kutno - Płock. Zcela zastavena bude osobní železniční doprava na tratích Nysa - Brzeg, Kępno - Wieluń Dąbrowa, Czersk - Bąk a Elbląg - Braniewo.
Zdroj: Lok Report
CSPSV | 24.3.2006 (0:01)
Související zprávy

07.04.2006 (12:28)
Do Polska jezdím vlakem již několik let projíždět tratě a tato zpráva mi nahání hrůzu.Pro neznalé se možná nic neděje,ale při počtu spojů na některých menších regionálních tratích,může být další omezování počtu vlaků prakticky jejich likvidace.
03.04.2006 (20:48)
Film natoceny behem jizdy posledniho vlaku na trati Walbrzych - Klodzko [vlak c. 8034, 31.3.2006] je zde:
http://as.ha.pwr.wroc.pl/~paralotnie/pbl/ostatni_do_klodzka.wmv
Jen pozor - film ma 50 MB, a bude na tomto serveru jeste priblizne tyden.
http://as.ha.pwr.wroc.pl/~paralotnie/pbl/ostatni_do_klodzka.wmv
Jen pozor - film ma 50 MB, a bude na tomto serveru jeste priblizne tyden.
28.03.2006 (10:47)
K tomu katastrofálnímu stavu tratí se už objevily vtípky.
Co uděláte když vás při chůzi po kolejích dohoní vlak? - utečete mu (nejlépe po kolejích)
Co uděláte když vás při chůzi po kolejích dohoní vlak? - utečete mu (nejlépe po kolejích)
27.03.2006 (11:52)
Polácí krutě doplácí na to, že si v minulosti nepořídili szynobusy... U nás tolik kritizované šukafony a před nimi M131.1 ekonomicky pomohly našim lokálkám. Takže tam kde u nás už 40 let jezdí sólo motor, o pár kilometrů dál spokojeně brblá velkej disel (a donedávna pára) + aspoň tři velký vozy. Lidí ale jede stejně, případně ještě míň. Ono když třeba do Radkowa jezdily dva páry vlaků (velkých vlaků) a 9 km jely hodiny, tak to je síla i notorické přátele železnic. Za ty roky si železnice vybudovala docela dost hnusnou pověst, a není se ani čemu divit.
26.03.2006 (19:53)
Myslím, že v ceně to nebude. V září jsem jel z J. Gory do Poreby vlakem a platil jsem 5,78 PLN (se slevou bilet wycieczkowy, jinak 6,80 PLN). Zpět busem Autosan PKS Jelenia Gora za 6,20 PLN. Rok od roku je bus dražší ... asi tím, že vlak už není konkurence ...
Vlak však už tehdy byl prakticky nepoužitelný, pouhé 2 páry denně a trať v tragickém stavu, úseky s 20km/h prakticky všude :( Jízdní doba na 32 km trati asi 70 min. Bus jel 45 min. Obsazenost vlaku asi 10 lidí.
Pro srovnání v roce 2003 byla jízdní doba kratší o 10 min. a jezdilo 5 párů. Lidí tehdy jelo asi 30. Ekonomika provozu však byla strašná. Z Wroclawi přijel rychlík EU07+vůz první třídy+retaurační vůz+3 Bdnu. V Porebě obrátili mašinu a celá souprava se vydala jako osobák do JG. Kromě průvodčího samozřejmě ještě jel vlakvedoucí. Tohle bude wojwodství těžko platit.
Aby provoz měl smysl, tak by se trať musela alespoň trochu opravit, nasadit motorák a jezdit alespoň 5 - 6 párů denně. Ale v polských podmínkách v to nedoufám ... stačí mně proklamace o už každoročním obnovením provozu do Harrachova.
Vlak však už tehdy byl prakticky nepoužitelný, pouhé 2 páry denně a trať v tragickém stavu, úseky s 20km/h prakticky všude :( Jízdní doba na 32 km trati asi 70 min. Bus jel 45 min. Obsazenost vlaku asi 10 lidí.
Pro srovnání v roce 2003 byla jízdní doba kratší o 10 min. a jezdilo 5 párů. Lidí tehdy jelo asi 30. Ekonomika provozu však byla strašná. Z Wroclawi přijel rychlík EU07+vůz první třídy+retaurační vůz+3 Bdnu. V Porebě obrátili mašinu a celá souprava se vydala jako osobák do JG. Kromě průvodčího samozřejmě ještě jel vlakvedoucí. Tohle bude wojwodství těžko platit.
Aby provoz měl smysl, tak by se trať musela alespoň trochu opravit, nasadit motorák a jezdit alespoň 5 - 6 párů denně. Ale v polských podmínkách v to nedoufám ... stačí mně proklamace o už každoročním obnovením provozu do Harrachova.
26.03.2006 (18:27)
Ad Frantisek: presne to me napadlo taky. vsechny zeleznicni skvosty nemeckeho Slezska jdou postupne v PLR do riti:
Ve 30. letech jezdily do Polubneho elektricke rychliky z Berlina. V 90. letech se nepodarilo obnovit preshranicni dopravu z Harrachova a ted tu Sklarskou snad zavrou uplne...
Ve 30. letech jezdily do Polubneho elektricke rychliky z Berlina. V 90. letech se nepodarilo obnovit preshranicni dopravu z Harrachova a ted tu Sklarskou snad zavrou uplne...
25.03.2006 (17:01)
Filip Karoński - autobusova doprava v Polsku taky neni az tak levna.
Pro srovnání byly použity dva různé úseky. Od dopravců na relaci Náchod - Kudowa znám následující ceny: CDS Náchod 10/8 párů spojů 12 Kč (2 Zloté), PKS Klodzko 1 pár spojů 6,55 Zlotého. Vzhledem k tomuto velkému rozdílu se vyplatí český dopravce. Podobné ceny platí pro všechny dopravce v Polsku, tudíž se nevyplatí hromadnou dopravou cestovat
Pro srovnání byly použity dva různé úseky. Od dopravců na relaci Náchod - Kudowa znám následující ceny: CDS Náchod 10/8 párů spojů 12 Kč (2 Zloté), PKS Klodzko 1 pár spojů 6,55 Zlotého. Vzhledem k tomuto velkému rozdílu se vyplatí český dopravce. Podobné ceny platí pro všechny dopravce v Polsku, tudíž se nevyplatí hromadnou dopravou cestovat
25.03.2006 (8:35)
michawel: Problém je, že oni by zřejmě raději viděli dobré silnice, a tak na opravu tratí ani nepomýšlejí. Anebo je jim celá dopravní infrastruktura úplně jedno. Nejspíš to dopadne jako v Sudetech s vesnicemi - bohatství zděděné po jiném národu zanikne kvůli nezájmu nových přistěhovalců...
25.03.2006 (0:21)
Omlouvam se, bus Nachod - Kudowa stoji jen 12 Kc, spletlo se mi to s preshranicni zeleznicni jizdenkou PKP-ČD:-(
25.03.2006 (0:14)
tenzor: autobusova doprava v Polsku taky neni az tak levna - pro srovnani jizdenka na preshranicni spoj z Nachoda do Kudowy Zdrój [dopravce: CDS s.r.o. Náchod] stoji 15 Kc [nebo 2 PLN] a jizdenka z Kudowy Zdrój do Lewina Kłodzkiego [stejna vzdalenost, ale dopravce PKS Kłodzko] stoji 3.50 PLN [coz je zhruba 25 Kc]
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko











