Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Praha - Jednotka 680.001 se připravuje na přejezd z Česka do oblasti Semmeringu v Rakousku, kde stráví 2 týdny. Budou zde probíhat doplňovací jízdy pro měření oblouků s nejmenším poloměrem. Přejezd přes hranice je naplánován na 4.4.2006. Vlak měl původně jet přes Břeclav v 17:30 hod. do Wiener Neustadt, ale vzhledem k povodním pojede po odklonové trase přes České Velenice - jednotka odjíždí z Prahy Vršovic dne 4.4.2006 v 8:25 hod.Veškeré testovací jízdy začínají v 8:00 hod. a končí podle situace, pobyty ve stanicích budou činit 5 - 20 minut.
Přehled jízd 680.001 v Rakousku:
5.-7.4.: Wiener Neustadt Hbf - Mürzzuschlag / Mürzzuschlag - Gloggnitz (3x) / Mürzzuschlag - Wiener Neustadt Hbf (7.4. jede až do Wien Westbahnhof)8.-9.4.: Posunování v žst. Wien Westbahnhof (do 16:00 hod.)
10.4.: Wien Westbahnhof - Amstetten - Kleinreifling - Selzthal - St. Michael / St.Michael - Unzmarkt - St. Michael - Knittelfeld
11.4. - 13.4.: Knittelfeld - Unzmarkt - St. Veit a. d. Glan a zpět
14.4.: Knittelfeld - St. Veit a. d. Glan - Knittelfeld - Selzthal - Waidhofen a. d. Ybbs - Amstetten - Wien Hütteldorf - Břeclav - Praha
Zdroj: Portál Pendolino.cz
CSPSV | 3.4.2006 (21:22)
Zusammenhängende Nachrichten

| 1 2 | Zpráv na stránku: |
04.04.2006 (15:16)
M: Zkusím to jinak, s tím autem.
Budeš jezdit z A do B, ale prodejce ti půjčí auto jen v době dopravní špičky, takže na trase A - B toho moc nevyzkoušíš, protože by jsi ji v tu dobu rychleji prošel pěšky. Ty budeš jezdit v noci, chceš jezdit 120km/h, víš, že na trase jsou vyjeté koleje o hloubce 2cm a nejprudší oblouk má poloměr 50m. Na trase C-D není provoz v tuto dobu, koleje jsou vyjeté 2,5cm (parametr horší, kdyby byly míň než 2cm, je to zavádějící), nejprudší oblouk je 45m, pokud celou trasu projedeš rychlosti 120km/h, lze vyvodit závěr, že i trasu A-B projedeš touto rychlosti a vozidlo zakoupit. Už chápeš?
Budeš jezdit z A do B, ale prodejce ti půjčí auto jen v době dopravní špičky, takže na trase A - B toho moc nevyzkoušíš, protože by jsi ji v tu dobu rychleji prošel pěšky. Ty budeš jezdit v noci, chceš jezdit 120km/h, víš, že na trase jsou vyjeté koleje o hloubce 2cm a nejprudší oblouk má poloměr 50m. Na trase C-D není provoz v tuto dobu, koleje jsou vyjeté 2,5cm (parametr horší, kdyby byly míň než 2cm, je to zavádějící), nejprudší oblouk je 45m, pokud celou trasu projedeš rychlosti 120km/h, lze vyvodit závěr, že i trasu A-B projedeš touto rychlosti a vozidlo zakoupit. Už chápeš?
04.04.2006 (15:04)
Bylo by hezke uvidet fotecku 680 u Ceskych Velenic, co? Uz se tam nemusi nikdy podivat...
04.04.2006 (15:02)
Na tom okruhu se testuje, predpokladam, vozidlo jako takove - netestuje se tam, jak se bude chovat na konkretnim miste, ne?
Kdyz si koupim auto a vim, ze budu jezdit z A do B, tak ja osobne si ho budu chtit vyzkouset na trase A-B, protoze to, ze bude suprove jezdit po C-D mi bude prd platny, kdyz mezi A-B je tunel, kde se s mym mazlem neprotahnu nebo tak fantasticky vymodelovanej povrch, ze pri treti jizde mym megasportakem zrusim spodek.
Takze Rakusaci vyzkousi jestli pendolino jezdi (coz jezdi - nejak...) kdesi v "Korutanech" a potom budou vsichni ohromne prekvapeni, ze to blbne u Semmeringu. No ale jak jsem napsal, nikdy jsem lokomotivu netestoval...
Kdyz si koupim auto a vim, ze budu jezdit z A do B, tak ja osobne si ho budu chtit vyzkouset na trase A-B, protoze to, ze bude suprove jezdit po C-D mi bude prd platny, kdyz mezi A-B je tunel, kde se s mym mazlem neprotahnu nebo tak fantasticky vymodelovanej povrch, ze pri treti jizde mym megasportakem zrusim spodek.
Takze Rakusaci vyzkousi jestli pendolino jezdi (coz jezdi - nejak...) kdesi v "Korutanech" a potom budou vsichni ohromne prekvapeni, ze to blbne u Semmeringu. No ale jak jsem napsal, nikdy jsem lokomotivu netestoval...
04.04.2006 (13:41)
M: Proč se lokomotivy testují na okruhu, když po něm pak v životě jezdit nebudou?
Asi se tam testuje proto, protože ta trať je parametricky stejná, nebo horší, než trať po které má jezdit, a na trati, po které má jezdit není dostatečná provozní kapacita k zajištění testů. I když teď je tam spíš voda...
Asi se tam testuje proto, protože ta trať je parametricky stejná, nebo horší, než trať po které má jezdit, a na trati, po které má jezdit není dostatečná provozní kapacita k zajištění testů. I když teď je tam spíš voda...
04.04.2006 (13:37)
A co takové EC Karel IV. (Praha - Řím). V Itálii by neměl být se svhvalováním housenky problém.
04.04.2006 (13:04)
Ad M: Nikdy nerikej nikdy, treba budeme jezdit pendolinem na Jadran :)
Draha na Semmering je narocna smerove i sklonove. Podle me to je pro konstruktery a strojvedouci vyzva. Pokud zkousky dopadnou dobre, tak snad jednotka 680 trochu stoupne v ocich (odborne) verejnosti.
Draha na Semmering je narocna smerove i sklonove. Podle me to je pro konstruktery a strojvedouci vyzva. Pokud zkousky dopadnou dobre, tak snad jednotka 680 trochu stoupne v ocich (odborne) verejnosti.
04.04.2006 (12:10)
Pendolino 001 vezli zhruba o hodinu později, v čele 749.182.
04.04.2006 (11:27)
Asi ÖBB uvažují o nákupu řady 680 :-))
03.04.2006 (23:21)
Sportovne priznavam, ze jsem nikdy zadnou "lokomotivu" netestoval, ale proc bude pendolino testovane na tratich, po kterych nikdy nepojede?
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko











