..: Blíží se zahájení další stavby IV.koridoru - u Tábora :..
Ilustracni obrazekIV.koridor - V předběžně vyhlášených veřejných obchodních soutěžích (VOS) na zhotovitele se objevila další stavba IV.koridoru. Konkrétně se jedná o v současnosti jednokolejný úsek (Roudná -) Doubí u Tábora - Tábor , který měří cca. 11,7km a zahrnuje stanice Planá nad Lužnicí a Tábor a zastávku Sezimovo Ústí.

Stavba začíná za zastávkou Doubí u Tábora v místě, kde bude končit realizovaná velká přeložka trati (bráno od počátku trati v Českých Velenicích). Celková délka nových kolejnic je 27 678 metrů (úsek bude zdvoukolejněn), dále bude použito 29 výhybek UIC 60 a 14 výhybek S49. Bude rekonstruováno 14 mostů, 5 mostů bude postaveno nově, budou realizována nová nástupiště s podchody a samozřejmě i trakční vedení se dočká rekonstrukce.
VOS na zhotovitele stavby má být oficiálně vyhlášena 15.5.2006, začátek realizace se odhaduje na 15.8.2006 a dokončení do 31.12.2008. Celá stavba bude stát 2 824 213 000 Kč bez DPH.

Podrobný rozpis výluk nejen na IV.koridoru najdete zde.


Karel Chýla Poslat mail autorovi | 4.4.2006 (11:47)
Súvisiace správyopen/close

Ďalšie z rubriky Stavby a projekty

Ďalšie z regiónu ČR Jihočeský


  1 2      Zpráv na stránku:   
04.04.2006 (15:37)  
Super, konečně se něco dějě... nevíte, jaká tam bude traťovka? 120? 140? Nebo snad 160?:)
04.04.2006 (13:09)  
Je otázkou, kdy tu soutěž skutečně vyhlásí, 8.2. předběžně oznámili na 15.3. vyhlášení soutěže na Optimalizace trati Benešov u Prahy - Strančice a zatím nic. Nicméně, na stavbu Doubí - Tábor bylo již zažádáno o stavební povolení na přeložky inženýrských sítí v Táboře. Jestli bylo už zažádáno o velké stavební povolení u DÚ, tak to nevím.

Twix: u Soběslavi bude velká přeložka, o jiné možnosti se už delší dobu neuvažovalo. Trasa byla na podzim 2005 zakotvena v územním plánu VÚC Táborsko.
04.04.2006 (12:53)  
Hlavně když koridor bude rychleji než dálnice - alespoň by železniční doprava přilákala nové zákazníky
04.04.2006 (12:28)  
Takže u Soběslavi bude určitě realizována ta "velká" varianta? Myslel jsem že se spíš počítá s původní stopou, se zachováním pomalého esíčka v Soběslavi. Ale stavba Veselí-Doubí přijde na řadu až mnohem později než Tábor-Doubí, co?
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2025 ŽelPage - správcovia


Info
informacni okenko