Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Praha - V pondělí 1.5.2006 zahájí ČD, a. s. předprodej In-karet se síťovou aplikací In-gold, a to za speciální akviziční slevu 19.900 Kč. Zákazníci tak zaplatí o 2.100 Kč méně v případě, že si podají žádost o vydání In-karty s aplikací In-gold od 1. do 31. května 2006 s prvním dnem platnosti v průběhu června.In-karty nahradí téměř milion papírových zlevněných síťových jízdenek a slevových karet u zaměstnanců a zákazníků společnosti. Karta In-gold bude elektronickou roční síťovou jízdenkou pro všechny vlaky s logem ČD, na lanovce Liberec - Horní Hanychov - Ještěd a bezplatnou přepravu spoluzavazadla. Cestující bude moci cestovat v 1. vozové třídě bez doplatku a součástí karty bude i mezinárodní sleva RailPlus.
Od 1.6.2006 bude možné žádat i o další typy In-karet - In-zákazník, In-junior a In-senior, a to dle standardního tarifu.Bude-li zákazník žádat o In-gold, je nutné vyplnit žádanku o vydání In-karty In-gold, přiloží fotografii o rozměru 35x45 mm, na jejíž zadní stranu napíše příjmení a datum narození. Žádanka je k dispozici na internetu a od 1.5. i u více než 1.000 vybraných pokladen. Platnost aplikace In-gold bude stanovena na 1 - 3 roky podle volby zákazníka, In-karta bude platit 3 roky.
Zdroj: Tisková zpráva ČD, a. s.
CSPSV | 11.4.2006 (19:10)
Související zprávy

12.04.2006 (14:20)
Proste nasobeni soucasne ctvrtletni sitovky ctyrmi asi neni moc koser, protoze sitovky jsou prenosne, In-karty nebudou (zatim?)
12.04.2006 (14:18)
Čtvrtletní síťová jízdenka 2. třída stojí 7200. 4x7200=28800Kč
12.04.2006 (14:10)
Čtvrtletní existuje, a 4 čtvrtletní pro druhou třídu stojí více, než je "normální cena" in-gold = roční pro 1.tř. V květnu je na i-g ještě zaváděcí sleva ..
12.04.2006 (13:49)
V.Paluzga: muj soukromy nazor je, ze bude potreba si kupovat mistenku za 200 Kc. Duvod? Hypoteticky by mohla nastat situace, ze vlak bude vyprodany a do toho prijde Jindra Slanina se zlatou in-kartou a bude si chtit sednout... Teoreticky by to slo sice obejit tim, ze by Jindra dostal tu mistenku zdarma, ale nevimnevim.
Tolik nazor muj, stanovisko CD (a trefil jsem se:-)) je zde uplne dole
http://www.cd.cz/index.php?action=article&id=916
5516 - s tou nedostatecnou bych dost tezce polemizoval, protoze mne napadaji prinejmensim dva duvody, kterymi bych to velmi snadno vyargumenoval. Nicmene by mne zajimalo, jak jste dospel k zaveru, ze rocni In-Gold stoji stejne jako 4 (neexistujici?) ctvrtletni...
Tolik nazor muj, stanovisko CD (a trefil jsem se:-)) je zde uplne dole
http://www.cd.cz/index.php?action=article&id=916
5516 - s tou nedostatecnou bych dost tezce polemizoval, protoze mne napadaji prinejmensim dva duvody, kterymi bych to velmi snadno vyargumenoval. Nicmene by mne zajimalo, jak jste dospel k zaveru, ze rocni In-Gold stoji stejne jako 4 (neexistujici?) ctvrtletni...
12.04.2006 (10:57)
Marně hledám informace (na webu ČD), zda Gold bude platit i na SC Pendolino, popř. zda si bude třeba kupovat místenku za 200 Kč.
12.04.2006 (10:52)
Však ČD na svoji nelogičnost zajdou
12.04.2006 (9:36)
Dělat to tak, jak to dělají jinde jsem navrhoval již v roce 2003. Tehdy jsem poslal na GŘ návrh, kde v úvodu stálo, že je motivován tím, jak to funguje v nejlépe organizovaném dopravním systému veřejné dopravy v Evropě = Švýcarsku.
Mnoha lidem se návrh líbil, protože byl jednoduchý a srozumitelný. Nikdy jsem jej nepovažoval za dogma, o němž by se nedalo diskutovat.
Příslušný odborný útvar měl ovšem jiný názor.
Dá se tlumočit zhruba takto :
Ve Švýcarsku, které má cca 7 milionů obyvatel je vydáno cca 250 tisíc ročních síťových jízdenek platných v celém švýcarském dopravním systému (třebas jako průkaz na slevu 33 - 50 % [MHD, Jungfrau apod.]) a cca 2 miliony průkazů HALBTAXABO (analogie karty Z) na jejímž základě se přiznává 50 % sleva jízdného, případně cca 33 % sleva jízdného v MHD z toho důvodu, že ve Švýcarsko je hojně navštěvováno cizinci … kterých je mnohem více než v případě Česka.
Jaká je souvislost mezi turistickým ruchme ve Švýcarsku a tím, že roční síťová jízdenka GaneralAbo stojí pro dospělého jedince 2900 Sfr (zhruba polovina měsíčního platu) a při denním dojíždění na trase Zürich - Basel (105 km) = analogická vzdálenost Praha – Pardubice je návratnost investice cca 50 zpátečních jízd, čili zhruba dva měsíce; po zbytek roku jezdí zákazník zdarma … to jsem nepochopil.
Mnoha lidem se návrh líbil, protože byl jednoduchý a srozumitelný. Nikdy jsem jej nepovažoval za dogma, o němž by se nedalo diskutovat.
Příslušný odborný útvar měl ovšem jiný názor.
Dá se tlumočit zhruba takto :
Ve Švýcarsku, které má cca 7 milionů obyvatel je vydáno cca 250 tisíc ročních síťových jízdenek platných v celém švýcarském dopravním systému (třebas jako průkaz na slevu 33 - 50 % [MHD, Jungfrau apod.]) a cca 2 miliony průkazů HALBTAXABO (analogie karty Z) na jejímž základě se přiznává 50 % sleva jízdného, případně cca 33 % sleva jízdného v MHD z toho důvodu, že ve Švýcarsko je hojně navštěvováno cizinci … kterých je mnohem více než v případě Česka.
Jaká je souvislost mezi turistickým ruchme ve Švýcarsku a tím, že roční síťová jízdenka GaneralAbo stojí pro dospělého jedince 2900 Sfr (zhruba polovina měsíčního platu) a při denním dojíždění na trase Zürich - Basel (105 km) = analogická vzdálenost Praha – Pardubice je návratnost investice cca 50 zpátečních jízd, čili zhruba dva měsíce; po zbytek roku jezdí zákazník zdarma … to jsem nepochopil.
12.04.2006 (8:50)
Je chválihodné, že zákazník, který si zakoupí síťovou jízdenku, získá více než jen "lítačku". Každopádně by se ve vedení ČD měli konečně rozkoukat a podívat se jak to "dělají" jinde. Jinými slovy: ukažte mi dopravce, který prodává roční síťovou jízdenku za cenu čtyř čtvrtletních? Za takovou pitomost, bych na ekonomce dostal nedostatečnou! Takže navrhuji: prodávejte roční síťovku alespoň za cenu, která je totožná s akviziční cenou platnou v květnu a nebo se vraťte zpátky na střední školu :-)
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko











