Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Zdice - Patnáctiletého chlapce zasáhl v sobotu odpoledne elektrický proud ve Zdicích u Berouna. Mladík má popálených sedmdesát procent těla a jeho stav je kritický. Mladíka podle Jana Kučery z Drážní inspekce zranil elektrický proud na veřejně nepřístupné koleji.Úraz podle všeho utrpěl, když přeskakoval z jednoho vagónu na druhý. Přitom zavadil o trolej, která byla pod proudem. V patnácti až dvaceti procentech případů se jedná o popáleniny třetího stupně, chlapec má zasažené ruce, hlavu trup i dolní končetiny. Lékaři museli chlapce připojit na umělou plicní ventilaci. Potom ho odvezli na popáleninové oddělení pražské nemocnice na Vinohradech.
Aktualizace : 7.5.2006 16:25
Podle lékařů má chlapec popáleniny až na 90 procentech těla, z toho ve 15-20 procentech se jedná o popáleniny třetího stupně. Stav chlapce je velmi kritický. Zasaženo bylo celé tělo - obličej, horní končetiny, trup, pohlavní orgány a dolní končetiny.
Zdroj : Novinky , iDnes.cz
George_L
| 6.5.2006 (20:16)
| 6.5.2006 (20:16)Související zprávy

| 1 2 | Zpráv na stránku: |
07.05.2006 (8:45)
Rozdíl je docela jednoduchý, stejnosměrný nikdy nezabije jinak než popálením nebo rozkladem krve (elektolýza pěkně zevnitř).
Střídavý může (a často způsobí) narušení srdečího rytmu (asi fibrilaci, nevím teď přesně).. ale u těch 25kV je to asi jedno
Střídavý může (a často způsobí) narušení srdečího rytmu (asi fibrilaci, nevím teď přesně).. ale u těch 25kV je to asi jedno
07.05.2006 (8:15)
já nevim jaký je mezi tím rozdíl :-D stř. stejn. :-D.
07.05.2006 (0:03)
Ve zdicích je stř.25kV
07.05.2006 (0:02)
A stalo se to na střídavině nebo na stejnosměru?
06.05.2006 (21:16)
Nikdy, bohužel.
06.05.2006 (21:00)
Kdy se poučí?
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko










