Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Vídeň - Dubnová povodeň zanechala na trati z Vídně do Břeclavi škody ve výši přibližně 40 milionů euro. Na dvou místech byly kompletně podemlety koleje. Na mnoha místech je také silně poškozen železniční spodek. Ve stanici Dürnkrut, která byla kompletně pod vodou, byla zničena trafostanice, řídící centrum zabezpečovacího zařízení a teprve nedávno nově otevřený podchod. Situaci navíc ještě komplikuje fakt, že na některých místech kolem trati voda neopadla a bude muset být odčerpána.ÖBB plánují od června alespoň částečně obnovit provoz a ukončit tak NAD mezi Gänserndorfem a Hohenau. Na poškozeném 12 km dlouhém úseku bude zprovozněna jedna traťová kolej maximální rychlostí 40 km/h. Zároveň také začnou stavební práce na druhé traťové koleji. Kdy bude celá trasa uvedena do původního stavu, se zatím nedá odhadnout.
Zdroj: orf.at
comar | 10.5.2006 (0:44)
Related news

| 1 2 | Zpráv na stránku: |
10.05.2006 (12:41)
A po opravě bude rychlost tratě původní nebo ji zvednou?
10.05.2006 (11:37)
Martin: presne tak. Momentalne maji osobaky Viden-Breclav zpozdeni 20min kvuli nahradni autobusove doprave. V cervnu sice NAD zrusi, ale to zpozdeni bude porad stejne.
Nevim, jak to budou s tim krizovanim resit. V danem useku jezdi v hodinovem taktu osobaky a do toho priblizne po dvou hodinach EC. Pritom prujezd jednoho EC trva asi 25min, u osobaku asi 30min (kvuli zastavkam). Autoblok samozrejme odnesla voda... :(
Nakladni vlaky budou dal jezdit odklonem. Ta znicena trat by stejne zadne tezke uhelne vlaky neunesla.
Nevim, jak to budou s tim krizovanim resit. V danem useku jezdi v hodinovem taktu osobaky a do toho priblizne po dvou hodinach EC. Pritom prujezd jednoho EC trva asi 25min, u osobaku asi 30min (kvuli zastavkam). Autoblok samozrejme odnesla voda... :(
Nakladni vlaky budou dal jezdit odklonem. Ta znicena trat by stejne zadne tezke uhelne vlaky neunesla.
10.05.2006 (11:04)
No já bych jel raději 100 odklonem než 40 po pravidelné trati, i když by ten odklon znamenal 40 až 60 minut sekeru. Těch 12 km znamená btw. 15 minut sekery jenom jízdou, nejsou v tom rezervy na křížování. Lze tedy počítat s min. 20 minutovými zpožděními.
10.05.2006 (10:28)
Ale lepší, než objížďka přes Devínskou Novou Ves, přepřah na diesel a cesta přes Marchegg ;-)
10.05.2006 (9:51)
tak to fakt nevim. taky by me zajimalo, jak ted jezdi ten primy vuz do Moskvy.
A zas tak dobra zprava to taky neni. Prece jenom 12km rychlosti 40km/h je hoooodne dlouhe. Navic to hodne ovlivni propustnost trati.
A zas tak dobra zprava to taky neni. Prece jenom 12km rychlosti 40km/h je hoooodne dlouhe. Navic to hodne ovlivni propustnost trati.
10.05.2006 (5:45)
Konečně dobrá zpráva!
Měl bych otázku, na kterém spoji se do Prahy vrací přímý vůz od R 202 Chopin. Standardně ho vozí R 422 Cassovia, ale na tom jezdí v náhradě ČD WLAB (asi připojený v Přerově), takže mě napadá R 222 Vihorlat nebo snad dnes nahrazovali WLABmee61 vozem WLAB???
Měl bych otázku, na kterém spoji se do Prahy vrací přímý vůz od R 202 Chopin. Standardně ho vozí R 422 Cassovia, ale na tom jezdí v náhradě ČD WLAB (asi připojený v Přerově), takže mě napadá R 222 Vihorlat nebo snad dnes nahrazovali WLABmee61 vozem WLAB???
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Correspondent or Member of ŽelPage,
- Editor or ŽelPage Administrator
Add comment
Sign in
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko











