..: Os 9402 "nabral" rameno jeřábu, které bylo do profilu :..
ilustrační snímekPraha - 31.5.2006 v 6.50 došlo v úseku Praha Libeň - Praha Masarykovo nádraží ke střetu vlaku Os 9402 jedoucího po, 1.TK (2.TK vyloučena) s mechanizmem pracujícím v 2.TK - jeřáb, který měl rameno do profilu 1.TK. Rozsah poškození jednotek není znám. Ke zranění cestujících nejspíše nedošlo.
Provoz byl obnoven v 8.05.
Vlaky od Kolína přes Český Brod byly odkláněny přes Prahu Holešovice, úvratí přes Prahu-Bubeneč do stanice Praha Masarykovo nádraží a opačně, vlaky od Kolína přes Lysou n.L. byly končící/výchozí z Prahy Libně, případně vedeny odklonovou "výletní" trasou přes Prahu-Holešovice a Prahu-Bubeneč.
Na ilustačním snímku od Tomáše Bareše je elektrická jednotka a bagr v úseku Praha-Hostivař - Praha-Uhříněves. V tomto úseku došlo k podobné nehodě dne 15.10.2005.

kch a kr | 2.6.2006 (11:05)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky

Další z regionu ČR Praha


editor nebo admin ŽP Karel Chýla  mail  
03.06.2006 (8:05)  
Praha-Libeň - Praha-Masarykovo je zavedena pomalá jízda 40 km/h...
Obvykle bývá 50, ale tady je čtyřicet...
Traťová je tam 80km/h
03.06.2006 (8:01)  
Jan Beneš: Díky za info. A jestli můžu poprosit, tak bez silnějších slov. Vím, každý je běžně v mluvené řeči používá. V písemném projevu mi to ale připadá vulgární. Snad nevypadám jako přecitlivělý jedinec. :-)))
02.06.2006 (23:12)  
Honza S.: Naštěstí v tomto případě šlo o panťak od Lysé a ten vozí žábí xichty. Odsrala to jednotka 451.031+051.031+051.032+451.032. Stojí v depu a nejspíš jí čeká oprava v Šumperku.
02.06.2006 (22:39)  
Skutečně to byla Žába? Jestli ano, tak při frekvenci Ešusů na této trati se dá mluvit o velkém štěstí... :-)))
registrovaný uživatel Koudy 
02.06.2006 (20:01)  
Kolem pracovních míst se většinou jezdí 50, někdy i méně.
editor nebo admin ŽP Chary  mail  
02.06.2006 (14:12)  
Zajímavá zkouška výlukového provozu. Místo v 7.44 jsem přijel na Masnu v 8.20. Nemůžu se dočkat, až bude Masna-Libeň vyloučena zcela :-/
02.06.2006 (12:38)  
Jakou rychlostí se tam před nehodou jezdilo?
editor nebo admin ŽP Karel Chýla  mail  
02.06.2006 (11:12)  
Stává se tradicí, že každá stavba koridoru nebo podobně velká stavební akce je "pokřtěna" ránou mechanizace do vlaku...
registrovaný uživatel PZ 
02.06.2006 (11:09)  
Přesně. Toto není ani první ani poslední taková nehoda. Jen aby to příště neschytalo něco jiného jak žaba.

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko