Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Praha - 31.5.2006 v 6.50 došlo v úseku Praha Libeň - Praha Masarykovo nádraží ke střetu vlaku Os 9402 jedoucího po, 1.TK (2.TK vyloučena) s mechanizmem pracujícím v 2.TK - jeřáb, který měl rameno do profilu 1.TK. Rozsah poškození jednotek není znám. Ke zranění cestujících nejspíše nedošlo.Provoz byl obnoven v 8.05.
Vlaky od Kolína přes Český Brod byly odkláněny přes Prahu Holešovice, úvratí přes Prahu-Bubeneč do stanice Praha Masarykovo nádraží a opačně, vlaky od Kolína přes Lysou n.L. byly končící/výchozí z Prahy Libně, případně vedeny odklonovou "výletní" trasou přes Prahu-Holešovice a Prahu-Bubeneč.
Na ilustačním snímku od Tomáše Bareše je elektrická jednotka a bagr v úseku Praha-Hostivař - Praha-Uhříněves. V tomto úseku došlo k podobné nehodě dne 15.10.2005.
kch a kr | 2.6.2006 (11:05)
Související zprávy

03.06.2006 (8:05)
Praha-Libeň - Praha-Masarykovo je zavedena pomalá jízda 40 km/h...
Obvykle bývá 50, ale tady je čtyřicet...
Traťová je tam 80km/h
Obvykle bývá 50, ale tady je čtyřicet...
Traťová je tam 80km/h
03.06.2006 (8:01)
Jan Beneš: Díky za info. A jestli můžu poprosit, tak bez silnějších slov. Vím, každý je běžně v mluvené řeči používá. V písemném projevu mi to ale připadá vulgární. Snad nevypadám jako přecitlivělý jedinec. :-)))
02.06.2006 (23:12)
Honza S.: Naštěstí v tomto případě šlo o panťak od Lysé a ten vozí žábí xichty. Odsrala to jednotka 451.031+051.031+051.032+451.032. Stojí v depu a nejspíš jí čeká oprava v Šumperku.
02.06.2006 (22:39)
Skutečně to byla Žába? Jestli ano, tak při frekvenci Ešusů na této trati se dá mluvit o velkém štěstí... :-)))
02.06.2006 (20:01)
Kolem pracovních míst se většinou jezdí 50, někdy i méně.
02.06.2006 (14:12)
Zajímavá zkouška výlukového provozu. Místo v 7.44 jsem přijel na Masnu v 8.20. Nemůžu se dočkat, až bude Masna-Libeň vyloučena zcela :-/
02.06.2006 (12:38)
Jakou rychlostí se tam před nehodou jezdilo?
02.06.2006 (11:12)
Stává se tradicí, že každá stavba koridoru nebo podobně velká stavební akce je "pokřtěna" ránou mechanizace do vlaku...
02.06.2006 (11:09)
Přesně. Toto není ani první ani poslední taková nehoda. Jen aby to příště neschytalo něco jiného jak žaba.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko











