Berlín - Německá zastoupení agentury CzechTourism budou prezentovat Českou republiku jako turistickou destinaci během mistrovství světa ve fotbale. K prezentaci ve třech stěžejních městech – Berlíně, Hamburku a Kolíně nad Rýnem - bylo zvoleno několik druhů intenzivní propagace.Především půjde o zviditelnění ČR na a v dopravních prostředcích, které přibližuje ředitel CzechTourism Rostislav Vondruška: „Bannery větších rozměrů se sloganem „Tschechische Republik - Symfonie für die Sinne“ (Symfonie zážitků) budou umístěny na autobusech, ty menší pak v metru a v tramvajích. Postery se stejným sloganem budou „ozdobou“ nočních vlaků jezdících v Německu, Belgii, Rakousku, Švýcarsku, Itálii a v České republice. Slogan stejného znění ponese i spot, který je již nyní promítán na 400.000 obrazovkách v berlínském metru.“ Celá kampaň bude doplněna i PR články v novinách a časopisech a nebudou chybět ani nejrůznější soutěže a suvenýry od CzechTourism.
Dopravní prostředky nebudou jedinou reklamou na Česko. Uskuteční se řada prezentací zaměřených na českou kulturu, folklór či gastronomii. Zvláštní pozornost je věnována i místu, kde bydlí čeští fotbalisté - Westerburgu.
zdroj: Tisková zpráva České centrály cestovního ruchu - CzechTourism

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.











