..: Spoje SC Pendolino dále zrychlí dopravu od nového jízdního řádu :..
Praha - Železniční doprava na hlavních trasách v České republice od platnosti nového jízdního řádu dále zrychlí. Spoje SC Pendolino posílí svou pozici nejrychlejšího pozemního spojení mezi Prahou a Ostravou. Úsek Praha Holešovice – Ostrava Svinov zvládnou od 10. prosince o 13 minut rychleji – oproti stávajícím 3 hodinám 22 minut to bude 3 hodiny 9 minut. Zvýší se také nabídka rychlého spojení Prahy s Brnem, kdy České dráhy nabídnou od nového jízdního řádu tři páry spojů SC Pendolino (SC Slovenská strela, SC Johan Gregor Mendel a SC Smetana), které spojí Prahu s Brnem za 2 hodiny 23 minut. Spoje provozované rychlovlaky pendolino budou na trase Praha – Brno minimálně o 7 minut rychlejší než stávající autobusové spoje.

zdroj: ČD


CSPSV | 15.9.2006 (16:00)
Related newsopen/close

More on Služby


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
16.09.2006 (5:09)  
Já bych doporučil ten italskej šrot rozprodat na hliník (je to aspoň z hliníku, ne? :D), snést trolej - měď je dnes drahá a nahodit tam 810ky. Žádná jiná srovnatelná země na světě nemá tranzitní koridor s 70ti kilometrovou rychlostí :((
Kde je to tolik vychvalované a zcela jistě draze zaplacené naklápění skříní u toho hnusu??
Registered user M 
15.09.2006 (22:40)  
CSPSV - jak jsem napsal - JR a realita jsou dve uplne odlisne veci...

cocik - ta hospoda u pendolino je opravdu plus..?
A kdyz je u vlaku nejnizsi mozne jizdne, tak by asi melo byt i autobusu, ne? Casto vyprodany bus pozoruju jenom u SA, u ostatnich jsem vyprodanym jeste nejel (ve studentske casy v patek adod. nejezdim).
No a to malo mista, nenahradi kancelar... No nevim no, bud ted v jednickach jezdi naka megakupe nebo mate obzvast malou kancelar:-))
Registered user Space 
15.09.2006 (22:27)  
1/ BEI jezdí denně z Florence v 6:30 a do Brna to trvá těch 2:15...
2/ Zpoždění...no, vlakem jsem ho měl často, busem tak často ne, ale když bylo, tak stálo za to (i u SA to jednou bylo 45min. už na odjezdu a pak dalších 20min. cestou) - tím se dostáváme na jízdní dobu rychlíku :-)
3/ Četnost spojů a cena hovoří jednoznačně pro autobusovou dopravu.

4/ Pojďme se bavit spíše o tom, jestli i příští rok hrozí, že kvůli rychlejšímu SC budou zpomaleny ostatní vlaky, a to i neplánovaně (viz dnešní situace v OV-Svinově po příjezdu SC, Os z Přerova a Košičana) ;-)
Registered user cocik 
15.09.2006 (22:19)  
trasu Praha-Brno uz pomerne dlouho jezdim na otocku cca dvakrat,trikrat tydne a ze zkusenosti musim rict, ze vlak je pro byznys klientelu mnohem lepsi nez bus ... ve zlutakovi SA se pracovat neda, zatimco v jednicce EC to vetsinou jde bez problemu (pokud zrovna nejede velka skupina americanu nebo japoncu, ktera zaplni celou jednicku)

co se zpozdeni tyce, tak s SA jsem zpozdeni nemel skoro nikdy, ale stejne tak rano se Smetanou (vetsinou dojizdi do Brna o par minut driv) ... cesta zpet je trochu horsi, tam se to pohybuje kolem 10 minut jak u Smetany, tak u Haska

abych to shrnul, tady jsou argumenty pro a proti na trase Pha-Brno a zpet

Bus (SA):
+ vetsi frekvence spoju
+ lepsi pokryti signalem pro internet
- malo mista, nenahradi kancelar
- casto vyprodany bus
- vetsi riziko velkeho zpozdeni

Vlak (jednicka EC):
+ komfort, zasuvky, moznost pracovat
+ hospoda
+ az na vyjimky dost volnych mist
- u modernich vozu horsi signal pro net
- mala frekvence spoju

a cenove me navic vyjde vlak vyrazne levneji (zpatecni 300 Kc u busu bez moznosti prace je mnohem horsi nez 544 za vlak s prumerne tremi odpracovanymi hodinami na ceste tam a zpet)

zavedeni spoju SC na trasu do Brna se mi ale moc nelibi - internet v pendolinu je tragicky
Registered user CSPSV 
15.09.2006 (21:51)  
ad Ajemgud: Nejrychlejší autobus jede za 2:20 a to v noci. Denní spoje se nedostanou (dle JŘ SA) pod 2:30.
Registered user M 
15.09.2006 (21:46)  
Nic proti reklame, ale o trase Brno-Praha bych radeji pomlcel...

-Pohodli (srovnavam pendolino a busy; ne klasicke soupravy) - tak sedacky jsou fifty-fifty, na bar v pendolinu vsichni nadavaji, v busu dostanete piti, noviny, nekde i naka ta hudba/film a dve hodiny snad baterie notebooku vydrzi

-Jizdni doba - no, jsou dve veci - co je v JR a co je ve skutecnosti... Ted nejaka dobra duse jiste nadhodi nejake ty kamiony na dalnici... No, autobusem sem jeste do Prahy se zpozdenim nedojel, vlakem jsem naopak nacas dojel tak v 10% pripadu...

-Cena: Tourbus ted jezdi, nemyslim-li se, za 95 korun. To nebude ani cena skveleho superprilatku nejspis...

-A i kdyby vsechno vyse bylo aspon naznakem vyrovnane, tak je tu asi nejvetsi problem - busy jezdi kazdou pulhodinu, tyhle vlaky jedou tri (a casy mi neprijdou zrovna esopeso), takze je to jak srovnani Ceske posty a Fandy Hostaka s jednou Aviou...
15.09.2006 (19:57)  
Stávající GVD pro pendolíno byl zkonstruován pro rychlost 140km/h,důkazem může být,že při poruchách klasické soupravy jezdily včas.A vůbec ČD si nechávájí na mnoha místech na síti časové rezervy,ty si nechali i pro pindu pro nastávají JŘ,jízda by mohla být tak i pod 3 hod.,těch 10 min za celej úsek Pha-Ova je tam určitě.Kdyby bylo hotové nové spojení a průjezdy přez uzly cesta by mohla být tak 2.5hod. až 2a3/4hod.
15.09.2006 (19:34)  
Tak nevím, když je dnes cestovní doba vlakem přes dvě a půl hodiny a busem dvě a čtvrt, kde vzali, že to bude rychlejší než bus :D Asi to nažene rychlostí na super koridorových "sedmdesátkách" u Adamova apod :))
15.09.2006 (16:35)  
Jen podotknu že SC Pendolinem jezdí docela dost plné. Vidim to skoro každý den. Tak víc jak 60% určitě. Samosdřejmě nějaké jedou míň nějaké víc. :-)
Registered user Milynho  mail  
15.09.2006 (16:27)  
A jsou tu i další překážky, jelikož v nařčených tú (v rámci pražské aglomerace) se přeci jen jezdí nad 100 km/h, kodrcání Libeň-Wilson by snad mělo vyřešit Nové spojení (?) Tedy bych se zaměřil na kritiku Kolína nebo tú Choceň-ÚnO.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko