Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Praha - Historicky první reklamní lokomotiva vyjela na české koleje v červnu roku 2002 péčí společnosti RailReklam. Jednalo se o lokomotivu 151.001-5, tzv. Duhovku společnosti ČEZ - Duhová energie. V letošním roce se objevily žlutočervené lokomotivy Poštovní spořitelny (151.014-8, 362.119-0, 362.121-6, 362.166-1, 363.086-0, 363.127-2). V novém designu ČEZ s oranžovou a stříbrnou barvou jezdí 3 lokomotivy (163.093-8, 363.019-1, 363.021-7), vyjede 1 lokomotiva řady 163 (163.030-0 ?) a 1 lokomotiva řady 151 (151.019-7). Další reklamní lokomotivou je tzv. Olympijská (363.078-7), která nejprve propagovala ZOH v Turíně a brzy začne propagovat LOH v Pekingu. Jedna lokomotiva (363.015-9) propaguje také ČD Cargo. Ve výrobě se připravují lokomotivy Grand Expres a ČD pro Vás a jedna také pro RailReklam, dceřinou společnost ČD pro využívání majetku k reklamním účelům, uvádí A. Křížek, jednatel společnosti, ve 39. čísle Železničáře.
zdroj: Železničář č. 39/2006
CSPSV | 6.10.2006 (20:16)
Zusammenhängende Nachrichten

07.10.2006 (11:18)
Nikoliv 151.027 (ta už po opravě jezdí - ve starém hávu), ale 151.019.
07.10.2006 (9:42)
Duhovka mohla mít po rozkliknutí odkazu, spíš její první oficiální nátěr, než ten současný.
07.10.2006 (9:31)
slovenská uniformita se mi nelíbí vůbec...vagóny jsou hezčí nž u nás...to každopádně,ale u všech lokomotiv to tam bude nuda.Jsem rád za naši "pestrost".i bez reklam jsme to měli barevně rozdělené a ty reklamy to ještě více oživí...tak co se týká mě,tak mimo nalepovacích "papírových" obdélníků "60x40cm", se mi to hodně líbí.Jen škoda,že už jde duhovka do "důchodu"
07.10.2006 (5:48)
Jentak dal cim vice reklamnich lokomotiv tim lepe. Kdyz je reklamni nater povedeny, tak upouta pozornost u dost lidi, kterym by byl nejaky "tovarni" nater uplne putna.
07.10.2006 (5:40)
nesnáším reklamy. eště, že aspoň dieselům, šestikolům a bobinám se to vyhne. jenomže kdo je má nahánět po celém polsku... zlaté originální tovární nátěry.
07.10.2006 (4:05)
Nejsmutnější je ,že od doby co lok.163 093 dala do novou barvu,tak je neustále někde neschopná a nejezdí.Zákon schválnosti.
07.10.2006 (1:03)
Newsu jsem trochu upravil, takze by nyni jiz mela byt stravitelnejsi (snad) i pro kritiky ;-)
07.10.2006 (1:01)
A k samotné věci - myslím, že tohle je mnohem lešpí varianta, než zglajchšaltovat všechny lokomotivy jedním nátěrem po vzoru ZSSK. Škoda jen, že např. na staré bobiny asi nikdo reklamy dávat nebude..
07.10.2006 (0:57)
abc: To je opravdu strašně důležité, jestli vyjela 2001 nebo 2002. Aspoň mě je to zcela ukradené.
Můžeš my lasakvě vysvětlit, jak se má člověk "zamyslet" nad takto nevýznamným datem? Co jako na něm má vymyslet? Jediné, co může udělat, je ho ověřit a na to už potřebuje někaký čas.
Můžeš my lasakvě vysvětlit, jak se má člověk "zamyslet" nad takto nevýznamným datem? Co jako na něm má vymyslet? Jediné, co může udělat, je ho ověřit a na to už potřebuje někaký čas.
07.10.2006 (0:03)
Hmm. To je fakt... ale nechal bych to - jak jsem tak zkouknul autorovy komentáře, postrádají občas stylistiku, jednou i gramatiku. No, ono je to těžké potom vytvářet vlastní zprávy. Úprava textu vázne, a logika se někde ztrácí, takže bych to nehrotil. Na žurně nás učili, že text v afektu se pozná podle zvýrazňování velkými písmeny a přemnoha vykřičníků či jiných znamének. Ou jeeee :-)
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko











