..: Od prosince vyjedou nové soupravy mezi Ostravou a Opavou :..
971017, DavidŠOpava - Rychlejší a pohodlnější spojení krajského města Ostravy s Opavskem slibují od půlky prosince České dráhy. Už za měsíc skončí modernizace a elektrizace trati 316 Ostrava-Svinov - Opava východ, poté na ni zkušebně vyjede nový vlak. "S novým jízdním řádem, který začne platit od 10. prosince, vyjede i první elektrická jednotka," řekl vrchní přednosta uzlové železniční stanice Opava východ Jiří Valeček. Druhá souprava pak bude nasazena do konce roku. Zatím není přesně jasné, jak tyto vlaky budou jezdit. Uvažuje se například o spojení Opavy, Ostravy a například Českého Těšína. Cestující by pak nemuseli v Ostravě přesedat a čekat na nový přípoj.

Po dvou letech se konečně změní kultura cestování mezi Opavou a Ostravou. Jízdu mezi oběma městy komplikovaly složité výluky spojené s velkými zpožděními vlaků - v poslední době patnáct až dvacet minut! "Už aby ta výluka skončila, protože tohle je šílené. Kvůli zpoždění mi pravidelně ujíždějí přípoje a domů se dostanu podstatně později," řekla Marie Vavrečková z Ostravy, která vlakem jezdí do Opavy pracovat.

zdroj: Moravskoslezský deník - 13.10.2006


Payus Poslat mail autorovi | 13.10.2006 (9:54)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla Jízdní řád

Další z regionu ČR Moravskoslezský


  1 2      Zpráv na stránku:   
dopisovatel nebo člen ŽP Payus  mail  
13.10.2006 (13:37)  
Kubíček: střihat pásku má elefant a pak bude taky jezdit pár kousků 460tek prodloužených od Těšína
registrovaný uživatel Racek 
13.10.2006 (12:48)  
k výluce na 225: když ve změnách vyšel ten výlukový JŘ, bylo mi hned divné, že autobus jede z Veselí do Jihlavy přesně stejně dlouho jako vlak ... on to zřejmě někdo "stanovil" bez ohledu na realitu :-Q
registrovaný uživatel J.K.  mail  
13.10.2006 (12:09)  
Miroslav Zikmund: "Přípojné vlaky na zpožděný rychlíkový bus nečekají,..."

To snad ne, opravdu???

13.10.2006 (11:59)  
Pojem „složitá" výluka je neadekvátní situaci. Na té výluce není z hlediska cestujícího vůbec nic složitého. Cestující přestupuje v Štítině z vlaku na autobus a naopak, což se dá skutečně za 2-3 minuty stihnout, protože je přestup dobře organizován. Jinou věcí je, jak se daří autobusům NAD dodržovat jízdní doby v hustém městském provozu. Jede-li několik vozidel NAD, tak se musí čekat až dojede ten poslední. Pak pochopitelně nevyjdou plánovaná křižování …

Daleko více je "zpackaná" výluka na 225, resp. NAD kde ve směru Horní Cerekev dojíždí autobusy cca 10 - 15 minut, NAD rychlíků má stanovenou "vlakovou" jízdní dobu, jíž autobusy nemohou objektivně dodržet. Přípojné vlaky na zpožděný rychlíkový bus nečekají, další spoj jede třebas za dvě hodiny …
dopisovatel nebo člen ŽP Adam  mail  
13.10.2006 (11:35)  
No, v hodinovem taktu, kde na sebe vlaky cekaji, to je docela pogrom.

Ze jsou vyluky a trva to dele, to je pochopitelne, kdyz uz ale vypracuji VYLUKOVY jizdni rad SPECIALNE na tu vyluku, tak by se dalo predpokladat, ze ty vlaky podle nej budou jezdit, protoze do nej bude zapocitane zpozdeni zpusobene prestupem do busu, rozdilnou dobou jizdy busu a tak dale. Nicmene jak vidno, ne vse predpokladane jest realitou. :-D
13.10.2006 (10:03)  
Jojo, 15-20 minut zpoždění, to je fakt šílený:-). Teda pro normálního smrtelníka, pro ČD je to realita a pro Ondrůje sajns fikšn:-). Jinak tou první elektrickou jednotkou bude ešusový slon nebo se tam přesunou žabotlamy z Olomouce?;-)
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko