Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Znojmo - V pátek 20.10.2006 byla zahájena elektrifikace trati mezi žst. Znojmo a Retz. Celková investice stavby činí 39 mil.€ (ÖBB zaplatí 3,5 mil. € a česká strana 35,5 mil. €).
a od jízdního řádu 2007/2008 by mělo dojít ke zvýšení komfortu cestování i kapacity tratě mezi Vídní a Znojmem. Práce budou rozděleny do dvou etap a díky elektrifikaci tratě a modernizačním pracím dojde ke zkrácení jízdních dob dvoupodlažních vlaků na trase dlouhé 101 km mezi rakouskou Vídní a moravským Znojmem o 15 minut, zároveň dojde ke zvýšení rychlosti na 80-100 km/h. Elektrifikací projde úsek dlouhý 19 km, z toho 6 km se nachází na území Dolních Rakous a zbytek na Moravě.
zdroj: Tisková zpráva ÖBB
CSPSV | 28.10.2006 (19:08)
Zusammenhängende Nachrichten

| 1 2 | Zpráv na stránku: |
28.10.2006 (21:34)
Qaws: Trať Znojmo - Okříšky je dle mého názoru nádherná trať. Drátizace není samospásná, co se týče přílivu nových cestujících a navíc trať z estetického hlediska znehodnotí ;-) Trati 241 by prospěly četnější spoje a hlavně přípoje na rychlíky v Okříškách. Toto má, jak víme, v kompetenci jihlavský krajský úřad, jehož představitel má k železniční dopravě averzi, kterou se nijak netají... Takže změna k lepšímu na tratích kraje Vysočina nastane možná tak po příštích krajských volbách... Doufám...
28.10.2006 (21:15)
Ta trať Znojmo - Okříšky je úplně strašná! Chtělo by to s tím něco udělat..:´(
28.10.2006 (19:52)
Bovlk: Kdyby se ta trať elektrizovala, tak by se nejspíš provedla i nějaká rekonstrukce.
28.10.2006 (19:47)
No mezi Jihlavou a Znojmem by to chtelo predevsim uplne novou trat. V cervenci jsem coby zeleznicni nadsenec jel vlakem ze Znojma do Prahy. Jednak to melo trvat 5 hodin (ve skutecnosti to kvuli zpozdeni trvalo daleko dele), jednak cesta motorackem 810 ze Znojma do Okrisek mi ze vseho nejvic pripominala jizdu na lochnesce. Smerove pomery jsem nezkoumal, ale celkove si myslim, ze bez vyrazneho zvyseni rychlosti je to pro osobni dopravu naprosto nepouzitelne a elektrifikace by byly jen vyhozene penize.
28.10.2006 (19:32)
PZ: No já myslím, že by to mělo být v celé délce 15 kV 16,7 Hz. Ta změna by potom byla asi na české straně, když by došlo k elektrizaci dalších tratí zaústěných do Znojma.
28.10.2006 (19:26)
To je dost, že už s tím konečně začali=) Ale taky by mohli udělat něco mezi Jihlava - Okříšky - Znojmo, aby tam mohli pohodlě projíždět rakety (a taky nesmím zapomenout na mou 240:))
28.10.2006 (19:26)
V celé délce? Nebo na úseky. A proč by se to mělo měnit? To jako kdyby třeba vyšel Kunešův plán na jednotnou evropskou trakci?:oP
28.10.2006 (19:21)
Napájecí soustava by asi měla být 15 kV 16,7 Hz, s možností budoucí změny na 25 kV 50 Hz, jestli mám správné informace.
28.10.2006 (19:17)
No... Radši to nebudu nějak poměrovat ty ceny a délky:-D Hlavně že Start: September 2006... A jaká tam bude napájecí soustava?
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko











