Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Česká republika - Dnes se na internetu objevila konečná podoba Jízdního řádu ČD 2006/07. Oproti předchozímu návrhu došlo k těmto změnám: do ČR zavítají vlaky kategorie EN 352/353 Johanes Kepller, Karviná bude mít přímé spojení vlaky IC s Prahou, a to v ranních hodinách IC 580 Ostravan a v dopoledních IC 587 Olše, která se v Petrovicích u Karviné přivěsí na EC 108 Comenius z Varšavy.
V GVD se už nebudou objevovat tyto názvy - Odra, Leoš Janáček, Moravan, Laborec a Devín. Nově budou zavedena tato jména - Comenius, Galileo Galilei, Johannes Kepler, Emil Zátopek, Šíravan, Slovan, Jadran, Javorník, Budatín, Beskyd, Manažer, Olše, Hradišťan, Doubrava, Chrudimka, Moravia či Svitava.
Tabulky jízdních řádů jednotlivých tratí naleznete v přehledu tratí.
zdroj: GVD 2006/2007
Aleš Drobný
| 30.10.2006 (22:12)
| 30.10.2006 (22:12)Související zprávy

31.10.2006 (18:46)
Pyro: ten idos takhle fungovat nikdy nebude - Invalid Entry Point (vyprsel cas...).
31.10.2006 (18:46)
sakra tak ten odkaz nefunguje, ale kdyz jsi odkaz zkopirujete do adrasy tak to pujde:-)
31.10.2006 (18:45)
Nechapu panove, proc jste se pri prvni verzi navrhu GVD neobratili z duvodu spatne navaznosti na Krajsky urad v Ostrave. Ja to udelal s olomouckym KU kvuli trati 292 a 291 a je to tedka celkem parada - viz srovnani prvni navrh a druhy navrh.
31.10.2006 (18:44)
31.10.2006 (18:42)
Pjero: tak to uz jsem rozdychal, ale fakt je nejvetsi prdel ze kdyz jsem si na idosu zadal vyhledat spoj Praha - Hradec nad Moravici, tak RT EXPRESEM je to rychlejsi nez pindou:-D
31.10.2006 (18:33)
To Pyro, Kuba: No taky jsem si tohoto zázraku všiml při prvním zveřejnění návrhu grafikonu a tiše jsem doufal, že tam nahoře snad někoho napadne s tím něco dělat. Dokonce jsem psal připomínku ČD, ale ty neměly ani snahu odepsat. Podezřelé návaznosti Pendolina jsem si taky všimnul. Když chceš nas*at lidi, tak začneš až těma co jezdí ICečkama, přece si proti sobě nepustíš klientelu Pendolina, které dělá takový zázračný obrat:-)) A tak můžu jen uvažovat nad Pernerem (6:07) a Ostravanemu (18:07), u kterých přestup vychází o poznání líp.
31.10.2006 (17:36)
To na internetu není končná verze, protože příděly vlakovým četám budou v průběhu měsíce listopadu a časy se můžou ještě změnit ten kdo uvedl tuto zprávu má milné informace. Verze do tisku se uzavírá až na konci listopadu zhruba 3 týdný před platností.soubory v pdf tvaru nejsou oveřené od Generálního ředitelství ale od sdružení odborářů.
Tak si můžete jen počkat a ty názvy se ještě rozrostou o několik jmen.
Tak si můžete jen počkat a ty názvy se ještě rozrostou o několik jmen.
31.10.2006 (17:18)
waszyn:podle všeho to na Raciborz pofičí přes Vrbickou spojku a Chalupki
31.10.2006 (17:11)
waszyn: Oni určitě stihnou obnovit trať z Chuchelné do Raciborze :-D
31.10.2006 (15:20)
Tak jsem se podíval na trasu Brno - Brňov, tj. přes Val.Mez a Hr. n. Mor. Krása, odpolední hodinový takt směrem na Hranice n. Mor a Ostravu, příjezd do Hranic :44 a pak necelých 50min čekání na přípoje jedouci :32 až :37. To si v nádražní restauraci stihnu dát dvě tři pivka s pokecat s místními. No nic 17:03 z Brna je vyjímka, má přípoj odjíždějící 18:59 takže alespoň jeden použtelný spoj.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko










