..: Jízdní řád 2006/2007 na internetu :..
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Jízdní řád

Weitere aus Česká republika (celá)


  1 ... 3 4 5 6 7      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer Njorloj  mail  
31.10.2006 (10:59)  
Ja sem vcelku spokojen, v nasem kraji se vcelku nic zasadniho nestalo, mam i radost, ze nedoslo k proklamovanemu zruseni 063ky.
Registrierter Benutzer Petrr 
31.10.2006 (10:27)  
Po zběžném prohlédnutí na lokálky změny oproti "konečnému návrhu":
164, 165: z Kadaně vlakem pouze na předměstí, do Kadaňského Rohozce a do Kaštic nic.
125: do Kolešovic v létě v sobotu dva parní vlaky.
137: do Vejprt pojedou vlaky i v pracovních dnech.
148: do Hranic v Čechách aspoň jeden vlak denně pojede.
31.10.2006 (9:43)  
Hmm, a rychlíky, co jezdí od Chebu na Prahu přes Ústí n. L., už nebudou jezdit úvratí přes hlavák, takže ty mraky lidí se budou tlačit na UL západ bez pořádných nástupišť. Chjo... :-(
Registrierter Benutzer Pyro 
31.10.2006 (9:34)  
Pjetro: ani mi nemluv, ale ja uz o tom vim nekolik mesicu, kdyz byl zverejnen konecny navrh, na kraji za to nemohou, ty odjezdy jsou v podstate stejne, misto x:39 pojedou v x:47...kdy to jedine trochu navazuje je vlak v 6:07 z Prahy to je na prestup ve Svinove cca 20 min....i kdyz je to trosku zmena, kdyz doted navazovalo kazde IC co jelo z Prahy do Svinova XP
31.10.2006 (9:32)  
Oni mi zrušili svkělé R1493/R1492??? :-(
Registrierter Benutzer Kuba 
31.10.2006 (9:30)  
to Pjetro: Ale všimni si pendolino je na Svinově XX:35. Takže v tomhlem vidím krásný marketingový tah ČD. Pokud chceš do Opavy musíš jet pendolinem, jestli ne počkej si, přece za hodinu jede další vlak.

To už rovnou mohli poslat pendolino do Opavy, když JŘ udělali tak že pokud se chceš dostat s Prahy do Opavy bez čekání musíš jet pendolinem.
31.10.2006 (9:13)  
Takže Supershit ujede trasu Pardubice-Brno za 1,26. No a aby to vypadalo, jak je super je tím místo klasického EC, tak těm se natáhne jízdní doba na 1,39 (se zastavením v MuN). Dnes tm stíhají v pohodě za 1,34. To by mě zajímalo, proč je hlavně v úseku Mun-Brno o 3 min delší jízdní doba než v současnosti (1,04 x 1,01, běžná jízdní doba 59-60 min).
Registrierter Benutzer Kuba 
31.10.2006 (9:10)  
Chybí tam k010t.pdf, nemáte to někdo??? Pokud ano, prosím o zaslání díky.

to Payus: Víš proč??? Protože to jsou ČD, tím je myslím vysvětleno vše. Já jsem taky těšil že mi bude do Opavy jezdit něco lepšího než posprejované a hnusné 460, ale už jsem to s toho vyrostl, třeba tam od příštího GVD bude jezdit aspoň RTE :-))).

Registrierter Benutzer Laborec425  mail  
31.10.2006 (8:48)  
Hmm. Laborec už nebude :((!
31.10.2006 (8:40)  
Tak to odbavení v R jako ve Sp je kvůli IDS. V IDS se mohou používat pouze Os a Sp, asi skončí vyjímka pro R, které dotuje stát. Tam kde dochází k dohodě mezi MDČR a IDS je tato poznámka - IDS-JMK, Jaris, VYDIS, IREDO, PID, ...
  1 ... 3 4 5 6 7      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko