Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Česká republika - Dnes se na internetu objevila konečná podoba Jízdního řádu ČD 2006/07. Oproti předchozímu návrhu došlo k těmto změnám: do ČR zavítají vlaky kategorie EN 352/353 Johanes Kepller, Karviná bude mít přímé spojení vlaky IC s Prahou, a to v ranních hodinách IC 580 Ostravan a v dopoledních IC 587 Olše, která se v Petrovicích u Karviné přivěsí na EC 108 Comenius z Varšavy.
V GVD se už nebudou objevovat tyto názvy - Odra, Leoš Janáček, Moravan, Laborec a Devín. Nově budou zavedena tato jména - Comenius, Galileo Galilei, Johannes Kepler, Emil Zátopek, Šíravan, Slovan, Jadran, Javorník, Budatín, Beskyd, Manažer, Olše, Hradišťan, Doubrava, Chrudimka, Moravia či Svitava.
Tabulky jízdních řádů jednotlivých tratí naleznete v přehledu tratí.
zdroj: GVD 2006/2007
Aleš Drobný
| 30.10.2006 (22:12)
| 30.10.2006 (22:12)Zusammenhängende Nachrichten

31.10.2006 (10:59)
Ja sem vcelku spokojen, v nasem kraji se vcelku nic zasadniho nestalo, mam i radost, ze nedoslo k proklamovanemu zruseni 063ky.
31.10.2006 (10:27)
Po zběžném prohlédnutí na lokálky změny oproti "konečnému návrhu":
164, 165: z Kadaně vlakem pouze na předměstí, do Kadaňského Rohozce a do Kaštic nic.
125: do Kolešovic v létě v sobotu dva parní vlaky.
137: do Vejprt pojedou vlaky i v pracovních dnech.
148: do Hranic v Čechách aspoň jeden vlak denně pojede.
164, 165: z Kadaně vlakem pouze na předměstí, do Kadaňského Rohozce a do Kaštic nic.
125: do Kolešovic v létě v sobotu dva parní vlaky.
137: do Vejprt pojedou vlaky i v pracovních dnech.
148: do Hranic v Čechách aspoň jeden vlak denně pojede.
31.10.2006 (9:43)
Hmm, a rychlíky, co jezdí od Chebu na Prahu přes Ústí n. L., už nebudou jezdit úvratí přes hlavák, takže ty mraky lidí se budou tlačit na UL západ bez pořádných nástupišť. Chjo... :-(
31.10.2006 (9:34)
Pjetro: ani mi nemluv, ale ja uz o tom vim nekolik mesicu, kdyz byl zverejnen konecny navrh, na kraji za to nemohou, ty odjezdy jsou v podstate stejne, misto x:39 pojedou v x:47...kdy to jedine trochu navazuje je vlak v 6:07 z Prahy to je na prestup ve Svinove cca 20 min....i kdyz je to trosku zmena, kdyz doted navazovalo kazde IC co jelo z Prahy do Svinova XP
31.10.2006 (9:32)
Oni mi zrušili svkělé R1493/R1492??? :-(
31.10.2006 (9:30)
to Pjetro: Ale všimni si pendolino je na Svinově XX:35. Takže v tomhlem vidím krásný marketingový tah ČD. Pokud chceš do Opavy musíš jet pendolinem, jestli ne počkej si, přece za hodinu jede další vlak.
To už rovnou mohli poslat pendolino do Opavy, když JŘ udělali tak že pokud se chceš dostat s Prahy do Opavy bez čekání musíš jet pendolinem.
To už rovnou mohli poslat pendolino do Opavy, když JŘ udělali tak že pokud se chceš dostat s Prahy do Opavy bez čekání musíš jet pendolinem.
31.10.2006 (9:13)
Takže Supershit ujede trasu Pardubice-Brno za 1,26. No a aby to vypadalo, jak je super je tím místo klasického EC, tak těm se natáhne jízdní doba na 1,39 (se zastavením v MuN). Dnes tm stíhají v pohodě za 1,34. To by mě zajímalo, proč je hlavně v úseku Mun-Brno o 3 min delší jízdní doba než v současnosti (1,04 x 1,01, běžná jízdní doba 59-60 min).
31.10.2006 (9:10)
Chybí tam k010t.pdf, nemáte to někdo??? Pokud ano, prosím o zaslání díky.
to Payus: Víš proč??? Protože to jsou ČD, tím je myslím vysvětleno vše. Já jsem taky těšil že mi bude do Opavy jezdit něco lepšího než posprejované a hnusné 460, ale už jsem to s toho vyrostl, třeba tam od příštího GVD bude jezdit aspoň RTE :-))).
to Payus: Víš proč??? Protože to jsou ČD, tím je myslím vysvětleno vše. Já jsem taky těšil že mi bude do Opavy jezdit něco lepšího než posprejované a hnusné 460, ale už jsem to s toho vyrostl, třeba tam od příštího GVD bude jezdit aspoň RTE :-))).
31.10.2006 (8:48)
Hmm. Laborec už nebude :((!
31.10.2006 (8:40)
Tak to odbavení v R jako ve Sp je kvůli IDS. V IDS se mohou používat pouze Os a Sp, asi skončí vyjímka pro R, které dotuje stát. Tam kde dochází k dohodě mezi MDČR a IDS je tato poznámka - IDS-JMK, Jaris, VYDIS, IREDO, PID, ...
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko










