Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Kadaň - Dne 9.12.2006 vyjede na koleje z Kadaně města do Kaštic poslední vlak ČD a pod výhradní taktovkou Ústeckého kraje. V regionu Vilémovska totiž probíhají intenzivní přípravy na vytvoření nového dopravního systému v režii sdružených obcí. Bude se jednat jak o dopravu železniční, tak i autobusovou. Tento systém dopravy bude provozován způsobem, který bude vyhovovat jak organizátorům dopravy, tak i obyvatelům a návštěvníkům tohoto zajímavého kraje. Vznik nového dopravního systému byl podnícen vytrvalým nezájmem ze strany Krajského úřadu a neprofesionálními zásahy do jízdních řádů v regionu, s následným zhroucením systému veřejné dopravy. Dalším důvodem ke vzniku dopravního systému je, že Vilémovsko připravuje k realizaci několik významných projektů v rámci turistického ruchu. Pro zúčastněné obce je nepřijatelné, aby přidělené prostředky přišly vniveč jen proto, že se návštěvníci nebudou schopni do oblasti dopravit. I přes mnohé intervence bude díky velké nechuti ČD a kraje provoz na tratích 164 a 165 zastaven do doby, než se zúčastněným stranám podaří vyřídit všechny náležitosti ohledně budoucího provozu Doupovské dráhy.
zdroj: mesto-kadan
Payus
| 7.11.2006 (19:29)
| 7.11.2006 (19:29)Související zprávy

08.11.2006 (11:01)
Nic konkrétního jsem nenašel,hlavně to,jak!? dokážou ušetřit 2mil. za řešení vlak/bus oproti řešení:jen bus,to by mne obzvláště zajímalo,bez ironie...
08.11.2006 (10:26)
Na kadaňsku je právě kamenem úrazu fakt, že ani autobusy tak dobře neobslouží dotčené obce jako vlak. Nehledě na to, že studie jasně prokázaly, že pouze autobus je zde o 2 mil. dražší než kombinace vlak+bus. Co se týče druhé otázky, že vás zajímá, co přesně vypracovali a co to znamená, doporučuji si přečíst články zde http://www.dopravni.net//search.php?rstext=Vilémov&rskde=tsl&rsvelikost=sab
08.11.2006 (10:13)
GAPA:Ano,bydlím na hlavní trati,jezdí mi to často a můžu si vybrat mezi vlakem a busem atd.
Ale to že nějací šotouši jednají na MD nebo vypracují dopravní studii mě moc neřekne.
Mě zajímá přesně co vypracovali a co to přinese za zlepšení.
Možná to je solidní dílo, na které seženou solidní dopravce jezdící za rozumné peníze,ale ono to nejde nikde zjistit...
Ale to že nějací šotouši jednají na MD nebo vypracují dopravní studii mě moc neřekne.
Mě zajímá přesně co vypracovali a co to přinese za zlepšení.
Možná to je solidní dílo, na které seženou solidní dopravce jezdící za rozumné peníze,ale ono to nejde nikde zjistit...
08.11.2006 (10:05)
Dotace: Odkud jsi??? Že takhle mluvíš? Určitě odněkud z hlavní trati, kde ti vlak jede každou půlhodinu, co? Nevím, proč KDS nazýváš podivné spojení, protože kdybys věděl, jakou práci už na kadaňsku odvedli (dopravní studie, jednání na MD...), tak takhle nemluvíš. Ale to tady jak vidím mluví všichni... asi jste zase rádi, že se něco děje a že budou vzácné fotky z 164/5, když už tam ty vlaky konečně nebudou jezdit.
Btw včera jsem se v 20:01 ptal, kde na internetových stránkách města Kadaně najdu odkaz na ten článek - zatím mi nikdo neodpověděl... Takže si zatím myslím, že jste článek jen opsali z dopravního webu, kde je již delší dobu - http://www.dopravni.net/view.php?cisloclanku=2006102505
Btw včera jsem se v 20:01 ptal, kde na internetových stránkách města Kadaně najdu odkaz na ten článek - zatím mi nikdo neodpověděl... Takže si zatím myslím, že jste článek jen opsali z dopravního webu, kde je již delší dobu - http://www.dopravni.net/view.php?cisloclanku=2006102505
08.11.2006 (7:32)
Já se samozřejmě musím zeptat,jakým stylem chce to podivné sdružení dotovat tyhle dvě tratě?
A chce jezdit až do Kadaňského Rohozce,nebo bude Bus přípoj ve Vilémově od vlaku z Kadaně?
Oni pořád mluví o vlastní dopravě kterou za nemalé peníze má vymyslet KDS(nebo už vymyslelo?),ale já jsem zatím nikde nenašel sebemenší návrh,jak by to mělo vypadat a moc by mě to zajímalo:jízdní řády,dopravci,výše dotace na jednotlivé linky,spoluúčast obcí a jak na to bude KU reagovat.
Zastavení os.dop. na 121 přineslo zlepšení dopravní obslužnosti(nová bus linka do Ph a do Slanýho) pro vesnice na trati a okolo ní.
Kdo nevěří ať tam běží,ta prázdná 810ka jedoucí od nikud nikam tam obyč.platícím cestošům rozhodně nechybí
A chce jezdit až do Kadaňského Rohozce,nebo bude Bus přípoj ve Vilémově od vlaku z Kadaně?
Oni pořád mluví o vlastní dopravě kterou za nemalé peníze má vymyslet KDS(nebo už vymyslelo?),ale já jsem zatím nikde nenašel sebemenší návrh,jak by to mělo vypadat a moc by mě to zajímalo:jízdní řády,dopravci,výše dotace na jednotlivé linky,spoluúčast obcí a jak na to bude KU reagovat.
Zastavení os.dop. na 121 přineslo zlepšení dopravní obslužnosti(nová bus linka do Ph a do Slanýho) pro vesnice na trati a okolo ní.
Kdo nevěří ať tam běží,ta prázdná 810ka jedoucí od nikud nikam tam obyč.platícím cestošům rozhodně nechybí
07.11.2006 (22:06)
Twix: Podle Jeřábka nebude nic, ale v dohledné době by se měly rozjet alespoň rekreační vlaky právě kvůli Krásnému Dvoru, Nechranicím a dalším budovaným turistickým aktivitám v oblasti Vilémova, Radonic a Mašťova. Nepředstavujte si pod tím ohromné Disneylandy a další komerční nesmysly, ale jen běžné zázemí pro turistikující rodinky a pod.
07.11.2006 (21:44)
Ústecký kraj není pohroma jen pro železnici, ale pro veřejnou dopravu vůbec, příklad za všechny - mezi Jetřichovicemi a Hřenskem v Českém Švýcarsku jezdí jen dva páry autobusových spojů a to pouze o víkendech.
Bude za ty vlaky nějaká autobusová náhrada, nebo se už lidi do práce, k zámku Krásný Dvůr či k rekreaci na Nechranice dostanou pouze autem?
Johny: Na trati 121 se pro GVD 2007 osobní doprava určitě neplánuje, nevím jestli by se nehodily třeba Os Praha hl.n. - Zličín - Slaný... Přednosta stanice Středokluky tvrdil, že v GVD 2008 pojedou po trati 121 rychlíky Praha - Most. To má minimálně jede háček - nezruší se ty rychlíky do té doby?
Bude za ty vlaky nějaká autobusová náhrada, nebo se už lidi do práce, k zámku Krásný Dvůr či k rekreaci na Nechranice dostanou pouze autem?
Johny: Na trati 121 se pro GVD 2007 osobní doprava určitě neplánuje, nevím jestli by se nehodily třeba Os Praha hl.n. - Zličín - Slaný... Přednosta stanice Středokluky tvrdil, že v GVD 2008 pojedou po trati 121 rychlíky Praha - Most. To má minimálně jede háček - nezruší se ty rychlíky do té doby?
07.11.2006 (21:17)
Bohužel ČD za to můžou. ČD neměly zájem cokoli nabídnout, aby dopravu na trati organizovaly podle potřeb obcí, aby dokázaly dopravu provozovat levněji i přesto, že měly jednoznačný důkaz o tom, že to lze. Firma, která se na jednání chlubí tím, že její režijní náklady jsou 45% nemá místo na podnikatelském světě.
Samozřejmě to neospravedlňuje neuvěřitelný diletantizmus pánů z Odboru dopravy KÚ, zejména pana Jakuba Jeřábka http://www.kr-ustecky.cz/vismo5/o_osoba.asp?d=0&u=450018&id_org=450018&id_o=64938&p1=94106.
Nezapomínejte, že hejtman má jen politickou odpovědnost, ale odborné podklady pro jeho rozhodování mu připravuje někdo jiný. Oddělení dopravní obslužnosti kraje je právě to příslušné odborné pracoviště!
Samozřejmě to neospravedlňuje neuvěřitelný diletantizmus pánů z Odboru dopravy KÚ, zejména pana Jakuba Jeřábka http://www.kr-ustecky.cz/vismo5/o_osoba.asp?d=0&u=450018&id_org=450018&id_o=64938&p1=94106.
Nezapomínejte, že hejtman má jen politickou odpovědnost, ale odborné podklady pro jeho rozhodování mu připravuje někdo jiný. Oddělení dopravní obslužnosti kraje je právě to příslušné odborné pracoviště!
07.11.2006 (20:55)
ČD4ever:To vysvětli našemu slavnému hejtmanovi Šulcovy. ČD za to nemůžou. Zde v usteckym kraji je to fakt na ....
07.11.2006 (20:48)
ČD4ever: Proč asi? http://zelpage.cz/detail_photo.php?photo=820026
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko










