..: Cesta z Ostravy do Prahy: nabídka bude bohatá, závod může začít :..
680, ŽP Ostrava - Bitva o cestující mezi dopravci na trati mezi Ostravou a Prahou se přiostřuje. Poté, co soukromá firma Railtrans potvrdila, že od zavedení nového jízdního řádu 10.12. nasadí denně na trať mezi Ostravou a Prahou osm párů svých "levných" rychlíků, České dráhy přišly v posledních dnech s několika cenově výhodnými nabídkami ve svých spojích. Připočítáme-li k tomu, že mezi Ostravou a Prahou jezdí také autobusové spoje společnosti Student Agency a dalších dopravců, cestující si budou mít od prosince opravdu z čeho vybírat.

Student Agency, SAZ Ostravy do Prahy vyráží v současné době v pracovní dny osm "žlutých" autobusů společnosti Student Agency, které nabízejí spojení mezi oběma městy za 250 korun. Dva autobusové spoje v každém směru jezdí také u společnosti Capital Express s plným jízdným za 290 korun. Z Ostravy vyjíždí do Prahy také spoj společnosti ČSAD Ústí nad Orlicí, u něhož plné jízdné činí 260 korun.

S podobnou cenou chce od prosince přijít také železniční společnost Railtrans. Cena jednosměrné jízdenky z Ostravy do Prahy a naopak bude ve druhé třídě stát 240 korun.¨Tyto rychlíky pod označením RT Express pojedou osmkrát denně v každém směru. S novou nabídkou přicházejí také České dráhy. Jednosměrná jízdenka ve vlaku bez místenky ve druhé třídě bez slevy dnes stojí na této trati 424 korun, ale s použitím In-Karty jen 260 korun. ČD navíc od 10. prosince přinesou možnost cestování mezi všemi krajskými městy za jednotnou cenu 140 korun (pro většinu cestujících mezi krajskými městy je to však zdražení), a to v rámci služby eLiška, což je spojení internetového prodeje, platby platební kartou a stanoveného počtu míst. Od stejného data začne také platit zvýhodněné cestování na spojích SC Pendolino, kde cena pro držitele čipové karty In-karty/Rail plus bude začínat na ceně 226 korun.

zdroj: Moravskoslezský deník


Payus Poslat mail autorovi | 15.11.2006 (18:20)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 ... 8      Zpráv na stránku:   
17.11.2006 (8:40)  
Aleš Drobný: Zato TQM nasazuje na spoj Opava-Krnov určitě Scanii Irizar se stevardkou, barem, WC...:-D
dopisovatel nebo člen ŽP Payus  mail  
16.11.2006 (23:07)  
Aleš Drobný:
srovnáváš nesrovnatelné... srovnávat raketu krátkého doletu 810ku s dálkovým busem...co to je za nápad...810 doufám nebude nikdy nasazena na spoje z Ostravy do Prahy.Podívej se do JŘ a srovnej vlaky korzující mezi Práglem a O-vou.Srovnej levného dopravce jezdícího Karosou s obyčejným rychlíkem,např Ostravanem...a pak v těch kategoriích postupně pokračuj
registrovaný uživatel zdenda 
16.11.2006 (22:21)  
aneb potrefená husa vždycky co? zakejhá. a zakejhala, to máme radost...:-))) a nejen já...
16.11.2006 (22:15)  
to zdenda: maš tam chybu ma to byt tohle se dobře čte, čas od času se tady vyskytne podle názorů tu větší, tu menší blbec - z této diskuse namátkou deadeye, Zdenda nebo ČD4ever a všichni se můžou z posunutejch nebo úplně vyšinutejch mozků zbláznit...ale zase se u té diskuse člověk nenudí:-)))
16.11.2006 (21:57)  
Payus:Já tim jel minulý týden z Pardubic do Liberce a vlakem jsem jel naposled dneska odpoledne z Ovy do Krnova no a ta 810z Opavy do krnova zrovně luksusně nevypadala.
registrovaný uživatel Johny A.  mail  
16.11.2006 (21:09)  
..myslim se nenudit.
registrovaný uživatel Johny A.  mail  
16.11.2006 (21:09)  
A to je účel ne?:-)))
registrovaný uživatel zdenda 
16.11.2006 (20:54)  
tohle se dobře čte, čas od času se tady vyskytne podle názorů tu větší, tu menší blbec - z této diskuse namátkou deadeye, Aleš Drobný nebo ČD4ever a všichni se můžou z posunutejch nebo úplně vyšinutejch mozků zbláznit...ale zase se u té diskuse člověk nenudí:-)))
16.11.2006 (20:49)  
Aleš Drobný: Jak vidno, asi jsi dlouho v ČR nejel vlakem. :-) To i 810tky na lokálkách jsou v mnohem lepším stavu. Za 854ky třeba v relaci Praha-Tanvald se ČD určitě nemusí stydět. Narozdíl od rachotin některých autobusových dopravců. Před časem se mi stalo, že nám klekl autobus v nejhorším místě na trase HK-Brno (Janov) a kdyby nás nevzal poslední bus ve 22 hodin (tj. po 4,5 hodinách), tak jsme tam snad umrzli, protože bylo pod nulou a nejelo ani topení. Takže to pohodlí v autobusu od té doby nějak nevidím tak optimisticky ...
registrovaný uživatel Johny A.  mail  
16.11.2006 (20:39)  
Krom toho značná část autobusovýh linek je obsluhována takovými busy, že člověk ani neví, jestli dojede. Řada firem provozuje například dávno vyřazené busy pražského dopravního podniku. Ty srovnávejte s tou fotkou vozu ČD co jste tu uveřejnil. A nejsou to jen místnílinky.
  1 2 3 4 5 ... 8      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko