..: Z Bratislavy do Prahy Pendolinem za 669 Sk :..
680, ŽPBratislava - Zatímco České dráhy neustále tají ceny jízdného ve vlacích SuperCity, které budou jezdit po tzv. jižní linii do Bratislavy a Vídně, Železničná spoločnosť Slovensko již zveřejnila ceny jízdních dokladů, které budou platné ve spoji SC 134/135 Slovenská strela. Cena je velmi podobná jako v současném spoji EC Slovenská strela, na kterém je řazena klasická souprava. Jednosměrná jízdenka z Bratislavy hl. st. do Prahy Holešovic přijde v SC ve 2. třídě na 669 Sk (cca 525 Kč), v 1. třídě zaplatí cestující 807 slovenských korun (cca 635 Kč). V ceně lístku je již zahrnuta cena místenky. Ve všech stanicích, kde spoj SC Slovenská strela zastaví, budou sloužit cestujícím tzv. expresní pokladny. Jízdenku pro tento spoj mohou cestující využít také na lince C pražského metra mezi stanicemi Nádraží Holešovice a Hlavní nádraží. Vlak bude doprovázen i na území Slovenské republiky stevardy Českých drah z UŽST Břeclav, kterých bylo na zajišťování spojů SuperCity po jižní linii vybráno čtrnáct.

Z bratislavského nádraží na pražské letiště za 800 Sk

SC Pendolino, ČD Ve všech pokladnách na Slovensku vybavených systémem iKVC si budou moci zakoupit cestující i jízdenku až do tarifního bodu Praha letiště. Jízdenka v SC z Bratislavy hl. st. až na pražské letiště v Ruzyni při použití autobusového spoje Airport Express bude stát ve 2. třídě 799 Sk a v 1. třídě bez čtyřiceti korun přijde na tisíc Sk.

Globální ceny v SC Slovenská strela v Sk ve 2./1. třídě budou následující: Bratislava - Břeclav i Bratislava - Brno 400/484, Bratislava - Pardubice 530/638, Bratislava - Praha Hol. 669/807, Bratislava - Praha Letiště Ruzyně 799/960. Nyní stojí jízdenka vlakem EC z Prahy do Bratislavy zhruba 600 Sk (necelých 500 Kč). Zítra vykoná jednotka ČD pendolino prezentační jízdu pro pozvané hosty a novináře v úseku Bratislava hl. st. - Kúty a zpět. Na slovenském území bude vlak jezdit maximální rychlostí 140 km/h. Od 10.12.2006 bude SC 134 jezdit v ranních hodinách na trase Bratislava hl. st. (5:41) - Kúty (6:19) - Břeclav (6:35) - Brno hl. n. (7:07) - Pardubice hl. n. (8:32) - Praha Holešovice (9:30). Ve večerních hodinách pojede SC 135 na trase Praha Holešovice (18:26) - Pardubice hl. n. (19:23) - Brno hl. n. (20:51) - Břeclav (21:23) - Kúty (21:37) - Bratislava hl. st. (22:13). Při cestě ze Slovenska do Česka bude jízdní doba 3:49 hod., v opačném směru o 2 minuty kratší.

zdroj: Tisková zpráva ZSSK, kurs ČNB dne 15.11.2006 - 100 SKK = 78,52 CZK


CSPSV | 15.11.2006 (19:28)
Related newsopen/close

More on Tarify

More from Česká republika (celá) Slovensko (celé)


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
Registered user M 
16.11.2006 (1:22)  
Mne zajima jedine - jako to bude se CityStar. Jenze jaky je problem - abych tak rekl vyborna prehlednost tarifu...

Pokud jde o prestup na Praterstern, tak to se musim fakt smat (ani ne tak comarovi teda). Ze Schwechatu zrovna low-costy neletaji. No a tady se usetri skvela dve eura. Huh, tak to je odvaz. Kdyby se tam nekede mel ten bus na hodinu zasekat, tak dobry, ale to taknak nehrozi...

No a pokud jde o tu Ruzyn... Jako no nevim no... Pojede nekdo na Ruzyn (z Bratislavy), aby letel s Lufthansou? Asi tezko, kdyz ma u zadku Schwechat a cenove velmi vyhodny pripoj leti i Bratislavy. Pojede tam nekdo, kdo leti s nizkonakladovkama? Jako mam o tom pochyby - v Blave maji zakladnu SkyEurope a letaji z Budapesti, kde ma hodne spoju myslim i WizzAir. Na obe letiste letaji i jine spolecnosti.

A CSA? No, tak jsem cvicne zkusil Rigu (tohle asi uplne dobry priklad nebude, protoze do Rigy jiste kazdy poleti z Vidne s Air Baltic, ale princip je vsude plusminus stejny). Z Prahy 8200 Kc (cena jen za letadlo - BEZ vlaku!), z Bratislavy 7600 Kc. Plus rychlost a pohodli jasne na strane letadla. Aspon teda kdyz uz nekdo da desitku za letadlo, tak pochybuju, ze i kdyz by to z Blavy vyslo o neco draz, tak se kvuli tisicovce bude chtit 5 hodin trmacet na Ruzyn, kdyz tam muze byt za hodinu (i kdyz pokud nekdo resi prestup na S-bahn kvuli 2€...).
16.11.2006 (0:36)  
to Mr.Golf: Protoze CDnechapou, ze najmout si kvalitniho cloveka(firmu) na marketing a delat sluzby prehledne je levnejsi a vyhodnejsi nez ceniky zplacavat po porade nad pivem:) No 130Sk za cestu Holesovice - Ruzyn je pomalu jak za taxik (pokud pojedete treba ve dvou, nedej boze ve ctyrech:) To me moc jako vyhodna nabidka nepripada, na to asi nikoho nenalakaji:)

To CD4ever: Omlouvam se, ze jsem se do Vas nekdy oprel, jste totiz skvely komika ta ironie je dokonala.
15.11.2006 (23:30)  
Cena je na hranici prijatelnosti, jenom nechapu, proc CD nenabizi rovnou nejakou zlevnenou cenu pro majitele zakaznickych karet. Ti si musi, pokud chteji uplatnit slevu, koupit beznou jizdenku a k ni priplatek (pravda,zlevneny). Myslim si, ze prehlednejsi by bylo zverejnit cenik s jizdnym pro majitele techto karet-pak by se mozna naslo vic lidi,kteri by si je koupili, kdyz by videli, ze se investice do nich vrati -dejme tomu-po 3-4 jizdach.
15.11.2006 (23:08)  
No, nikde jsem se tam nedočetl o slevách pro studenty. Čistě osobně odhaduji, že tam bude pro studenty dojíždějící do školy podstatná sleva jako v SC na severní větvi. Kdyby to bylo taky 50%, tak jich to přiláká dost. Uvidíme...
15.11.2006 (22:22)  
Budulinek4: Souhlas, studenty to sotva přiláká, ti radši ušetří a jedou busem, má sice v jízdním řádu úplně nestíhatelnou jízdní dobu, ale to je přece celkem jedno v kolik přijedou. Že by pendolino využívali spíš kravaťáci na služební cesty? Když jim to nadřízení zaplatí, jako že to vypadá prestižně...
15.11.2006 (22:03)  
CSPSV: Viem, pred časom som si to zisťoval. Len celkom nechápem tú filozofiu. Keď človek cestuje SCP z Ostravy, Olomouce, Pardubic, zaplatí tú istú cenu za cestu na Holešovice i do Ruzyně. Ten bus tam bol predstavovaný ako bonus pre cestujúcich SCP a 1. triedy vlakov vyššej kvality. Všetci ostatní platia 45,- Kč alebo môžu ísť MHD za 20,- Prečo sa teda rovnakej logiky nedrží aj SC na južnej vetve, ale namiesto toho ešte ťahá z ľudí cca 100,- Kč? (Toto je rečnícka otázka určená ČD (a ČD4ever))

Ad Student Agency: to je fakt. Tam sa potom oplatí prestup na S-Bahn, ako už písal comar.
15.11.2006 (21:53)  
ČD4ever: A všichni se vejdou do tohoto jediného páru vlaků s kapacitou 331+2 cestující. :-D :-D :-D
Registered user ČD4ever  mail  
15.11.2006 (21:52)  
ČD4ever je zde...... ČD nabídly jako vždy naprosto rozumné ceny za vysoce nadstandartní služby..... Jakákoli autobusová konkurence nemá jedinou šanci a do konce roku stáhne své autohnusy z linky Pha-Bratislava..... ČD udělaly další správný krok........ Cena je naprosto bezkonkurenční a věřím, že ČD získají mnoho dalších spokojených zákazníků.....
Registered user Budulinek4  mail  
15.11.2006 (21:51)  
No když vezmu, že základní jízdenka SA z Prahy do Bratislavy stojí 190 Kč...

Přilákat třeba Slovenské studenty studující v Praze do Pendolina bude hodně těžké, protože naprostá většina jezdí autobusem a o vlaku ani netuší.
Cenou je určitě nepřesvědčí, rychlostí také moc ne, tak nevím...
Registered user HonzaJ  mail  
15.11.2006 (21:17)  
A kde je ČD4ever, že to ještě neokomentoval...nebo komentuje jenom fotky :-D
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko