Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Kadaň předměstí - Kaštice - Dne 9.12.2006 vyjede na trati Kadaň město - Kadaňský Rohozec - Kaštice poslední vlak osobní dopravy, ČD tak reagují na omezení dotací krajského úřadu pro tuto trať. Proto se během několika příštích dní začneme setkávat v motorových vozech s tímto tzv. Parte.
Mexicannos
| 18.11.2006 (13:29)
| 18.11.2006 (13:29)Související zprávy

20.11.2006 (0:02)
To Petr Krček: otázka zní, jestli jen kvůli tomu, jak romantická jízda lokálkou je, zapomeneme na ekonomický aspekt. Není normální, aby stát živil takové věci...
19.11.2006 (23:11)
hyvrysák, Sandokan: 1. 4. 2006 byly čerstvě vytrhané a k vytrhání připravené kolejnice ve stanici Krásný Dvůr.
19.11.2006 (22:11)
Demonstraci bych nahradil defenestrací...
19.11.2006 (21:22)
P. Krček: Ja na tu demonstraci pudu s tebou.!! :-)))))
19.11.2006 (20:14)
Privatizace:Ani náhodou!Lokálky mám na to moc rád.
19.11.2006 (19:05)
Pravda, vedení našeho kraje (rozuměj UK) není ideální, ale přesto chyba není čistě na jeho straně, nýbrž v celém systému.
Kroky pro efektivní provoz na všech linkách a všech tratích:
1)Privatizace ČD
2)Každý si může jezdit kde chce, stačí dostat licenci, která se bude udílet (skoro) automaticky. Odtsranit schvalování jízdních řádů - dopravce sám pozná, kdy jezdí nejvíce lidí a kdy to lidé nejvíce potřebují. Může požádat kraj o dotaci na ztrátový, ale nezbytný spoj.
3)Linky, které nebudou dostatečně rentabilní, tedy ty, na kterých se neuživí ani jeden dopravce, bude provozovat Kraj, který na ně vypíše výběrové řízení. Rozhodující bude poměr cena x kvalita.
Platí pro busy i vlaky. Liberaální trh rulez.
Kroky pro efektivní provoz na všech linkách a všech tratích:
1)Privatizace ČD
2)Každý si může jezdit kde chce, stačí dostat licenci, která se bude udílet (skoro) automaticky. Odtsranit schvalování jízdních řádů - dopravce sám pozná, kdy jezdí nejvíce lidí a kdy to lidé nejvíce potřebují. Může požádat kraj o dotaci na ztrátový, ale nezbytný spoj.
3)Linky, které nebudou dostatečně rentabilní, tedy ty, na kterých se neuživí ani jeden dopravce, bude provozovat Kraj, který na ně vypíše výběrové řízení. Rozhodující bude poměr cena x kvalita.
Platí pro busy i vlaky. Liberaální trh rulez.
19.11.2006 (18:54)
Demonstraci? Vždyť by tě šotouši rozcupovali, že jim boříš představy o ideální železnici bez lokálek, které je třeba bezezbytku zrušit :o)
19.11.2006 (16:24)
Co tahkle se semknout a udělat demonstraci před KÚ.Ústecký kraj je nejhorší v ČR!Z Šulce(+jeho moudrý rádcové) se mi zvedá kýbl.
19.11.2006 (11:26)
Frantisek: Me by taky zajimaly ty vytrhany koleje, ale to ostatni je pravda. Bohužel má pravdu i Kiper.
19.11.2006 (10:55)
hyvrysák: Přesně tak.....To je úplná hovadina..... Za zastavení dopravy může pouze zkur.... ústecký kraj.....
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko










