Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Uhersko - Doprava na I. železničním koridoru se dnes krátce po 18:30 hod. zastavila. Důvodem byla zhruba třicetiletá žena, která na železničním přejezdu za Uherskem na Pardubicku vstoupila pod vlak IC 587 Jan Perner, jedoucí z Prahy do Bohumína. Podle informací od hasičů, kteří na místě zasahují, se jednalo s velkou pravděpodobností o sebevražedný úmysl. Svědci nehody totiž uvedli, že dotyčná přijela k přejezdu vlastním vozem, vysvlékla se, vstoupila na trať a evidentně očekávala příjezd vlaku. Vlak sebevražedkyni zachytil a přejel všemi vozy.
Karel K.
| 19.11.2006 (20:05)
| 19.11.2006 (20:05)Zusammenhängende Nachrichten

20.11.2006 (8:30)
Takže výsledek a shrnutí včerejších událostí:
Situace se vyvíjela následovně
cca. 18:40 sražení sebevražedkyně
asi dvě hodiny se stálo, protože se čekalo na příjezd vyšetřovatelů
cca. 20:30 měl IC 587 dojet do Zámrsku, kde měli cestující přesednout do rychlíku 601 z Prahy do Ostravy
cca. 20:20 - R 601 sice přijel, ale s porouchanou lokomotivou a nemohl pokračovat dál.
cca. 21:00 - šanci na "vyproštění" cestujících pak definitivně zhatil problém s trolejemi (možná stržení), díky kterému nebylo možné po jedné koleji jezdit proto, že v kolejišti ležely ostatky a podruhé z důvodu oné troleje.
cca. 22:00 - cestující R 601 a IC 587 zůstali stát v Zámrsku, prakticky bez šance se odtama dostat.
cca. 23:00 - konečně odjíždí R 601, totálně přeplněný cestujícími z IC 587. Část cestujících vyčkává na R 201.
cca. 23:11 - přijíždí do Zámrsku R 201, který nakládá zbylé cestující z IC 587. Jejich "vysvobození" tedy trvalo 4,5 hodiny!!!
cca. 23:30 - ze Zámrsku odjíždí omyté IC 587. Podle všeho pokračuje ve své trase bez cestujících.
Vlaky pak dojely s následujícím zpožděním:
R201 - 55 minut (příjezd na Svinov 2:25 místo 1:30)
R601 - 166 minut (příjezd na Svinov 2:14 místo 23:28)
IC587 - 302 minut (příjezd na Svinov 2:17 místo 21:15)
Situace se vyvíjela následovně
cca. 18:40 sražení sebevražedkyně
asi dvě hodiny se stálo, protože se čekalo na příjezd vyšetřovatelů
cca. 20:30 měl IC 587 dojet do Zámrsku, kde měli cestující přesednout do rychlíku 601 z Prahy do Ostravy
cca. 20:20 - R 601 sice přijel, ale s porouchanou lokomotivou a nemohl pokračovat dál.
cca. 21:00 - šanci na "vyproštění" cestujících pak definitivně zhatil problém s trolejemi (možná stržení), díky kterému nebylo možné po jedné koleji jezdit proto, že v kolejišti ležely ostatky a podruhé z důvodu oné troleje.
cca. 22:00 - cestující R 601 a IC 587 zůstali stát v Zámrsku, prakticky bez šance se odtama dostat.
cca. 23:00 - konečně odjíždí R 601, totálně přeplněný cestujícími z IC 587. Část cestujících vyčkává na R 201.
cca. 23:11 - přijíždí do Zámrsku R 201, který nakládá zbylé cestující z IC 587. Jejich "vysvobození" tedy trvalo 4,5 hodiny!!!
cca. 23:30 - ze Zámrsku odjíždí omyté IC 587. Podle všeho pokračuje ve své trase bez cestujících.
Vlaky pak dojely s následujícím zpožděním:
R201 - 55 minut (příjezd na Svinov 2:25 místo 1:30)
R601 - 166 minut (příjezd na Svinov 2:14 místo 23:28)
IC587 - 302 minut (příjezd na Svinov 2:17 místo 21:15)
20.11.2006 (2:24)
Osobne si myslim, ze shanet v nedeli vecer ve "spicce" nahradni cokoliv neni uplne snadne, ale dispecera nedelam, Cestujici patrne ano, takze tusi, ze zaloh je asi dostatek a neni problem je sehnat.
Pritelkyne dnes uvizla v autobuse u Frydku-Mistku. Ridic neco opravoval, opravoval, po dvou hodinach se s dispecerem zacali domlouvat, ze poslou nahradni autobus. No, nevyhoda byla, ze slo o prazskou firmu...
Ne ze bych chtel nak hajit CD, mne spis neni jasny, proc ji tam sbirali 5 hodin (a stejne ji asi neposbirali celou).
Take nevim, jak by se tam ten vlak dostal...
Ostravan jel 2 hodiny po Pernerovi, Silesia jeste o dve hodiny pozdeji a Laborec o neco za ni. Vsechny 4 vlaky u Zamrsku uvizly a ted jedou v podstate za sebou (R Ostravan je 15 minut pred trojici R Silesia, IC Perner, R laborec, ktera jede v 3minutovem rozestupu - zde by mne treba zajimalo, proc tam vlaky 3 hodiny (hodinu) stoji, aby nakonec odjely jinak nez prijely).
A druha vec - Perner Zamrskem projizdi 18:36. Vsechny vlaky co jedou za nim na Ostravu (vyjma Pendolina) stoji v rade za nim. Slovenska Strela prijizdi 19:52, nabira 10 minut zpozdeni, ale jede dal. R1504 v protismeru nabira ca. 15 minut, ale jede dal. Totez Janacek (ten projizdi 19:24)). Ovsem R1540 s prujezdem 20:04 uz 2 hodiny stoji. A naopak Hasek, ktery ma projizdet v 20:14 nabira pouhou ctvrthodinku. Fatra co jede 10 minut za nim pro zmenu 100 minut. R1570 odjizdi v 21:11 z Chocne odklonem. Zpozdeni nabira pouze 90 minut.
No, abych to shrnul teda:-) Perner udelal v 18:36 bum, pendolino v 19:34 proficelo, totez Strela v 19:52. Dalsi vlaky z Prahy ale stoji. Na Prahu vlaky zpravidla stoji v zastupu, Hasek ale projizdi (pritom projel v dobe, kdy jine - v obou smerech - vlaky uz staly).
Idealni by bylo vyjadreni vypravciho z Chocne, co mu kdo hlasil. Nicmene zda se, ze ackoliv byla trat uspana, tak pro nekoho byla ucpana mene, pro jineho vice. Skoda, ze se to stalo tak pozde a uz nejelo zadne pendolino. Muj tip je, ze by ty zatarasy prorazilo...
Takze chapu, ze tam neslo poslat zadnou nahradu (jeden vlak je nejakych 500 mist, sest vlaku je 3000 mist. To je 50 autobusu), ale nechapu, proc tam ty vlaky staly tak dlouho a proc projizdely tak, jak projizdely...
Pritelkyne dnes uvizla v autobuse u Frydku-Mistku. Ridic neco opravoval, opravoval, po dvou hodinach se s dispecerem zacali domlouvat, ze poslou nahradni autobus. No, nevyhoda byla, ze slo o prazskou firmu...
Ne ze bych chtel nak hajit CD, mne spis neni jasny, proc ji tam sbirali 5 hodin (a stejne ji asi neposbirali celou).
Take nevim, jak by se tam ten vlak dostal...
Ostravan jel 2 hodiny po Pernerovi, Silesia jeste o dve hodiny pozdeji a Laborec o neco za ni. Vsechny 4 vlaky u Zamrsku uvizly a ted jedou v podstate za sebou (R Ostravan je 15 minut pred trojici R Silesia, IC Perner, R laborec, ktera jede v 3minutovem rozestupu - zde by mne treba zajimalo, proc tam vlaky 3 hodiny (hodinu) stoji, aby nakonec odjely jinak nez prijely).
A druha vec - Perner Zamrskem projizdi 18:36. Vsechny vlaky co jedou za nim na Ostravu (vyjma Pendolina) stoji v rade za nim. Slovenska Strela prijizdi 19:52, nabira 10 minut zpozdeni, ale jede dal. R1504 v protismeru nabira ca. 15 minut, ale jede dal. Totez Janacek (ten projizdi 19:24)). Ovsem R1540 s prujezdem 20:04 uz 2 hodiny stoji. A naopak Hasek, ktery ma projizdet v 20:14 nabira pouhou ctvrthodinku. Fatra co jede 10 minut za nim pro zmenu 100 minut. R1570 odjizdi v 21:11 z Chocne odklonem. Zpozdeni nabira pouze 90 minut.
No, abych to shrnul teda:-) Perner udelal v 18:36 bum, pendolino v 19:34 proficelo, totez Strela v 19:52. Dalsi vlaky z Prahy ale stoji. Na Prahu vlaky zpravidla stoji v zastupu, Hasek ale projizdi (pritom projel v dobe, kdy jine - v obou smerech - vlaky uz staly).
Idealni by bylo vyjadreni vypravciho z Chocne, co mu kdo hlasil. Nicmene zda se, ze ackoliv byla trat uspana, tak pro nekoho byla ucpana mene, pro jineho vice. Skoda, ze se to stalo tak pozde a uz nejelo zadne pendolino. Muj tip je, ze by ty zatarasy prorazilo...
Takze chapu, ze tam neslo poslat zadnou nahradu (jeden vlak je nejakych 500 mist, sest vlaku je 3000 mist. To je 50 autobusu), ale nechapu, proc tam ty vlaky staly tak dlouho a proc projizdely tak, jak projizdely...
20.11.2006 (1:05)
Karel K.: Hele ale spocitej si, do kolika "postu" si presne to same co jsi napsal ted, uz dnes napsal... skutecne se v tom relevantni informace hledaji velmi tezko. Povazujes opravdu vetsinu "ctenaru" za idioty, kterym nestaci, ze svuj nazor si napsal jednak na svuj blok a jednak do prispevku sem? Kdybys to napsal do ctyr, peti prispevku, tak si reknu "nu dobra - opakovani matka moudrosti" ale takhle... :-(
20.11.2006 (1:02)
výmluva není omluvou.u čd je milion argumentů,proč to nejde,ale ani jeden ,proč by to mělo jít
20.11.2006 (1:00)
happy: cynicky bych odpověděl, že "těmhle lidem" rád udělám reklamu, pokud by to vedlo k tomu, že by to všichni hromadně zabalili a pak by byl na pár let klid.....
Cestující: ČD nechápu a je mi jasné, že kdybych tam napsal, dozvím se něco o "provozních důvodech," mimořádnostech a podobně.... Proto bojuji vlastní cestou, třeba tím, že vystavím fotky, jak jsem ukázal níže....
Johnny: jo, jasně, jedna rovina byla ta zpravodajská. Ta mě bavila a byl jsem rád, že jsem mohl skoro online přinášet novinky.
Jenže druhá rovina je ta "praktická" - prostě když víš, že kvůli nějaké kravce s depkama /a asi i alkoholem či drogama/ Tvoje manželka trčí - stejně jako tři týdny nazad - někde v polích a není naděje, že se dostane domů před půlnocí.
Prostě já do těchto sobeckých, egoistických, sebevražedných zmrdů budu šít, protože můj pohár trpělivosti s nima už přetekl. Ano, hlavně pro to budu využívat svůj blog.
Diskuze tu snad nezruší - prostě jsme si tu po sobě párkrát štěkli, ale až na pár výjimek jsme po sobě neútočili (já po nikom neútočil ani jednou, ostatní nechť si sáhnou do svědomí sami).
Nick: ano, tak jsem to udělal a míním dělat. Když se zase stanu svědkem takové události, Želpage dostane aktualitu a na blogu bude případný komentář a fotky. Ostatně jako jsem to udělal dnes.
Cestující: ČD nechápu a je mi jasné, že kdybych tam napsal, dozvím se něco o "provozních důvodech," mimořádnostech a podobně.... Proto bojuji vlastní cestou, třeba tím, že vystavím fotky, jak jsem ukázal níže....
Johnny: jo, jasně, jedna rovina byla ta zpravodajská. Ta mě bavila a byl jsem rád, že jsem mohl skoro online přinášet novinky.
Jenže druhá rovina je ta "praktická" - prostě když víš, že kvůli nějaké kravce s depkama /a asi i alkoholem či drogama/ Tvoje manželka trčí - stejně jako tři týdny nazad - někde v polích a není naděje, že se dostane domů před půlnocí.
Prostě já do těchto sobeckých, egoistických, sebevražedných zmrdů budu šít, protože můj pohár trpělivosti s nima už přetekl. Ano, hlavně pro to budu využívat svůj blog.
Diskuze tu snad nezruší - prostě jsme si tu po sobě párkrát štěkli, ale až na pár výjimek jsme po sobě neútočili (já po nikom neútočil ani jednou, ostatní nechť si sáhnou do svědomí sami).
Nick: ano, tak jsem to udělal a míním dělat. Když se zase stanu svědkem takové události, Želpage dostane aktualitu a na blogu bude případný komentář a fotky. Ostatně jako jsem to udělal dnes.
20.11.2006 (0:59)
no jo, ma cenu zminovat to co uz bylo zmineno? ...njn, i to jedno zatrolene poznani trati... (napriklad)
20.11.2006 (0:57)
rozhodně čd měli shánět ty plachty a neúspěch by potom lidi tolik nepopudil ,jako to,že někde stojí jako blbci s nulovou vidinou na vyřešení.V těchto místech je poměrně hustá síť tratí.Prostě měli být okamžitě odkloněni na Hradec a zbytek se měl vrátit a pokračovat taky na Hradec.Jenomže prostoj vyjde laciněji ,než jízda po obklice...
20.11.2006 (0:54)
A joo, sorry. Ja zapomnel ze hromadne gumokoly (a v tomto pripade by museli byt oprvadu HROMADNE a nebo by jich musela byt hromada :-) a jine vlaky, vcetne prislusneho personalu, rostou na stromech. Uz mlcim.
20.11.2006 (0:52)
Johnny: Co takhle pro ně poslat nějaký gumokol, nejlépe hromadný. Nebo jiný vlak. To by asi bylo trochu komplikovanější, což v případě ČD znamená nerealizovatelné.
Snad se to nastalo poprvé (každou chvíli spadne trolej nebo strom na trať), tak by snad mohly mít naše milé dráhy pro tneto případ nějaký plán.
Snad se to nastalo poprvé (každou chvíli spadne trolej nebo strom na trať), tak by snad mohly mít naše milé dráhy pro tneto případ nějaký plán.
20.11.2006 (0:52)
Tak to treba ta 601 mela napnout plachty a doufat ve spravny smer vetru?
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko










