Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Uhersko - Doprava na I. železničním koridoru se dnes krátce po 18:30 hod. zastavila. Důvodem byla zhruba třicetiletá žena, která na železničním přejezdu za Uherskem na Pardubicku vstoupila pod vlak IC 587 Jan Perner, jedoucí z Prahy do Bohumína. Podle informací od hasičů, kteří na místě zasahují, se jednalo s velkou pravděpodobností o sebevražedný úmysl. Svědci nehody totiž uvedli, že dotyčná přijela k přejezdu vlastním vozem, vysvlékla se, vstoupila na trať a evidentně očekávala příjezd vlaku. Vlak sebevražedkyni zachytil a přejel všemi vozy.
Karel K.
| 19.11.2006 (20:05)
| 19.11.2006 (20:05)Související zprávy

21.11.2006 (21:35)
Pravým důvodem proč tu tato "novinka" byla napsána je, aby si jeden extrémní exihibicionista přitáhl lidi na svůj blog. Nic víc, nic míň. Už ani nemám sílu to komentovat... Jen doufám, že mi Superhosting odsouhlasí rozpor s Trestním zákonem § 205 (Ohrožování mravnosti) a § 202a (Hanobení ostatků)...Ostatně na Pomluvu by se to uhrát dalo taky.. A onen blog bude stažen.
21.11.2006 (21:00)
Payus: Nesvádějme všechno jen na zákony a zákonodárce (ikdyž i oni mají svůj vliv). Ono to začíná už takový tím přehlížením, že se tě to netýká.....ale to už velmi od debaty.
Pravda společnost ji přímo nenutila (nemůžem však vyloučit, že se k ní před smrtí společnost nechovala jak Karel po smrti), ale také ji nepomohla. A asi už v takové společnosti nechtěla žít :(
Ono taky žít ve společnosti, kde když přejedou dvě mladé holky a "želzniční fandové" ve zdejší diskuzi jim to dokonce přejí, je k zblití.
Pravda společnost ji přímo nenutila (nemůžem však vyloučit, že se k ní před smrtí společnost nechovala jak Karel po smrti), ale také ji nepomohla. A asi už v takové společnosti nechtěla žít :(
Ono taky žít ve společnosti, kde když přejedou dvě mladé holky a "želzniční fandové" ve zdejší diskuzi jim to dokonce přejí, je k zblití.
21.11.2006 (19:52)
serpik: to že je v naší zemi anarchie místo demokracie jde na vrub zákonodárcům. My jako "společnost" se musíme přizpůsobit.To,že pravidlo "zločin a trest" u nás nefunguje,tak jak má, a spravedlnost mívá ty oči opravdu zavázané, je jen vina zákonů,které tyto zákonodárné hlavy vymyslely.Zákony vlastně vymysleli chytře-můžou si dělat co chtějí a jsou nepostižitelní..ostatní si vlastně jen berou příklad...
Vím,že jsem odbočil,ale bylo to jen na vysvětlenou,že společnost (já,ty,my...) jsme tu paní nenutili,aby někomu jinému takhle nechutně ovlivnila život
Vím,že jsem odbočil,ale bylo to jen na vysvětlenou,že společnost (já,ty,my...) jsme tu paní nenutili,aby někomu jinému takhle nechutně ovlivnila život
21.11.2006 (19:07)
Ale já nikoho neobhajuju. Já jen ukazuju na příčinu a důsledek. Ty příklady jsou pěkné, ale místo donutí bych tam dal dovolí. Pokud ti někdo rozbije bezdůvodně rozbije hubu (což se mimochodem stalo bráchovi) a není vůbec potrestán (i to se stalo) a si pak obviněn, žes napadl 10 lidí (i to se stalo), tak pak je ve společnosti něco špatně. Proč se nikodo nazastal, proč zodpovědní lidé (soudy/přestupkové komise) nepracují jak mají. No protože je to společnosti jedno a nechce s tím nic dělat. To samé platí o tom feťákovi.
Jo chtěls nějaký přiklad, kdy společnost "donutila" někoho k sebevraždě-to ti nestačí ta blbá reklama na posilovací stoj, kde chce ženská skočit z baráku. Je to sice přitažené za vlasy, ale proč chce skočit. No protože SPOLEČNOST káže aby člověk vypadal skvěle, pohodově, in,... Možná je to odtržené od reality, ale i takové případy se můžou stát. V takovém Japonsku, také lidé skákají pod vlak, protože ztáta zaměstnání je pro ně SPOLEČENSKY neúnosná. A SPOLEČNOST musí počkat (jako u nás) než ho odklidí. Kdyby měli jiné společenské zvyklosti a ztrátu zaměstaní brali "sportovně", tak nejspíš neskočí a žádné dopravní kolaps nenastane.
A nebo si myslíš, že i toto je blbost.
Jo chtěls nějaký přiklad, kdy společnost "donutila" někoho k sebevraždě-to ti nestačí ta blbá reklama na posilovací stoj, kde chce ženská skočit z baráku. Je to sice přitažené za vlasy, ale proč chce skočit. No protože SPOLEČNOST káže aby člověk vypadal skvěle, pohodově, in,... Možná je to odtržené od reality, ale i takové případy se můžou stát. V takovém Japonsku, také lidé skákají pod vlak, protože ztáta zaměstnání je pro ně SPOLEČENSKY neúnosná. A SPOLEČNOST musí počkat (jako u nás) než ho odklidí. Kdyby měli jiné společenské zvyklosti a ztrátu zaměstaní brali "sportovně", tak nejspíš neskočí a žádné dopravní kolaps nenastane.
A nebo si myslíš, že i toto je blbost.
21.11.2006 (16:33)
Prava vs sociologie - kvuli tomu, jak se ji snazis obhajovat...
Pokud jde o toho psychologa - tak on tam bude chodit v ramci prace nebo volneho casu? Jeho uroven zivota tim neutrpi? Je to jak kdyz ti nekdo bejzbolkou rozmlati hlavu a pak nejaky pravnik-sociolog ti k tomu rekne, ze toho vola k tomu donutila spolecnost a ze z psychickeho traumatu te ma dostat psycholog (kam budes chodit po praci) a ksicht ti ma dat do kupy doktor. Jako sorry, neco mi tu nesedi...
Jako kdyz ti nejakej fetak, co bere drogy, protoze ho opustila pritelkyne rozmlati okno u auta, aby ti vyrypl radio a pak ho za peto strelil, tak si reknes, ze ho k tomuto odsouzenihodnemu (podle mne) cinu donutila spolecnost? Tak to jsi kanon teda:-)
Pokud jde o toho psychologa - tak on tam bude chodit v ramci prace nebo volneho casu? Jeho uroven zivota tim neutrpi? Je to jak kdyz ti nekdo bejzbolkou rozmlati hlavu a pak nejaky pravnik-sociolog ti k tomu rekne, ze toho vola k tomu donutila spolecnost a ze z psychickeho traumatu te ma dostat psycholog (kam budes chodit po praci) a ksicht ti ma dat do kupy doktor. Jako sorry, neco mi tu nesedi...
Jako kdyz ti nejakej fetak, co bere drogy, protoze ho opustila pritelkyne rozmlati okno u auta, aby ti vyrypl radio a pak ho za peto strelil, tak si reknes, ze ho k tomuto odsouzenihodnemu (podle mne) cinu donutila spolecnost? Tak to jsi kanon teda:-)
21.11.2006 (16:24)
M: proč bych měl studovat práva, když je to problém sociologie?
A pozor! "donutila" jsem napsal v uvozovkách což neznamená dolslova, ale přeneseně.
Jinak o vlivu společnosti na sebevraždy psal už T.G.Masaryk (Sebevražda hromadným jevem společenským moderní osvěty), nyní znovu vydané http://www.kosmas.cz/knihy/62318/sebevrazda/
A teď k těm příkladům vlivu společnosti na sebervaždách: jaktože existují národy, kde sebevražda prakticky neexistuje; jaktože je v arabském světě víc sebevražd žen než mužů,.....
Vrátím se k právničině: záchranu života má ze zákona "v popisu práce" každý-doktor, hasič, fíra, já a dokonce i ty. Záleží jen na možnostech v dané situaci.
S tím fírou máš pravdu. To že nepřímo někoho zabil, tak s tím může mít velké psychické problémy. Ale je na psychologovi, aby ho z toho dostal a vpodstatě přesvědčil, že za to nemůže a udělal všechno co udělat měl (fyzikální zákony jsou prostě neúprosné).
A pozor! "donutila" jsem napsal v uvozovkách což neznamená dolslova, ale přeneseně.
Jinak o vlivu společnosti na sebevraždy psal už T.G.Masaryk (Sebevražda hromadným jevem společenským moderní osvěty), nyní znovu vydané http://www.kosmas.cz/knihy/62318/sebevrazda/
A teď k těm příkladům vlivu společnosti na sebervaždách: jaktože existují národy, kde sebevražda prakticky neexistuje; jaktože je v arabském světě víc sebevražd žen než mužů,.....
Vrátím se k právničině: záchranu života má ze zákona "v popisu práce" každý-doktor, hasič, fíra, já a dokonce i ty. Záleží jen na možnostech v dané situaci.
S tím fírou máš pravdu. To že nepřímo někoho zabil, tak s tím může mít velké psychické problémy. Ale je na psychologovi, aby ho z toho dostal a vpodstatě přesvědčil, že za to nemůže a udělal všechno co udělat měl (fyzikální zákony jsou prostě neúprosné).
21.11.2006 (15:31)
Prosím všechny případné sebevrahy, kteří k ukončení života chtějí využít železnici - využívejte dvoukolejné úseky, skákejte pod nákladní vlaky (sice nejezdí tak rychle, ale taky Vás sebere stejně jako osobní vlak), chcete-li skákat pod osobní vlaky tak nejvhodnější doba je neděle dopoledne (cestuje nejméně lidí a tím pádem naštvete méně lidí).
21.11.2006 (14:10)
Doktor v popisu prace zachranu zivotu myslim ma. Hasic taky. Nejsem si jisty, ze i strojvudce, ale mozna i ano. Je tu ale jeden maly rozdil. Ono ani tak nejde o to, co vidi nebo nevidi. Jde o to, ze ten fira ji svym zpusobem zabil (protoze ridil ten vlak, ktery ji rozmetal), tohle asi ta sestra resit nemusi...
21.11.2006 (14:07)
Hm, takze vlastne je tim vinna spolecnost. No, jestli to jeste nedelas, tak se dej na prava.
Pokud Karel K. pise nechutnosti, tak tohle je pro zmenu nejvetsi blbost... Vyraz spolecnost donutila neznam (zkus mi ale dat priklad, kdy nekoho k necemu prinuti spolecnost) - alespon teda svedci nevypovedeli, ze by ji tam nekdo svlekl a potom privazal...
Pokud Karel K. pise nechutnosti, tak tohle je pro zmenu nejvetsi blbost... Vyraz spolecnost donutila neznam (zkus mi ale dat priklad, kdy nekoho k necemu prinuti spolecnost) - alespon teda svedci nevypovedeli, ze by ji tam nekdo svlekl a potom privazal...
21.11.2006 (11:23)
Payus: Rozhodně to beru vážně. Sám sem jednoho přejetého viděl (zcela náhodou v Uhersku) a stačilo mi jendou. Co mě ale dostalo nejvíc, že za 14 dní jsem se dozvěděl, že to byl jeden z dikutujích na k-repotru. V poseldních příspěvcích se ptal, kde jezdí vlaky nejrychlejc. A tak dostal typ na místo Moravany-Uhersko. Nikdo bohužel nevěděl k čemu tuto informaci použije :(
Budu tě parafrázovat:
Ano,měla právo si dělat se svým životem,co chce...ale jakým právem jí "zkazila" život společnost?
Zpoždění to je to nejmenší-v tu chvíli by si měl člověk uvědomit o čem je život (pravda 4,5 hodiny na rozjímaní je hondě). To že se nikomu pohled na přejetého člověka nelíbí o tom nění pochyb. Ale jaká ja pravděpodobnost, že se k něčenu podobnému přimotám? Docela veliká-třeba u nějaké autonehody.
Mám příbuznou, která dělá sestru u praktického lékaře. Někdy musí vyjíždět k nehodám (RZS je vyjetá k jiným případům) a MUSÍ se pokusit "rozšmelcovanému" s doktorkou pomoc. Nikdy však neptala "jaký právem jel dotyčný rychle". A s tím co viděla se MUSÍ nějak vypořádat. Stejně jako se s tím musí vypořádat strojvedoucí(toho móóóc lituju), hasiči, vyšetřovatelé (ti to bohužel mají v popisu práce) a cestujcí.
Budu tě parafrázovat:
Ano,měla právo si dělat se svým životem,co chce...ale jakým právem jí "zkazila" život společnost?
Zpoždění to je to nejmenší-v tu chvíli by si měl člověk uvědomit o čem je život (pravda 4,5 hodiny na rozjímaní je hondě). To že se nikomu pohled na přejetého člověka nelíbí o tom nění pochyb. Ale jaká ja pravděpodobnost, že se k něčenu podobnému přimotám? Docela veliká-třeba u nějaké autonehody.
Mám příbuznou, která dělá sestru u praktického lékaře. Někdy musí vyjíždět k nehodám (RZS je vyjetá k jiným případům) a MUSÍ se pokusit "rozšmelcovanému" s doktorkou pomoc. Nikdy však neptala "jaký právem jel dotyčný rychle". A s tím co viděla se MUSÍ nějak vypořádat. Stejně jako se s tím musí vypořádat strojvedoucí(toho móóóc lituju), hasiči, vyšetřovatelé (ti to bohužel mají v popisu práce) a cestujcí.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko










