..: Hustší železniční provoz v Brně :..
zelpageBrno - Rachot vlaků projíždějících Brnem bude zase o něco častější. Přibudou spojení Brna se severní Moravou, s Vídní i Bratislavou. Největší novinkou pro Brno bude zavedení tří párů spojů v kategorii SuperCity Pendolino, a to Brněnský drak(zřejmě myšlena Slovenská strela) z Prahy do Bratislavy a Johann Gregor Mendel a Smetana z Prahy do Vídně. Jízdu mezi Prahou a Brnem zvládnou tyto vlaky za dvě hodiny a dvacet tři minut. Do Bratislavy a Vídně pojedou z Prahy necelé čtyři hodiny. S využitím slev a nákupu přes internet se může zájemce svézt vlakem SuperCity do Prahy za dvě stě dvacet šest korun. Z Brna do Vídně začíná cena na necelých tři sta korunách.

Cestující, kterým stačí méně luxusní spoje, budou mít snadnější cestování do všech směrů. Přibudou spoje mimo jiné na trase Brno - Bohumín a více vlaků zamíří i na trať z České Budějovice - Brno. V souvislosti s tím se protáhne i přestupní doba v Brně hlavně z vlaků jedoucích od Jihlavy právě na spoje na Bohumín, a to ze současných 10-ti minut na asi 25 minut. Přestupy totiž dle ČD bývaly problematické a kvůli nim se často přenášelo zpoždění jednoho vlaku na další spoje. Brňané nemusejí zaznamenat jen nové vlaky. Jednou z výrazných změn bude nová zastávka Brno-Lesná. Nový přestupní bod za výrazné podpory města buduje SŽDC a přijde asi na deset milionů korun. Brno navíc zřejmě čeká posudek na nádraží. Otázka přesunu nádraží zhruba o osm set metrů jižněji nebo jeho zachování v blízkosti centra bylo jedním z hlavních témat komunálních voleb a očividně to na radnici kolem tohoto téma vře i po volbách. Avšak "dokonalou" studii, na které by se shodla politická většina, stále nemají. K posouzení hledají instituci, která má dobré jméno i v evropském měřítku.

zdroj: Brněnský deník


Payus Poslat mail autorovi | 29.11.2006 (9:08)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Služby

Další z regionu ČR Jihomoravský


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Qaws 
29.11.2006 (16:29)  
"Přibudou spoje mimo jiné na trase Brno - Bohumín a více vlaků zamíří i na trať z České Budějovice - Brno. V souvislosti s tím se protáhne i přestupní doba v Brně hlavně z vlaků jedoucích od Jihlavy právě na spoje na Bohumín, a to ze současných 10-ti minut na asi 25 minut. Přestupy totiž dle ČD bývaly problematické a kvůli nim se často přenášelo zpoždění jednoho vlaku na další spoje." - pokud vím, tak ty rychlíky na Ostravu zas tak moc nečekaly! Proto taky většina třebíčáků vyrážela o hodinu dřív osobákem, aby to v Brně stíhali..
dopisovatel nebo člen ŽP Payus  mail  
29.11.2006 (16:23)  
Kubíček: dodatek:
"...bude zavedení tří párů spojů v kategorii SuperCity Pendolino. "Vlak s názvem Brněnský drak pojede z Prahy přes Brno do Bratislavy a spoje Johann Gregor Mendel a Smetana pojedou z Prahy do Vídně," řekl náměstek generálního ředitele pro osobní dopravu Českých drah Jiří Kolář."
Jak mám vědět že ten člověk lže a není v JŘ žádná nečekaná změna?
dopisovatel nebo člen ŽP Payus  mail  
29.11.2006 (15:49)  
Kubíček: a jak mám z novinových aktualit rozlišovat,co je nesmysl a co pravda?nepatřím mezi vás,co sežrali svět....stačí upozornit a ne hned urážet...nepíšu sem jako opozice,na to se můžu z vysoka ...píp...,ale proto at se i jiní dočtou to co já...příště si svůj volný čas rozložím na něco jiného
dopisovatel nebo člen ŽP Payus  mail  
29.11.2006 (15:42)  
Kubíček & abc: u nás Moravskoslezský deník není bláboiloidní,tak proto stavím regionální deníky na stejnou úroveň. Díky nim se snažím zprostředkovat aktuality i lidem z jiných koutů republiky...proto jsem špatný? jsem špatný,protože píšu to co je řečeno a nedomýšlím si? Spíš svými myšlenkami bych z toho udělal bulvár
dopisovatel nebo člen ŽP Payus  mail  
29.11.2006 (15:28)  
Pro chytráky jako je abc jsou tyto odkazy a můžete porovnat jestli jsem v tom svém výcucu ze dvou dlouhých článků v něčem kecal...Ale jinak děkuji,že jste mi "dovolili" něco sem napsat a svůj čas věnovat tady tomu...howgh

http://brnensky.denik.cz/zpravy/ekonomika/brnem_pojede_vic_vlaku061128.html
http://brnensky.denik.cz/zpravy/ekonomika/ceske_drahy061128.html
registrovaný uživatel abc 
29.11.2006 (15:25)  
Payus:
server mysleno jakykoliv informacni zdroj (at uz www nebo tisteny)

nepodložený blábol??? Tak proc jsi pustil do sveta tu blbost, ze SC Brnensky drak bude jezdit do Blavy?

Bud jsi opravdu tak hloupy, ze nevis, co opisujes a kopirujes nebo .... (zbytek si uz domysli sam).

Želpejč = kopírovači tiskových zpráv - a na tom se nic nezmění :-D
29.11.2006 (15:23)  
Payus: Přebírání zpráv z bláboloidních plátků typu "Rovnost" nebudu komentovat, ale když tam je evidentní nesmysl, tak není od věci to opravit nebo uvést na pravou míru (třeba napsat poznámku do závorky).
dopisovatel nebo člen ŽP Payus  mail  
29.11.2006 (15:18)  
abc: co to meleš? nemám zapotřebí kopírovat z cizích serverů...kdybys nebyl trotl,tak si ten deník najdeš a sám zjistíš,že jsem to pořádně zkrátil a píšu jen to co tam je řečeno.Takže...zajímalo by mě,který web mě zkopíroval(dost jsem se s tím dlouhým článkem nadrbal),pokud to není nějaký tvůj tupý ničím nepodložený blábol. a obviňovat mě z ožralosti...to ti snad kur... ujelo
29.11.2006 (14:59)  
Produkt SC je opravdu revoluce v dopravě, neboť končím s využíváním vlaků vyšší kvality mezi Brnem a Pardubicemi. A co jsem se s nimi najezdil! Odhaduji EC/IC pouze na této trati - cca 50 000 km za poslední čtyři roky.
registrovaný uživatel ČD4ever  mail  
29.11.2006 (14:46)  
Georgo: Je dobře, že nás neustále informují o revoluci na železnici-SC PENDOLINO
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko