Praha - Odřeknutí prezentační jízdy RT Expressu, naplánované na poslední listopadový den, bylo jen předvojem jobových zvěstí, které se ze sídla společnosti Railtrans začaly ve středečním večeru šířit. Vlaky totiž nevyjedou ani 10.12.2006, kdy měly s prvním dnem platnosti nového GVD vyrazit na cesty mezi Ostravou a Prahou.
Jednatelé Railtransu Radan Stift a Petr Šimral to vysvětlují neschválením původně zamýšlených lokomotiv řady 189 DB a posléze i rizikovostí nasazení stařičkých lokomotiv řady 140, zapůjčených zatím nepotvrzeným dopravcem. "Společnost RAILTRANS se po zralé úvaze rozhodla nepoužít slibované náhradní řešení, nasazení lokomotiv řady 140. Tyto lokomotivy ani v dobách své slávy nejezdily více jak 1.000 km denně, nyní by je denně čekalo 1.400 km a u soukromníků tolik lokomotiv není. RT Expressy tedy vyjedou až po schválení libovolné elektrické moderní lokomotivy společnosti Siemens pro železniční síť v České republice. Omlouváme se Vám za napínání do poslední chvíle. Věřili jsme, že to vyjde," píše se v prohlášení Railtransu.
zdroj: RT Express

(Navyše písal, že si potrebuje pospať...)
Relevantné argumenty o DÚ, schvaľovaní, výnimkách a prepojení s ČD už tu boli vyslovené. Ohľadne kampane je len dobre, že sa nestrápnia ako pred rokom ČD "Lepší, než jste čekali"
Vozy (ak budú od DB-SZ) môžu v pohode čakať v Nemecku, keďže zatiaľ by asi tak či tak nemali veľmi kde parkovať. Na titulnej strane SPPO je v pozadí obrázka vidno jedna RTE 189 a s vagónom, čo síce v pohode môže byť bežná grafika, ale aspoň málo prezrádza o farebnej schéme).
Sám RTE držím palce a dúfam, že im to čoskoro vyjde. Dovtedy vydržíme.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.











