Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Pardubice -
Ve čtvrtek ve 20:20 hodin došlo v zastávce Valy u Přelouče ve směru Kolín - Pardubice k další nehodě na I. koridoru. K události došlo pravděpodobně při průjezdu spoje IC 519 Manažer, který projel zastávkou a zastavil se za ní. Byla zachycena osoba a došlo k jejímu usmrcení, před 22. hodinou zde probíhalo šetření Policie ČR. Provoz byl tak možný pouze po jedné koleji. Zpoždění spoje IC 519 dosáhlo 150 minut (v Pardubicích), další spoj - rychlík 423 Cassovia - získal zpoždění 45 minut.
zdroj: vlastní zjištění
Pavel S. | 5.1.2007 (12:29)
Související zprávy

05.01.2007 (19:24)
Nové úseky dálnic jsou oploceny,tak aby tam nebyl možný s nikým střet i kvůli zvířatům.Já bych se přikláněl k oplocení páteřního koridoru.Rozhodně by to bylo lepší než vystavěné protihlukové stěny daleko od obydlí.Mám na mysli 1.koridor např. úsek u Řečan nad Labem.Z jednotky 471 je to dobře vidět.
05.01.2007 (19:02)
Petryk:ale jak z toho bludnýho kruhu ven? Ekonomové říkají,že nezaměstnanost má vedlejší účinky sociální a zdravotní,takže bud mají deprese nebo si i vemou život.Nicméně si nemyslím,že by ČR dle sebevraž-nezaměstnanosti byla na tom tak špatně z tohoto důvodu.Problém je,že spousta lidí neví co dělá-drogy a alkohol.Další případy hr spěch nebo nepozornost-sluchátka v uších atd-přechází nevidí,neslyší.Pak to vypadá jako,že lidé tam skáčou schválně.Myslím,že tato odpověd není dostatečně vysvětlující.Zapojil bych do toho psychologi a další odborníky.Myslím,že tyto zprávy je potřeba medalizovat,samozřejmě nejenom na želpage,ale především v rádiích,TV nebo tisku.
05.01.2007 (18:59)
To není problém koridorů,ale blbosti lidí.
05.01.2007 (18:55)
Problém koridorů je ten že ten vlak opravdu není slyšet. a navíc když byla tma...
05.01.2007 (18:21)
To Milan 91: Myslíš, že na tento web chodí lidé co se nechávají přejet vlakem. Já když jdu k přejezdu, který je v činnosti, tak zpomalím a vlak si v klidu prohlédnu a nesnažím se za každou cenu dostat přes koleje.
05.01.2007 (17:08)
Myslím si, že tyto události by měly být medializovány co možná nejvíce. Snad se opakovaná poučování lidem nakonec do hlavy vryjí, příp. by se měli seznámit s "výsledky" takové srážky, což je ale diskutabilní. Toto poučení, ač drastické, je ale asi účinnější prevence. Člověk si to nepředstaví a vesele riskuje dál ...
Cením si, že se na ŽelPage o těchto událostech dozvídám .. je to novinka jako novinka a neměla by být uklizena mimo "hlavní menu" (Novinky).
Cením si, že se na ŽelPage o těchto událostech dozvídám .. je to novinka jako novinka a neměla by být uklizena mimo "hlavní menu" (Novinky).
05.01.2007 (16:57)
Právě že tohle je černá kronika, viz sekce "Filtr novinek", kam je to zařazeno. :-)
05.01.2007 (15:03)
Louis Armstrong má pravdu... Tohle není černá kronika, navrhuju aby se podobné věci dávaly do diskuze, do tématu Provoz/Nehody,mimořádnosti a kdo bude chtít tak ať si to tam přečte;)
05.01.2007 (14:50)
Bohužel mají tyhle události dost podstatný vliv na provoz, který sice už není tak velký, ale v momentě, kdy člověku ujede poslední navazující spoj (a další jede za 6 hodin), to není vůbec příjemná věc. Přičemž paní ve výdejně jízdenek mi na to odpoví - "takhle dlouho už nešlo čekat" (46 minut).
05.01.2007 (14:25)
jakpak je to treba ve francii, nemecku a dalsich zapadnich zemich s okolim kolejiste? Nyslim(kdyztak me opravte), ze nejsou oploceny ani hlavni trate na kterych se jezdi mnohem vetsi rychlosti nez u nas...
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Logowanie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- administratorzy
Info
informacni okenko











