Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Vídeň - Se změnou jízdního řádu 10.12.2006 byl ukončen provoz vlaků tažených řídicím vozem 4010. Soupravy tvořily jednotky známé v celém Rakousku. Nahrazeny byly běžnými lokomotivami a vozy City Shuttle. Provoz těchto vlaků byla tak na trati Vídeň – Štýrský Hradec (Graz) ukončen po 40 letech (trať v okolí Semmeringu je zapsána na seznamu UNESCO).
zdroj: Lok-report.de
CSPSV | 5.1.2007 (21:00)
Související zprávy

06.01.2007 (0:31)
comar: Skutečně je to tak. Znám v Rakousku pár lidí trefených do hlavy kolejnicí a nadávají na ÖBB a chválí ČD, stejně jako my ale naopak. Což já dlouho nemohl pochopit.
05.01.2007 (23:41)
comar: To se netyka jenom vlaku. Nicmene me docela prekvapuje, ze treba v USA se s timto clovek nesetka, nebo prinejmensim vyrazne ridceji. Ja vim, USA - kontroverzni zeme, ale stejne to stoji za zamysleni...
05.01.2007 (23:18)
Luxian: na rakouskych forech zase nadavaji na öbb a libi se jim jine drahy.
U CD se jim napr. libi kilometricka banka, neco podobneho se totiz jen tak v Evrope nevidi.
Je zvlastni, jak kazdy nejvic nadava na ty vlastni vlaky. Je to takovy zeleznicni anti-nacionalismus ;-)
U CD se jim napr. libi kilometricka banka, neco podobneho se totiz jen tak v Evrope nevidi.
Je zvlastni, jak kazdy nejvic nadava na ty vlastni vlaky. Je to takovy zeleznicni anti-nacionalismus ;-)
05.01.2007 (23:00)
U ÖBB jsou taky krapet na hlavu, i když bych jejich vedení za to na GŘČD bral okamžitě.
05.01.2007 (22:59)
No z nadpisu je zřejmé že 4010 končí jen na Semmeringu. Z článku má člověk ovšem pocit že končí v celém Rakousku. Není tomu tak. V letošním roce je řada 4010 zaturnusována v počtu 9 jednotek.
05.01.2007 (22:53)
4010 jeste uplne nezmizely, pokud vim, tak do Vidne jeste jeden nebo dva pary jezdi. Kazdopadne jejich nahrada vozy CS je naprosta katastrofa. Jsem zvedavy, jak dlouho to cestujici vydrzi. U ceskych Bmee zajizdejicich pres Gmünd do Rakouska si taky vynutili zmenu. Ale tam to nebylo kvuli pohodli, ale spis kvuli cistote.
Problem je, ze u ÖBB panuje akutni nedostatek dalkovych vozu. Nicmene vedeni spolecnosti presto nechava sesrotovat jednotky 4010, i kdyz vi, ze RailJety prijdou do provozu nejdriv za rok!!!
Problem je, ze u ÖBB panuje akutni nedostatek dalkovych vozu. Nicmene vedeni spolecnosti presto nechava sesrotovat jednotky 4010, i kdyz vi, ze RailJety prijdou do provozu nejdriv za rok!!!
05.01.2007 (22:22)
Mohu potvrdit, že se jedá oprvdu o jedny z nejpohodlnějších vozů, co znám. Hlavně mě fascinuje ten vnitřní prostor, např. mezi sedadly, kde je spousta prostoru na zavazadla.
Jejich náhrada City Shuttlama je podle mě skoro krok zpět.
Jejich náhrada City Shuttlama je podle mě skoro krok zpět.
05.01.2007 (22:15)
Je to velká škoda...:-( - jel sem s ti z Innsbrucku DO Stainach-Irdning.../IC Innsbruck-Graz/ nádherná souprava... pohodlný, srovnatelný, možná ještě lepší než nejnovější Bmz ÖBB... budou ještě jezit na nameni Graz - Innsbruck?
05.01.2007 (21:40)
Každopádně je těch jednotek škoda
05.01.2007 (21:28)
A podle fotky má 4010 smeták, takže to řídící vůz asi nebude
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Bejelentkezés
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Felelősök
Info
informacni okenko











