..: Konec řady 4010 na Semmeringu :..

řada 4010, autor: Rail-2005Vídeň - Se změnou jízdního řádu 10.12.2006 byl ukončen provoz vlaků tažených řídicím vozem 4010. Soupravy tvořily jednotky známé v celém Rakousku. Nahrazeny byly běžnými lokomotivami a vozy City Shuttle. Provoz těchto vlaků byla tak na trati Vídeň – Štýrský Hradec (Graz) ukončen po 40 letech (trať v okolí Semmeringu je zapsána na seznamu UNESCO).

zdroj: Lok-report.de


CSPSV | 5.1.2007 (21:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Rakousko


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Bafík 
06.01.2007 (0:31)  
comar: Skutečně je to tak. Znám v Rakousku pár lidí trefených do hlavy kolejnicí a nadávají na ÖBB a chválí ČD, stejně jako my ale naopak. Což já dlouho nemohl pochopit.
dopisovatel nebo člen ŽP Adam  mail  
05.01.2007 (23:41)  
comar: To se netyka jenom vlaku. Nicmene me docela prekvapuje, ze treba v USA se s timto clovek nesetka, nebo prinejmensim vyrazne ridceji. Ja vim, USA - kontroverzni zeme, ale stejne to stoji za zamysleni...
registrovaný uživatel comar 
05.01.2007 (23:18)  
Luxian: na rakouskych forech zase nadavaji na öbb a libi se jim jine drahy.
U CD se jim napr. libi kilometricka banka, neco podobneho se totiz jen tak v Evrope nevidi.
Je zvlastni, jak kazdy nejvic nadava na ty vlastni vlaky. Je to takovy zeleznicni anti-nacionalismus ;-)
registrovaný uživatel Luxian  mail  
05.01.2007 (23:00)  
U ÖBB jsou taky krapet na hlavu, i když bych jejich vedení za to na GŘČD bral okamžitě.
registrovaný uživatel Bafík 
05.01.2007 (22:59)  
No z nadpisu je zřejmé že 4010 končí jen na Semmeringu. Z článku má člověk ovšem pocit že končí v celém Rakousku. Není tomu tak. V letošním roce je řada 4010 zaturnusována v počtu 9 jednotek.
registrovaný uživatel comar 
05.01.2007 (22:53)  
4010 jeste uplne nezmizely, pokud vim, tak do Vidne jeste jeden nebo dva pary jezdi. Kazdopadne jejich nahrada vozy CS je naprosta katastrofa. Jsem zvedavy, jak dlouho to cestujici vydrzi. U ceskych Bmee zajizdejicich pres Gmünd do Rakouska si taky vynutili zmenu. Ale tam to nebylo kvuli pohodli, ale spis kvuli cistote.
Problem je, ze u ÖBB panuje akutni nedostatek dalkovych vozu. Nicmene vedeni spolecnosti presto nechava sesrotovat jednotky 4010, i kdyz vi, ze RailJety prijdou do provozu nejdriv za rok!!!
registrovaný uživatel Luxian  mail  
05.01.2007 (22:22)  
Mohu potvrdit, že se jedá oprvdu o jedny z nejpohodlnějších vozů, co znám. Hlavně mě fascinuje ten vnitřní prostor, např. mezi sedadly, kde je spousta prostoru na zavazadla.
Jejich náhrada City Shuttlama je podle mě skoro krok zpět.
05.01.2007 (22:15)  
Je to velká škoda...:-( - jel sem s ti z Innsbrucku DO Stainach-Irdning.../IC Innsbruck-Graz/ nádherná souprava... pohodlný, srovnatelný, možná ještě lepší než nejnovější Bmz ÖBB... budou ještě jezit na nameni Graz - Innsbruck?
registrovaný uživatel Bošu  mail  
05.01.2007 (21:40)  
Každopádně je těch jednotek škoda
registrovaný uživatel JnR 
05.01.2007 (21:28)  
A podle fotky má 4010 smeták, takže to řídící vůz asi nebude
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Bejelentkezés
 
 
  
 
   Regisztráció

© 2001 - 2025 ŽelPage - Felelősök


Info
informacni okenko