Přerov - Dnešní oficiální otevření zmodernizované trati je dalším krokem ke zkracování jízdních dob na trase mezi Prahou a Ostravou na dobu kratší než 3 hodiny. Dnešní otevření zmodernizované trati Olomouc – Přerov je dalším významným krokem v oblasti zkracování jízdních dob vlaků Českých drah mezi Moravou a Prahou. Nejrychlejší z nich už dnes spojují Prahu s Ostravou za dobu 3 hodiny 9 minut.
Po dokončení všech stavebních a rekonstrukčních prací budou nejrychlejší vlaky Českých drah – SC Pendolino - jezdit mezi Prahou a Ostravou za dobu přibližně 2 hodiny 55 minut. Železniční doprava díky modernizaci tratí dále posiluje svou konkurenceschopnost, zvyšuje se nejen rychlost vlaků, ale také propustnost tratí a dále posiluje bezpečnost železničního provozu. S ukončením stavebních prací současně končí náhradní dopravní řešení a jízdní řád železničních spojů ČD by v úseku Přerov – Olomouc již neměl být ovlivněn stavební činností.
zdroj: Tisková zpráva ČD
| 18.1.2007 (16:00)
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Jazdné doby pendolin sa musia nastaviť tak, aby to stíhali náhradné súpravy s 151, Aee, WRm a Bee, ktoré (ak sú moje informácie správne) ani nemajú dostatočné brzdné percentá na to, aby vôbec jazdili 160.
No a legislatívne zmeny sa veľmi nedejú, keďže pozícia vlády ako predkladateľa zákonov je posledného pol roka celkom obmedzená a poslanecké iniciatívy sa tiež nejako nevyskytujú. Takže maximálne nad tým bude meditovať niekto na ministerstve...
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.










