..: Od února budou jezdit vlaky na modernizované trati Olomouc - Přerov :..

Ilustrační obrázekPřerov - Dnešní oficiální otevření zmodernizované trati je dalším krokem ke zkracování jízdních dob na trase mezi Prahou a Ostravou na dobu kratší než 3 hodiny. Dnešní otevření zmodernizované trati Olomouc – Přerov je dalším významným krokem v oblasti zkracování jízdních dob vlaků Českých drah mezi Moravou a Prahou. Nejrychlejší z nich už dnes spojují Prahu s Ostravou za dobu 3 hodiny 9 minut.

Po dokončení všech stavebních a rekonstrukčních prací budou nejrychlejší vlaky Českých drah – SC Pendolino - jezdit mezi Prahou a Ostravou za dobu přibližně 2 hodiny 55 minut. Železniční doprava díky modernizaci tratí dále posiluje svou konkurenceschopnost, zvyšuje se nejen rychlost vlaků, ale také propustnost tratí a dále posiluje bezpečnost železničního provozu. S ukončením stavebních prací současně končí náhradní dopravní řešení a jízdní řád železničních spojů ČD by v úseku Přerov – Olomouc již neměl být ovlivněn stavební činností.

zdroj: Tisková zpráva ČD


Adys Poslat mail autorovi | 18.1.2007 (16:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty

Další z regionu ČR Olomoucký


  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel ČD4ever  mail  
18.01.2007 (20:29)  
happy: Ani nevíte o čem mluvíte......... Takové naprosté bláboly..... Každému normálnímu člověku jste k smíchu....... ČD mají skvělý standart přepravy na všech tratích a rozhodně se nemají za co stydět....
18.01.2007 (18:52)  
Jo, jsem rád, že nám to zrekonstruovali, ono 100-+km/h za Brodkem po staré a pak přes veksle byl někdy adrenalinový zážitek. Přece si jen musím rýpnout: To tam v Brodku nemohli dat plexo?!!, ty neprůhledné protihlukové stěny z čehosi mě dostiže jako, sakra nevíte někdo jak se to píše slušně?...
18.01.2007 (18:04)  
Z médií mám pocit, že jediná dálková relace v ČR, o kterou někdo stojí, je Praha - Ostrava, a že na ní nejezdí nic jiného než Pendolina a žluté autobusy. Vždyť po trati Olomouc - Přerov jezdí fůra dalších vlaků a mnohé mají pro obecnou veřejnost větší význam než SC.
18.01.2007 (17:36)  
Georgo: Ale v prosinci nebyla stavba jeste zapita, takze nemohla byt oficialne dokoncena:o) Zapijelo se az v lednu :o)
registrovaný uživatel happy 
18.01.2007 (17:22)  
hmmm: zase vyjádření o super kvalitě,kterou nabízí čd.Kdyby tyto slinty ,které vypouští ondrůj slyšel někdo v zahraničí(neznalý poměrů u nás),tak musí nabýt dojmu,že tu jezdíme všude 160 se super rychlovlaky v kombinaci s Elefanty a příměstské dopravě a úžasnými 814,které předčí i moderní vozidla od Siemensu na tratích regionálních.ono trošku skromnosti namísto velkohubosti by neškodilo.Ano ,toto je jen jedna relace s několika pendolíny deně,ale to je trošku málo.Ale o tom,jak je to s financemi v černé díře se jen tak nedozvíme...
18.01.2007 (17:18)  
Pinďa to jednou zvládne i za 2:40,ale bude muset začínat v Běchovicích. :-)
18.01.2007 (17:14)  
Tak moment: Olomouc - Rokytnice u P. už je predsa úsek dokončený od decembra a celkom veselo sa tam jazdí bez obmedzení.
Jazdné doby pendolin sa musia nastaviť tak, aby to stíhali náhradné súpravy s 151, Aee, WRm a Bee, ktoré (ak sú moje informácie správne) ani nemajú dostatočné brzdné percentá na to, aby vôbec jazdili 160.
No a legislatívne zmeny sa veľmi nedejú, keďže pozícia vlády ako predkladateľa zákonov je posledného pol roka celkom obmedzená a poslanecké iniciatívy sa tiež nejako nevyskytujú. Takže maximálne nad tým bude meditovať niekto na ministerstve...
18.01.2007 (16:48)  
Chotěbořák: Ne je to dobře. Holešovice-Svinov opravdu za 3:O9. Ale je zajímavé, že když slibovali jd za 2:59, tak nakonec dali jen 3:09, i když věděli, že již v lednu půjde jezdit za 2:55...ale zas je pravda, že nezačaly výluky, v každém případě mě zaujalo nedávné vyjádření, že to půjde jezdit i za 2:45, ale nevím za jakých podmínek. Dokončení NS? V max přes 160 km/h???
registrovaný uživatel chocho 
18.01.2007 (16:40)  
Praha - Ostrava za 3:09 je zrejme preklep - TISy to zvladnou dle IDOSu za 3:19...
registrovaný uživatel Qaws 
18.01.2007 (16:33)  
Nevíte někdo, jak to vypadá v současné době se změnou legislativy na zvýšení rychlosti nad ninějších 160 km/h? A také, jakou rychlost by uvedený úsek snesl? Díky za odpo;)
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2025 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko