..: Mimořádná změna jízdního řádu ZSSK :..

Logo ZSSKBratislava - Železničná spoločnosť Slovensko od neděle 21. ledna 2007 mění jízdní řád na vybraných tratích. Důvodem mimořádné změny jsou připomínky cestujících k časům odjezdů a příjezdů vlaků v novém jízdním řádu, který platí od 10. prosince 2006.

Mezistátní vlaky: Spoje EC 126/127 Fatra ze Žiliny do Prahy a zpět a též EC 128 Hradčany ze Žiliny do Prahy budou nově zastavovat i v železniční stanici Považská Bystrica. Důvodem zastavovaní vlaků kategorie EuroCity v Považské Bystrici je žádost cestujících, aby nemuseli cestovat osobnímy vlaky a rychlíky do Žiliny či Púchova a tam přestupovat na mezistátní vlaky. EC 126 Fatra ve směru ze Žiliny odjíždí z Považské Bystrice v 17:01 a do Prahy hl. n. přijíždí ve 21:54. EC 127 Fatra ve směru do Žiliny odjíždí z pražského hlavního nádraží ve 12:07 a do Považské Bystrice přijíždí v 17.00 h. EC 128 Hradčany ze Žiliny do Prahy odjíždí z Považské Bystrice v 7:01 a do Prahy hl. n. přijíždí ve 11:54. Odjezdy a příjezdy těchto vlaků do/ze Žiliny se nemění.

Ve vnitrostátní dopravě se mění jízdní řád tří osobních vlaků v úseku Košice – Žilina a jednoho osobního vlaku v úseku Spišské Vlachy – Spišské Podhradí. Mimořádná změna jízdního řádu se dotkne i šesti osobních vlaků Tatranských elektrických železnic. Důvodem změny je zlepšení přípojů jednak mezi jednotlivými vlaky, tak mezi vlaky a autobusy ve Vysokých Tatrách.

Košice - Žilina: Vlak Os 7830 pojede v úseku Poprad-Tatry – Štrba o 3 minuty dříve. Z Popradu odjíždí v 4:19 a do Štrby přijíždí ve 4:37. Ve Štrbě zůstane zachován přípoj na vlak Ozubnicové železnice na Štrbské Pleso. Os 7832 pojede v úseku Margecany – Poprad-Tatry o 2 minuty dříve. Z Margecan odjíždí ve 3:53 a do Popradu přijíždí v 5:10. V Popradě zůstane zachován přípoj na vlak Tatranských elektrických železnic do Starého Smokovce a na Štrbské Pleso. Os 7841 bude v úseku Liptovský Mikuláš – Poprad-Tatry zrušen a nahrazen novým osobní vlakem číslo 7805. Z Liptovského Mikuláše odjíždí ve 4:00 a do Popradu přijíždí ve 4:57. V Železniční stanici Štrba tak vznikne nový přípoj na vlak Ozubnicové železnice na Štrbské Pleso.

Spišské Vlachy - Spišské Podhradie: Os 8602 ze Spišských Vlachů do Spišského Podhradí pojede o 15 minut později než jezdil doteď. Ze Spišského Podhradí odjíždí v 5:40 a do Spišských Vlachů přijíždí v 5:56.

Poprad–Tatry – Štrbské Pleso: Nový vlak Os 8142 v úseku Poprad – Tatry – Starý Smokovec, odjezd z Popradu ve 22:40, příjezd do Starého Smokovce ve 23:05. Os 8101 pojede dříve, odjezd ze Starého Smokovce ve 4:49, příjezd do Popradu v 5:13. Os 8102 pojede dříve, odjezd z Popradu bude nově v 5.15 h, příjezd na Štrbské Pleso v 6:17, čímž se vytvoří přípoj ve Štrbském Plese na osobní vlak 8003 do Štrby. Os 8103 pojede dříve, odjezd ze Štrbského Plesa bude ve 4:58, příjezd do Popradu v 6:04. Os 8137 pojede později, odjezd ze Starého Smokovce ve 23:07, příjezd do Popradu ve 23:31.

Štrba – Štrbské Pleso (Ozubnicová železnice): Os 8000 pojede dříve, odjezd ze Štrby ve 4:41 h, příjezd na Štrbské Pleso ve 4:56. Ve Štrbě zůstane zachován přípoj k osobnímu vlaku ze Spišské Nové Vsi a zároveň se vytvoří přípoj na osobní vlak do Košic. Na Štrbském Plese zůstane zachován přípoj do Starého Smokovce. Os 8003 pojede později: odjezd ze Štrbského Plesa bude posunut na 6:19 h a příjezd do Štrby bude v 6:36 h, čímž vznikne nový přípoj na Štrbském Plese směrem ze Starého Smokovce.

zdroj: Tisková zpráva ZSSK


PETR Poslat mail autorovi | 21.1.2007 (22:31)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Jízdní řád

Weitere aus Slovensko (celé)


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer JOHNZ 
22.01.2007 (16:37)  
Georgo: Co z toho stale robis vedu. Tie vlaky EC nikdy byt nemali. To su a boli (ked jazdili) dochadzkove rychliky pre studentov a tyzdnovych robotnikov a nic ine z toho nebude. Aj ked tam posles pendolino. Pozadujes nerealne. Chybou nie je to, ze vlak zastavuje v PB ale to ze je to EC. A inak PB je velka ako Vsetin a ValMez dokopy ... a mimochodom, doslo VOBEC k nejakemu spomaleniu vlaku? Cestak vravi nieco celkom ine ...

Ad. NY: Preco potom drviva vacsina dialkovych autobusov BA-ZA pokracuje do "miest" ako Turzovka, Namestovo, Dolny Kubin?

Este ti poviem jednu vec, ak by mal vlak zastavovat ako ty chces, mozno ho rovno zrusit, lebo nim nikto cestovat nebude ...

marco: Teraz sa mozes ist akurat pozriet na to kolko ludi chodi do CR autobusom ... ak sa po tomto "tahu" vrati aspon stvrtina, bude to super ...
Registrierter Benutzer marco 
22.01.2007 (15:18)  
no neviem, ale asi sa pojdme pozriet do PB na frekvenciu cestujucich... zoberiem pondelok - kedy chodi odvsadial vsade vela ludi a nejake dva dni v strede tyzdna, mozno aj vikend...

Najlepsie na tom ale bude, ze viac ako 70% cestujucich pojde maximlane po ValMez...
Registrierter Benutzer M 
22.01.2007 (14:54)  
M@ra - takove EC zastavujici v Sakvicich by bylo taky prima, protoze motorak do Hustopeci byva zaplnenej slusne...
NE, opravdu NE. Dekuji...
Registrierter Benutzer M 
22.01.2007 (14:51)  
Priklad s NY je peknej:-)
Jinak prekvapeny ani moc nejsem...:(
22.01.2007 (14:34)  
mira: zase také tie počty cestujúcich nie sú. Keď vo Vsetíne, v Pov. Bystrci alebo napr. v Zábřehu n.M. nastúpi 10 ľudí, tak to zase až také terno nie je. Je to trochu ako chcieť, aby lety z New Yorku pokračovali priamo aj do Brna, Bratislavy a Ostravy, lebo sú to veľké mestá a cestuje odtiaľ dosť ľudí.
A s alpskými časťami Rakúska by som to fakt neporovnával. Raz sú to hlavné vlaky pre hlavné trate, tak by to tak malo aj zostať. Na ostatné sú tu prípoje.
22.01.2007 (14:32)  
M: keď som to včera čítal na vlaky.net, fakt ma to naštvalo. Ale bol by si prekvapený, koľko ľudí si myslí, že podobné "veľkomestá" majú výsostné právo, aby im pod nosom stávalo všetko.
Tu sa treba jasne rozhodnúť, či to má byť fakt EC, a potom radšej zabudnúť na Bmee, Považskú Bystricu, Horní Lideč (ak by to šlo, tak v pohode aj Púchov) a jedno z dvojice Vsetín - ValMez. Vlaky vyššej kvality nemajú byť dochádzkové spoje pre miestnych.
Pokiaľ ide o PB, mali tam skoro luxusné prípoje do Púchova, takže nechápem, čo ich tak štve. Pripisujem to teda charakteru Bystričanov, s ktorým mám hojné skúsenosti, ktorí sami seba radi vidia ako centrum civilizovaného sveta.
Fatra a Hradčany sú zrejme "vlakmi vyššej kvality" len preto, lebo sú v takte v úseku Praha - Hranice a ČD to nechcú dať príliš lacno. Inak sú to ale expresy, alebo tak maximálne IC s trochou fantázie.
Registrierter Benutzer M@ra 
22.01.2007 (13:33)  
Nevím, proč někomu vadí, že to staví moc, mně spíš naštve, když vlak někde nestaví, jak třeba EC v Kolíně nebo loni J. Plečnik v Selzthalu. ÖBB EC nebo třeba EC 370 stojí v Dánsku taky na každý mezi, ještě zlatá P. Bystrica (myslím, že kdysi to bylo okresní město a mělo dokonce prvoligový CS fotbal).
22.01.2007 (12:22)  
Já bych asi dal zapravdu ANKU.Srovnávat nelze srovnatelné.DB-EC,ČD-EC.Mira:pokud tam bude na ně nastupovat 50 lidí na spoj proč ne.Ocenil bych snahu ZSSK vyhovět požadavkům cestujících.Nicméně si myslím,že přijde doba kdy EC,IC bude páteřní vlak dálkové dopravy.Ono dnes cestovat obyč R přes celou ČR a EC znamená velký časový skok.Pokud mám jet přes celou ČR tak klidně zaplatim příplatek hlavně at mám pohodlí.Problém je,že ČD na EC,IC nemá odpovídající vozy,páč Bmee,Bpee,Beer a Bee na 140km/h jsou na normální rychlíky a ČD si snima dělá ostudu ve střední Evropě.S čim se tu jezdí je alarmující,zaděláváme si na průser.Standart EC pro mě znamená Bmz max.Bee Ric160km/h,ale ty spíš na IC.U DB Interregio si vysvětluju něco mezi Sp a R.Můj názor je však zastavovat jen ve významných city.
Registrierter Benutzer mira 
22.01.2007 (10:49)  
No a co? Zastavuje tam, kde do něj nastupují lidi, ne tam kde se vám to líbí/nelíbí. Navíc nevím proč vám to tak vadí. Jestli jede někdo dál na Slovensko tak je mu jedno jestli pojede 3 hodiny nebo 3h 10min. A na kratší vzdálenost můžete jet R nebo Os.
Registrierter Benutzer ANKU 
22.01.2007 (10:29)  
No myslím, že srovnávat EC/IC v Německu, Rakousku, ČR a SR moc nejde, protože u nás je EC/IC prémiový produkt vyšší kategorie, zatímco v Německu je to základní vlak dálkové dopravy, to co je u nás Rychlík.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko