..: DB koupí 321 nových jednotek Talent 2 :..

Ilustrační obrázekMnichov - Německé dráhy (DB) potvrdily, že zakoupí více než 300 nových elektrických jednotek Talent 2 od firmy Bombardier pro vlaky regionální dopravy. Jednotky Talent 2 budou postupně nasazovány ve všech regionech Německa a jejich první nasazení je předběžně naplánováno na rok 2009. Hodnota celé zákazky představuje více než 1 miliardu €. Jednotky Talent od firmy Bombardier jezdí například v Německu, Rakousku, Norsku či Kanadě.

zdroj: Tisková zpráva DB


CSPSV | 5.2.2007 (12:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Německo


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
08.02.2007 (17:51)  
Ad Jirka Panther : nevím co myslíte drahými vozejky s denním proběhem 400 - 800 km. Snad ne EJ 471 ?
To je sakra velký denní km proběh, pokud ho uskutečňujete na zastávkových osobních vlacích … Mnoho lokomotiv v rychlíkové dopravě takovéhoto km proběhu nedosahuje.
registrovaný uživatel zaosai  mail  
07.02.2007 (19:46)  
Tak s tím hlukem při brzdění je to velice nepříjemné.Dost záleží na strojvedoucím jak brzdí a využívá elektrodynamickou brzdu.Jinak se s tím nedá nic dělat,jen to tímto trochu ztišit.
07.02.2007 (13:59)  
Zaosai:K té rekonstrukci 460 jsem velice skeptický.
Já doufám,že zůstanou u dvou hnacích,protože to má slušnou akceleraci a hlavně když jeden selže tak je tam druhej a vždycky to dojede,třeba s menším zpožděním.Nízkopodlažní bych udělal jen vloženej.Hlavně potřebujou kotoučovky,nic nědělá při brždění takovej hluk jako 460.
registrovaný uživatel zaosai  mail  
07.02.2007 (12:43)  
K té rekonstrukci 460 jsem velice skeptický,jezdím na nich už skoro 30let a slyšel jsem toho dost.Taky nějaké rekonstrukce zažil,ani jedna nestála za nic.Vše uděláno jako vždy od stolu a bez konzultace s jízdním personálem.Stačí si také připomenou následovníka - 470 a dodnes bych z toho ...
07.02.2007 (11:42)  
Na kolik vyjde DM-12 z Vagonky?ty bych preferoval a udělal další serii 043-Btn.
Pokud je pravda,že Talent stojí pro ČR 90 Mega,tak bych neváhal.
registrovaný uživatel DC 
07.02.2007 (6:25)  
to Jirka Panther: ano, a proto Student Agency vypraví první autobus v relaci Praha - Karlovy Vary až 12. února, místo původně plánovaného 2. února ... :-) Dokonce budou jezdit v hodinovém taktu, stejně jako Asiana. Ale jinak souhlas.
06.02.2007 (22:26)  
Ad Mirek Zikmund: co bylo dřív - vejce nebo slepice?
ČD nemají prachy na vozidla, ale titíž ouřadové po plyšáku si neuvědomili a samozřejmě z 90% nadále neuvědomují, že si to posr... oni, když se rozhodovalo, zda modernizovat železniční síť, nebo ji nechat optimalizovat na úroveň roku 1935. Jestliže se mně drahé vozejky potácí s denním proběhem 400-800km, tak je to mnohem horší hovadina, než nepovedená Pendolina, která se během dne aspoň projedou na 1500km. To samé je na lokálkách, kde se mně potácí 810 s cestovní rychlostí 25km/h a mezi zastávkami se 3x téměř zastaví na nechráněných přejezdech. Pro zajištění inteligentního provozu pak např. potřebuji dvě Regionovy, zatímco na opravené trati by mně stačil jeden zmíněný Talent. Když si spočtete ekonomiku provozu za 15 let (2x více nafty (přejezdy) a dvakrát více lidí), pak tedy Talent jasně vyjde pro dopravce levněji. Jiná věc jsou prachy do infrasruktury. Zde ovšem lze namítnout, že do letoška nikdo nepočítal desetimiliardové úniky na stavbě dálnic, takže nějakých pár set milionů ročně do oprav lokálek ze stejného balíku peněz nehraje roli.
Závěrem - pročpak asi Student Agency se nepotácí po silnicích do Budějic, KVarů a podobných míst kde není dálnice? Protože by na to potřeboval 2x víc autobusů.
06.02.2007 (18:23)  
jé to je sqělý...! no fakt sem rád bude to něco jiného než desira:-))) jaký ja faktický rozdíl mezi Talentem a Dessirem
06.02.2007 (17:25)  
Ale oni zaměstnanci ČD, včetně GŘ (zejména na úrovni referentů) moc dobře vědí, že by ČD potřebovaly nová kolejová vozidla, jenže nikdo z nich nevlastní kouzelný proutek nebo beránka "otřes se", takže tu stojí základní otázka KDO TO ZAPLATÍ … stačilo by, aby kolejová vozidla používaná v osobní dopravě platila za použití železniční dopravní cesty stejnou částku jako platí autobusy ve formě silniční daně a hned by měly ČD ročně cca 4,5 miliardy korun na obnovu parku kolejových vozidel …
06.02.2007 (0:55)  
Pokaždé, když se tu objeví článek o nových vozidlech v zahraničí, píšeme sem že by to mohlo jezdit i u nás a srovnáváme to s ešusem ať je to cokoliv, protože nic jiného moderního u nás neznáme (obojí je to pravda).

Jen připomenu, že jedna nejmenovaná lokomotivka v Plzni by ráda (primárně pro ČD) vyráběla regionální jednotky. Uvažuje se o elektrických stejnosměrných a dvousystémových s 1 až 4 vozy (samozřejmě s rekuperací), dieselových s 1 a 2 vozy. Btw zadali mi dimenzování jejich elektrické výzbroje jako semestrální práci, vyplodil jsem návrh použití synchronních trakčních motorů s permanentními magnety, u elektrické trakce do dvojité hvězdy, výkon tří- a čtyřvozové el. verze kolem 1550 kW, dvouvozové dieselové verze cca 500 kW, atd. - to je jen můj návrh, firma to určitě důkladně přehodnotí. O tom, že potenciál nasazení takových vozidel po celé ČR (resp. i SR) je značný, snad nemůže nikdo (nebo nikdo kromě ČD...) pochybovat.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko