Přerov - Celkové opravy se v nadcházejících letech dočká takzvaný Mádrův podjezd v Přerově. Jeho obnova se má uskutečnit během první stavby rekonstrukce přerovského železničního uzlu. Součástí stavby bude i rozšíření podjezdu, což zde v dalších letech umožní vybudování nové silnice 2. třídy, která poslouží jako částečný obchvat města. Ten by spojil Kojetínskou ulici s ulicí generála Štefánika. Původně chtěly České dráhy Mádrův podjezd pouze opravit, ale na žádost radnice ho i rozšíří. Stavební úpravy podjezdu si vyžádají dohromady 97 miliónů korun. Rekonstrukce přerovského železničního uzlu má být zahájena v roce 2008. S jejím dokončením se počítá o 4 roky později.
zdroj: Právo
| 16.2.2007 (14:00)
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Dluhonická spojka bude na 100-120 (130 pro Pinďu). Přes nákladní nádraží bude 160.
Co bych uvítal, tak snad jedině Dluhonická spojka, ta by mohla jít na 120 (140 Pinďa) a má to význam pro vlaky které nestaví v Přerově.
Jinak třikrát hurá, že se začalo. Ještě by to chtělo opravit i lokomotivy, co tam stojí na dešti.
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.










