..: Modernizace tratě mezi Horní Cerekví a Táborem :..

Ilustrační obrázekHorní Cerekev - Už jen poslední týdny zbývají, než na železniční trati č. 224 Horní Cerekev - Tábor skončí zbývající staré závory i výdejny jízdenek. Za 4 měsíce začne aktivace dokončovaného zabezpečovacího zařízení na zbývajícím úseku trati. Současná etapa modernizace navazuje na již před rokem dokončené práce. Tehdy se přeměny dotkly celého úseku mezi Pelhřimovem a Horní Cerekví, včetně železniční stanice Pelhřimov. Letos se modernizace týká stanic Nová Cerekev, Pacov a Obrataň, dále také zbývajícího úseku ležícího už na území Jihočeského kraje. Původně měl být úsek Pelhřimov - Tábor modernizován až v roce 2008. „Nakonec jsme se dohodli, že modernizaci dokončíme ještě letos. Díky příznivé zimě se práce nemusely vůbec přerušit, termín stihneme,“ potvrdil Jaroslav Svatoň.

Červnová výluka

Ilustrační obrázek

„Od 11.6. plánujeme 17 týdenní výluku, k tomuto dni zahájíme aktivaci nového zabezpečovacího zařízení,“ poukázal na důležitý termín Jaroslav Svatoň ze stavebního dozoru plzeňské Správy železniční dopravní cesty. Na přelomu června a července bude tak aktivace hotova, na ni naváže smluvní půlroční zkušební provoz na tomto úseku. „Zkušební provoz se nebude lišit od řádného provozu, cestující už nepocítí žádné komplikace,“ dodal muž mající na starosti stavební dozor.„V současnosti stavební práce na modernizaci tratě provoz nikterak neomezují. Museli jsme sice udělat nějaká organizační, opatření jako třeba přestěhování kanceláře v Pacově, ale jinak jezdí vlaky v souladu s jízdním řádem,“ připomenul vrchní přednosta železniční stanice Jihlava.

V současnosti se dráhy připravují na zahájení plnohodnotného chodu železniční stanice v Pelhřimově, odkud bude od druhého pololetí provoz na celé trati kompletně řízen. Modernizace se dotkne i jednotlivých stanic na celé trati, mimo jiné tam zaniknou výdejny jízdenek, cestující budou s výjimkou Pelhřimova kompletně odbavováni ve vlaku. Po přechodnou dobu by mohla zůstat výdejna také v Obratani.

„Lidský faktor nebude mít na zabezpečení přejezdů prakticky žádný vliv. Nebude možné, aby například auto vjelo na přejezd v době, kdy tudy pojede vlak,“ poznamenal Novotný. Na druhé straně odpadnou na přejezdech kolem Nové Cerekve, Pacova a Obrataně nepříjemné prodlevy s vytažením závor po projetí vlaků. Negativním dopadem bude propuštění dalších nadbytečných zaměstnanců Českých drah. „Provoz na zmodernizované trati bude ekonomičtější, povede ke snížení nákladů. Hlavní úsporu čekáme v oblasti mzdových nákladů,“ potvrdil kulantně vrchní přednosta Novotný.

zdroj: Právo


Adys Poslat mail autorovi | 18.2.2007 (22:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Stavby a projekty

Weitere aus ČR Vysočina


  1 2      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer (old) 
19.02.2007 (9:50)  
No v originálu je skutečně 17 denní výluka (slovy sedmnáctidenní)...

---
Červnová výluka

Klíčovým datem pro dodavatele nových zabezpečovacích technologií bude jedenáctý červen. „Od jedenáctého června plánujeme sedmnáctidenní výluku, k tomuto dni zahájíme aktivaci nového zabezpečovacího zařízení,“ poukázal na


http://pravo.novinky.cz/minule/p041l18a.php
19.02.2007 (8:45)  
Opakovaně se mezi lidem objeví tahle story: To jeden můj známej byl v Japonsku a tam mu ukazovali jejich automobilku, člověče, samej automat, jenom u každýho pátýho stroje byl maník, co rovnal šroubky do zásobníku. Tak se ptal, proč ho taky proboha nenahradí automatem, vždyť by to nebyl žádnej problém. A ten co ho prováděl mu udiveně odpověděl: A kdo by pak ty senzační auta kupoval?
19.02.2007 (1:02)  
S tím propuštěním to nebude tak tragické. Ti starší odejdou do důchodu (většina závorářů a výhybkářů) a ti mladší najdou uplatnění jinde v obvodu UŽST Tábor a Jihlava. Zase na druhou stranu: Nádraží, ve kterém se křižují vlaky 1x denně nebo vůbec a musí se kvůli tomu zaměstnávat 1 výpravčí a 2 signalisti, kteří téměř celý den NIC NEDĚLAJÍ, tak to je docela drahá sranda.

Zajímavé, že se všichni diví, proč máme tak vysoké poplatky za dopravní cestu. Čím to asi bude?
Registrierter Benutzer mira 
18.02.2007 (23:14)  
Twix:Ano propouštění je negativní dopad. Tak si představ, že propustí tebe, teda pokud pracuješ a nejsi student. Práce se zrovna lehko nehledá. Ono přezaměstnanost je všude,ne jen u ČD, kdybys chtěl všechno nahrazovat technikou tak by to s trochou nadsázky dopadlo jako v R.U.R.
Editor oder ŽP Admin NIcKON  mail  
18.02.2007 (23:08)  
Twix: To je pohled levicového Práva, lidovky by to pojmenovaly jinak :)
Registrierter Benutzer happy 
18.02.2007 (23:06)  
Rekonstrukcí bych rozuměl její optimalizaci tj. nejlépe zvýšení traťové rychlosti a místo oraniště kvalitní svršek.Dále odstranění pomalých jízd v rámci technického stavu např. mostů,či "polních" nechráněných přejezdů.Toto by cestující poznali na rychlosti a jiných věcech(v 810 by se nemlátili o okno).Tato rádoby rekonstrukce se zvrhla pouze v úspoře peněz.Cestujícímu nepřinese nic.Když už se teda ušetří peníze,tak by mohlo být více spojů...Omyl.Prostě jen další polovičaté řešení,kterých tu máme víc než dost..
18.02.2007 (22:28)  
Zřejmě je tam chyba, stojí tam že 11.6. začne 17týdenní výluka - zdá se mi že tam patří spíš 17denní.
Jinak propuštění nadbytečných zaměstnanců je negativní dopad? No, jak pro koho. Já myslel že právě to byl účel této rekonstrukce trati.
Registrierter Benutzer JnR 
18.02.2007 (22:18)  
"Nebude možné, aby například auto vjelo na přejezd v době, kdy tudy pojede vlak."
- to je nějaká nová technologie???
  1 2      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko