..: Vlak tlačil auto z přejezdu dalších 600 metrů :..

Ilustrační obrázekTroubsko - Včera večer se u obce Troubsko na Brněnsku srazil na železničním přejezdu motorový vlak vedený vozem řady 842 s osobním automobilem Opel. Vlak před sebou tlačil auto ještě 600 metrů, než se mu podařilo zastavit. Dva členové posádky automobilu byli se zraněními převezeni do brněnské nemocnice.

"Hasiči se k místu nemohli dostat zásahovými vozidly a vzdálenost od železničního přejezdu k havarovanému autu překonávali pěšky. Zraněným poskytli nezbytnou pomoc a po příjezdu zdravotníků je na nosítkách po trati odnesli do sanitek," uvedl mluvčí jihomoravských hasičů Jaroslav Haid. Vyšetřováním nehody se zabývá policie a pracovníci Drážní inspekce.

zdroj: Novinky.cz


Ninja Poslat mail autorovi | 23.2.2007 (22:00)
Related newsopen/close

More on Nehody a mimořádnosti

More from ČR Jihomoravský


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
Correspondent or Member of ŽelPage Martin Grill  mail  
24.02.2007 (16:35)  
koffr: Člověk který o sobě veřejně prohlašuje, že jezdí přes aktivní zabezpečovačku na přejezdu přece nemůže čekat, že ho tady bude někdo brát vážně. Promiň, ale sebevrah mi toho nemá moc co říct ;o)
24.02.2007 (14:44)  
1) Doufám koffre, že ti vlak rozmašíruje čumák hodně brzy : sam musim na cervenou projizdet kazdy tyden, protoze nadrazaci maji napojenou signalizaci prejezdu na odjezdove navestidlo. samozrejme kdyz je vlak dvacet kilometru od prejezdu, zavory uz blikaji a ridic tak musi cekat prumerne dvacet pet minut. ale hlavne ze prepracovany nadrazak z te sve narocne prace chrapat dvanact hodin tydne na hradle ma usetrenou praci.
2) Předpisy jsou obecně od toho, aby se snížilo riziko, tj. aby byly přejezdy bezpečné, k nehodě dochází ze tří důvodů:
prvním je selhání techniky - je to smůla, ale žádné hejblo není 100% - cílem je tyhle případy minimalizovat, ostatně jsou v menšině
druhým je selhání člověka - prostě nejsme dokonalí - ani náš mozek a smysly, proto jsou postupy jak tyhle případy minimalizovat - jedním je i pořádně se podívat na obě strany i když bliká bílá, ani zde nejde dosáhnout 100% jistoty!!! - sem patří i takřka 100% nehod způsobených fírou, říkám takřka
třetí skupinu tvoří ti, co si myslí, že předpisy jsou jen pro blbce a nerespektujou je, tech vidíme hafo v gumokolech, jak přelejzají koleje na nádražích i jinde, bohužel většina nehod jde na jejich vrub a ukázní je jen důsledný postih, mezi ně počítám i kuřáky nerespektující zákazy a smrdící mi pod nos!
Zkušenost říká, že i blbej předpis má svůj význam, třeba jenom v tom, že se zdá bejt blbej jenom mě. Proto nasávám jenom neškodné tekutiny (v dané době a daném místě)
24.02.2007 (13:55)  
Duke123: U mnoha řidičů je to nepozorností. Ale na věci to nic nemění, kdo vjede pod vlak je debil.
24.02.2007 (12:27)  
600 m to urcite nebylo. Policie uvadi 400m. Jinak to byl stroj 842 037-4, jehoz fotka se shodou okolnosti prave objevila ve fotogalerii http://www.zelpage.cz/detail_photo.php?photo=842139
24.02.2007 (12:25)  
Pánové, 600 metrů je opravdu příliš moc. Vždyť na klasickou brzdu musí vlak zastavit na vzdálenost 700 m při rychlosti do 100 Km/h. Rychlobrzda učinkuje mnohem rychleji a pokud něco tlačil vlak před sebou, tak i to jej trošku brzdilo. A chytnout brzdu a pořádně za ní zatáhnout je otázka okamžiku, jelikož většina fírů jezdí s rukou na brzdiči.
24.02.2007 (12:10)  
To Duke 123: Ty vlaky jeli proti sobě, takže fíra ho viděl určitě dřív. Taky nevěřte všemu co se kde napíše. Údajně to mělo být jen něco kolem 300m, asi si někdo trochu přidal.
24.02.2007 (11:40)  
Tomo: Ani rychlobrzda nezačne brzdit hned. Je tam nějaké zpoždění (snad kolem 2s, ale to nevím přesně), a pokud mu tam vjel z poza vlaku, tak minimálně 1-2s trvá fírovi, než si uvědomí, co se stalo (reakční doba), pak nějakou tu sekundu, než na brzdu došáhne a přesaví ji do pozice. Kdybys počítal 5s než vůbec začne brzdit, tak při tvé 80 km/h rychlosti ujede 111 metrů a pak teprv začne vůbec brzdit.
Registered user koffr 
24.02.2007 (11:37)  
2 Tomo: jo to je jednoduchy, fuhrer flustrovany svym zivotem zamestnance CD si to auto pekne vychutnal ;-) protoze tem v aute se skoro nic vaznyho nestalo a tak vlak musel jet relativne pomalu (bocni naraz a navic s nulovym offsetem ma mnohokrat horsi nasledky pro posadku nez celni).
Registered user Tomo 
24.02.2007 (11:27)  
Vážení, vaše invence na sebe sama mi připadají vcelku divné a podle mě by mohly patřit jinam, ale budiž...
ale co mě osobně na tomhle případu zaráží - je možné, aby vlak (soudím asi 842,843,854 + něco ve vleku) tlačil to auto před sebou 600!!!! metrů? Nejsem nějak moc fyzik, ale na rychlobrzdu podle mě z rychlosti nějakých 80 km*h zastaví mnohem dříve...
Mohl by mi někdo vysvětlit?
24.02.2007 (11:17)  
Dale Cooper:
Jenže problém je v tom, že neznám fíru, který by projel stůj s tím, že to stihne. Jinými slovy pochybuju o tom, že řidiči na přejezdech přehlíží červené světla z únavy. Možná ta 1-2% a ano, těch je mi stejně líto jako fírů.
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko