Praha - Představenstvo Českých drah schválilo rozhodnutí založit odbor marketingu v osobní dopravě. Jeho ředitelem byl k 1.3.2007 jmenován dosavadní mluvčí ČD Aleš Ondrůj. Ten zatím bude působit souběžně na obou postech do doby, než ČD jmenují nového mluvčího. Hlavní náplní nového odboru má být strategie hledání cesty k zákazníkovi. „Musíme zmapovat zájem zákazníků a vytvářet jim adekvátní nabídku. Chceme být konkurenceschopní vůči ostatním druhům přepravy a budeme hledat prostředky k tomu, aby cestující měl dobré důvody, vybrat si právě České dráhy,“ sdělil Ondrůj.
zdroj: Euro
Mates | 24.3.2007 (7:00)
Související zprávy

24.03.2007 (7:48)
A oni doteď, jedna z největších firem v republice, neměli oddělení marketingu? To jsou věci. A kdo teda doteď dělal reklamy, propagační materiály, časopis, ČD centra??
24.03.2007 (7:39)
No jsetli si někdo přečte DF, určitě se na místo mulvky nepohrne. ;-)
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko










