..: ÖBB objednalo další jednotky Siemens Railjet :..

Model EMU Railjet Wien - Rakouský železniční dopravce objednal dalších 44 elektrických jednotek Railjet společnosti Siemens, které doplní 23 souprav objednaných v loňském roce. Nový kontrakt má hodnotu téměř 500 milionů €, dozorčí rada ÖBB jedná o termínu dodání do konce roku 2013. Dlouhodobý plán dopravce počítá s nasazením jednotek Railjet na vlacích InterCity, kde nahradí klasické soupravy.

S těmito moderními soupravami hodlají ÖBB ovládnout mezinárodní spoje. Železniční spojení mezi Evropskými metropolemi může být zajišťováno pouze vlaky Rakouských drah. S celkem 67 Railjety, s kapacitou 30 tisíc míst k sezení, bude mít dopravce v rukou jeden z nejmodernějších vozových parků v Evropě.

Jídelní vůz

Pro připomenutí uvádíme stručné technické parametry jednotky:

Délka... 184,5 m
Kapacita... 469 cestujících
Vmax... 230 km/h

Vzduchově odpružené/tlumené podvozky SF 400, které zaručují minimální hluk a vibrace i při maximální rychlosti, dodává Siemens Transportation v Grazu. Celkový design, konstrukci skeletu a návrh interiéru provedla divize osobních vozů Siemens Transportation (PC TS) ve Vídni. Z vnitřního vybavení jmenujme vylepšený informační systém pro cestující, klimatizaci, prostorný interiér, moderní anatomická sedadla či modulární uspořádání vnitřního vybavení vozidla.

zdroj: Siemens


Martin Grill Poslat mail autorovi | 5.4.2007 (14:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci Vozidla

Další z regionu Rakousko


  1 2      Zpráv na stránku:   
05.04.2007 (15:01)  
Luxian: tu větu musíš brát čistě z pohledu Rakouska, OeBB by chtěly Railjety nasadit na všechny EC/IC vlaky z Vídně do ciziny.
registrovaný uživatel dohlib 
05.04.2007 (14:57)  
Pro autora článku : Čeština není asi silný koníček - vibrace s tvrdým, fuj. To je jako by se psalo vibrátor s tvrdým....
05.04.2007 (14:50)  
Koukněte na http://www.railjet.at/ . Krom jiného tam píšou, že těch 23 prvních jednotek plánují nasadit v dvouhodinovém intervalu na ose Budapešť - Vídeň - Bregenz - Mnichov.
registrovaný uživatel Luxian  mail  
05.04.2007 (14:48)  
Co je to za nesmyslnou větu: Železniční spojení mezi Evropskými metropolemi může být zajišťováno pouze vlaky Rakouských drah.
To je jako nové nařízení Evropské komise? (Pro pomalu myslící - je to myšleno ironicky).
dopisovatel nebo člen ŽP Hawkey  mail  
05.04.2007 (14:38)  
EightyFour: Co má být na tom podvozku tak zvláštního? V primáru šroubová pružina s tlumičem, v sekundáru pneumatický měch .. to je i na 071 či 971 ...
05.04.2007 (14:38)  
Hmmm, už i OBB prosazují koncepci ucelených jednotek před samostatnými vagóny...
registrovaný uživatel CSPSV 
05.04.2007 (11:50)  
No, právě rozhodil obrázky v newsce tak, že na hlavní stránce by to bylo přeházené. Ale je možné jej doplnit na konec
dopisovatel nebo člen ŽP Martin Grill  mail  
05.04.2007 (11:01)  
Kam se poděl obrázek podvozku? Přišel mi taky docela zajímavý...
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko