Pardubice - Opravy trati na hlavní železniční trati mezi Brandýsem nad Orlicí a Ústím nad Orlicí si vyžádají pětidenní výluku. Daný úsek je v Pardubickém kraji posledním místem, kde vlaky na trati 010 dosud nevyužívají modernizovaného koridoru a rychlost je zde omezena na 80 km/h. Běžné opravy provádědí SŽDC jednou za rok. Do čtvrtku 26.4.2007 bude probíhat nepřetržitá výluka vždy jedné traťové koleje, v pátek cestující čeká pouze výluka denní.
Dopravu zajistí autobusy
Tento týden budou některé osobní vlaky nahrazeny autobusy, ČD počítají asi s patnáctiminutovým zpožděním. Rychlíky 601, 976 a 977 mimořádně zastaví ve stanicích a zastávkách Brandýs nad Orlicí, Bezpráví, Ústí nad Orlicí město a Dlouhá Třebová a rychlík 877 mimořádně zastaví ve stanici Brandýs nad Orlicí. Z důvodu předpokládaných zpoždění vzniklých výlukou nebudou v některých případech zajištěny přestupy na přípojné vlaky. Bližší informace o jízdách vlaků a NAD jsou vyvěšeny ve všech stanicích a na internetu.
Stavba koridoru vázne
Stavba koridoru v úseku Choceň - Ústí nad Orlicí je zdá se běh na dlouhou trať a vlaky zde budou jezdit omezenou rychlostí ještě pěkných pár let. Koleje zde vedou úzkým údolím podél koryta Orlice a na trati je mnoho oblouků. V současné době se vedou jednání o trase plánovaného koridoru. Podrobnosti můžete najít v tomto článku. Po jeho dokončení by se zde vlaky mohly prohánět až 160 kilometrovou rychlostí.
zdroj: ČTK, České dráhy
| 24.4.2007 (21:00)
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.










